Nerwica lękowa - Co zrobić? Moja historia część 1, zamknięta

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

przez KAJKA 06 mar 2006, 11:57
aguska mam dokładnie tak samo jak ty,przestałam zwracać na to uwagę,wydaje mi się,że juz o tym czytałam,poszperaj na forum ten temat był juz poruszany. :)
pozdrówki :)
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
05 mar 2006, 12:05
Lokalizacja
z daleka...

przez tigaraka 06 mar 2006, 12:05
te mysli pojawiaja sie bardzo rzadko, ale niepokoily mnie ze to jakies objawy podchodzace pod chorobe psychiczna.

czyli te mysli sa dlatego ze sa absurdalne? jak sobie z tym poradzic samemu na razie?
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
22 gru 2005, 17:25

Avatar użytkownika
przez roccola 06 mar 2006, 12:14
Typowy objaw w przypadku nerwicy. Przejdzie samo :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
408
Dołączył(a)
08 lut 2006, 11:36
Lokalizacja
Katowice

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez roccola 06 mar 2006, 12:23
Ja rano mam zawsze dobry humorek. Aż chce mi się zyc. Gorzej jak zbliza sie wieczor . Dziecko spi mężczyzna w pracy a ja jestem sama ze swoimi myslami..nudze sie i wtedy najczesciej wmawiam sobie jakies bzdury
Avatar użytkownika
Offline
Posty
408
Dołączył(a)
08 lut 2006, 11:36
Lokalizacja
Katowice

przez ela 06 mar 2006, 13:00
Mialam cos podobnego.Bole glowy,przewaznie z tylu.Ktos madry doradzil mi isc do kreglarza.Prawdopodobnie przy atakach, napinamy nasze miesnia do maksymalnosci....wiec dosonale pomagaja masaze lub wlasnie kreglarz.Ja wcale n ie zartuje.Wyszlam od niego jak nowo narodzona.Co prawda ostrzegal mnie,ze wieczorem wzmozy sie bol(i mila racje) ale na drugi dzien... :lol: jak reka odja
Pozdrawiam :lol: :lol: :lol:
ela
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
10 lut 2006, 01:45

masz racje!

Avatar użytkownika
przez dzasti13 06 mar 2006, 13:11
Masz racje ,ze organizm to skomplikowana machina ,ale pomysl ,ze nic niedzieje sie bez przyzyny ,ja mysle ze duzo chorob mozna sie nabawic przez nerwice.A przedewszystkim problemy z zoladkiem .Sama mam z nim problemy jeszcze jak niechorowalam na nerwice lekowa mialam z nim problem ,u mnie wzody to prawdopodobienstwo 99% ,ze bede miec albo juz mam ,ale narazie radze sobie .Zauwazylam ze nieraz mam dziwne skurcze lub bol przeszywajacy mnie w boku lub klatce piersiowej ,ale staram sie nierobic z tego tragedi ,bo wiem ze moze miec to zwiazek z nnerwica i do puki wytrzmuje niebede sie bardzo przejmowac moze jakos przejdzie .a wiesz jak lekarzy niesa doskonali sa to tez ludzie ktorym zdarzaja sie bledy ,ale az czterech i niewiedza co , dziwne?moze sprobuj pojsc gdzies prywatnie jak mozesz sobie pozwolic!
pozdrawiam i zycze zdrowka :D ;) ;) ;) ;)
chce pomagac ludziom z nerwica lekowa i wymieniac sie spostrzerzeniami i wlasnymi doswiadczeniami.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
345
Dołączył(a)
15 lut 2006, 17:29
Lokalizacja
z frankfurtu nad menem

przez Nonenow 06 mar 2006, 13:46
Wydaje mi sie ze u mnie cos takiego pojawialoby sie, jesliby mnie przerazalo. Tzn - jak cos budzi we mnie lek to sobie tym dokuczam, zeby sie 'sprawdzic' czy cos:/

Ale lepiej zapytaj lekarza.
Offline
Posty
182
Dołączył(a)
15 sty 2006, 00:23
Lokalizacja
Nowhere

Avatar użytkownika
przez roccola 06 mar 2006, 14:02
Sluszna rada tylko ze ja bym nie poszla do kreglaza . Jestem zdania ze wielu z nich ma male pojecie o tym co robia i latwo moga wyrzadzic krzywde. Masażysta to jest to!! a jak do tego jest jeszcze przystojny.. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
408
Dołączył(a)
08 lut 2006, 11:36
Lokalizacja
Katowice

Re: Powikłanai po thc i amfetaminie

przez noname 06 mar 2006, 15:03
s1-ffa napisał(a):witam, mam podobne historie: boję się rozmowy z niektórym ludźmi, niektóre sytuacje mnie bardzo stresują, nawet do tego stopnia, że mam kłopoty z wysłowieniem się. 8 miesięcy temu odstawiłem amfetamine dożywotnio (po roku zażywania) miesiąc temu odstawiłem również trawe. Objawy słabną, lecz bardzo powoli. Jaka jest droga leczenia?


Na psychozy (F10-18) po srodkach psychoaktywnych raczej neuroleptyki - ja jem pernazinum.
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
03 lut 2006, 22:10

Bol glowy1

Avatar użytkownika
przez dzasti13 06 mar 2006, 16:04
Ja rowniez miewalam bole glowy ,ale mnie jak by sie czaszka dymilka bolalo,chodzilam na akupunkture i przeszlo glowa mnie juz nie boli.A czasem to wydawalo mi sie ze mi mozg zaraz wyplynie , nawet oczami niemoglam mrogac,taki bol ,ciesze sie ze mam ,go zasoba! ;) ;) ;) ;)
chce pomagac ludziom z nerwica lekowa i wymieniac sie spostrzerzeniami i wlasnymi doswiadczeniami.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
345
Dołączył(a)
15 lut 2006, 17:29
Lokalizacja
z frankfurtu nad menem

Re: MIELISCE TAKIE OBJAWY KIEDYKOLWIEK???

przez reirei 06 mar 2006, 16:26
tigaraka napisał(a):ze chcielibyscie np. zerwac cala powierzchnie trawy i przetrzymac ja na jednej rece????
:lol: :lol: :lol: Ja miałem co najwyżej takie fazy, że nie mogłem przejść koło niezgniecionej paczki po fajkach i nie sprawdzić czy na 100we nie ma w niej fajki ;)
Kto jest człowiekiem w tym samotnym świecie?
Offline
Posty
891
Dołączył(a)
04 gru 2005, 20:14

Avatar użytkownika
przez cicha woda 06 mar 2006, 18:26
Miałam częste bóle głowy zanim jeszcze rozpoczęłam leczenie, czyli nie robiłam nic aby wyjść z nerwicy.
Pod wpływem brania leków głowa boli mnie coraz rzadziej.
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

Avatar użytkownika
przez Poetka 06 mar 2006, 20:38
Otwieram oczy i...widzę pusty świat. Ja zawsze jestem zmęczona, tak jakbym balowała przed chwilą. Czuję się zła, przygnębiona, itp.
Żyję się z dnia na dzień. Ja umarłam osiemnastego lutego 2006 roku o 17.06.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
13 sty 2006, 20:09
Lokalizacja
znikąd.

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do