Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez _asia_ 05 kwi 2011, 11:03
jak już tu jestem to też się wyżalę :P :oops:
martwi mnie bardzo mój guzek na podniebieniu, mam go już jakieś 2 lata, pokazałam go kiedyś tylko dentystce w ubiegłym roku, powiedziała, że to nic poważnego i nie ma się czym przejmować, więc dałam sobie na spokój, ale on się lekko powiększa, w dodatku jest bolący jak go dotknę, a po stronie gdzie się znajduje mam problemy z drożnością nosa, poza tym w nosogardzieli smak, zapach ropy, czasem wychodzą kawałki ropy. chyba się jednak zainteresuję tym guzkiem tym bardziej, że po drugiej stronie podniebienia też mi się zaczyna robić dziwne zgrubienie. :shock: :?
miał ktoś z Was coś takiego? :roll:

-- 05 kwi 2011, 10:05 --

togolina, a w jaki sposób odkryto u Twojego Syna ch. pneumoniae? Przeciwciała IgM i IgG? Mogłabyś napisać jakie miał miana tych przeciwciał?
"Nie wolno zgadzać się na pełzanie, gdy czujemy potrzebę latania"

"Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne, ale my patrzymy na pierwsze drzwi tak długo, że nie widzimy tych drugich"


Helen Keller
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2857
Dołączył(a)
02 gru 2010, 19:21

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez togolina 05 kwi 2011, 11:28
asia -na Chlamydię Pneumoniae młody miał dodatnie IgG i IgM, w wypisie nie podali mi ilościowo tych przeciwciał tylko były 2 plusy, czyli świeża infekcja, natomiast ja miałam dodatnie IgG ok. 180 oraz IgA na poziomie 1,30 tez oba dodatnie ale to juz przewlekła - aktywna infekcja...
Ja dodatkowo miałam tez Chlamydie trachomatis i tu IgG ok. 200 a IgA 3,46 czyli dwa mega plusy, i jak Pneuamoniae zeszła nam do samego IgG, ja mam ok. 180 dalej, IgA ujemne, młody IgG ok 80, IgA ujemne, tak trachomatis dalej IgG ok 150, IgA 2,45 czyli dwa plusy... ale tej drugiej u syna nie robiłam bo nie ma żadnych objawów..
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
10 mar 2010, 13:29

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez _asia_ 05 kwi 2011, 11:32
togolina, rozumiem, dzięki. :smile:
"Nie wolno zgadzać się na pełzanie, gdy czujemy potrzebę latania"

"Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne, ale my patrzymy na pierwsze drzwi tak długo, że nie widzimy tych drugich"


Helen Keller
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2857
Dołączył(a)
02 gru 2010, 19:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez judyta14 05 kwi 2011, 11:39
togolina, Mój syn był właśnie od 3 stycznia na kursach szkoleniowych-w inernacie i miał tam być do końca stycznia,ale 25 już go zabrałam,bo dzwonili,że jest chory
Rozmazu i Crp jeszcze nie miał robione, ale teraz mam skierowanie na to wszystko, no oprócz tej mononukleozy.
Zrobię to odpłatnie za jednym zamachem tylko na wynik czeka się chyba ok.14 dni
Ja najchętniej też bym go położyła do szpitala żeby przebadali wszystko, no ale on ma już 16 lat i nie jest to takie proste. Mąż też trzyma jego stronę.
Jak mówię,że to może być poważna sprawa to wychodzi i mnie nie słucha. Rozumiem go, bo ile można słuchać o raku.
A ja ciągle się wlepiam w te węzły syna, rozmawiam z nim i patrzę na szyję...
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
02 kwi 2011, 17:33

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez ~Kasiek~ 05 kwi 2011, 11:40
Cześć dziewczynki :smile: Trochę sie nie odzywałam bo padł mi komp i musiałam oddać go do serwisu. Przez ten czas strasznie mi Was brakowało. Deprecha znów mnie zwala z nóg i mysli o moich węzłach robią ze mnie człowieka, który przestaje sobie ze wszystkim radzić :( Cały czas mam te kuleczki nad obojczykami, węzły na szyi miałam wielkie w trakcie przeziębienia teraz zmalały ale jak zwykle całkowicie nie znikły :-|. W sobote byłam na urodzinach u znajomej i troszkę sobie popiłam... Rano wstałam z mega mocnym bólem głowy i powiększonym, bolącym, twardym i nieruchomym węzłem za uchem :why: już kiedyś też mi się właśnie ten sam węzeł powiekszył i mnie bolał po grubszej imprezie :why: po jakimś czasie zniknął; oczywiście mam w głowie najgorsze :why:. Myślałam, że odnajde spokój w terapiach ale we wszystkich klinikach terminy maja na jesień-zimę więc o jakiejkolwiek pomocy moge zapomnieć na chwilę obecną :why:. W ogóle to ostatnio męczą mnie myśli o białaczce bo zaczęły mi się pokazywać na nogach takie małe krwiaczki :why: nie wiem może to naczynka mi pękają bo mam do tego tendencję, nawet jak się lekko gdzieś podrapię to zaraz w tym miejscu pokazują mi sie właśnie takie małe krwiaczki. Do tego ciągle mnie kłuje w kręgosłupie... Dziś mam wrażenie przepełnienia w głowie i do tego szumi mi w uszach. Pewnie to przez stres no ale zaczęłam myśleć, że może to od tego węzła za uchem :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
06 lut 2011, 21:40
Lokalizacja
Kraków

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Szopik 05 kwi 2011, 11:55
A więc jeśli chodzi o węzły, to nie musi oznaczać to od razu coś poważnego, najczęstsze przyczyny ich powiększenia:

a)przeziębienie, infekcja wirusowa, bateryjna - rzadziej, np., w obrębie zębów, dziąseł, migdałków, gardła, krtani, nosa, zatok przynosowych usznych, okolice ran po zranienieu lub ukąszeniu,
b)naciek zapalny węzła chłonnego - w przebiegu, np., mononukleozy, toksoplazmozy, cytomegalii lub wirus HIV
c)odczynowe zapalenie węzłów w przebiegu kolagenoz lub chorób o podłoży autoimmunologicznym w sarkoidozie czasami przy nadczynności tarczycy lub reakcja polekowa
d)ziaranica złośliwa, chłoniak, białaczka
e)choroby spichrzeniowe i reumatyczne

za taką gazetką Żyj Zdrowo, która wpadła mi wczoraj w ręce, ;) jeśli mówimy o raku, to węzły powiększone są przyczyną raczej przerzutów właśnie do węzłów więc wcześniej musiałby być objawy związane z innym organem.
szopik jest obserwowany
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
102
Dołączył(a)
19 mar 2011, 19:16

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez togolina 05 kwi 2011, 12:17
judyta - jak będziesz robiła badanie w kierunku mononukleozy to nie rób tego testu paskowego tylko zrób przeciwciała EBV w klasach IgG i IgM. Ale zanim cokolwiek będziesz robiła zrób wpierw USG i zobacz jakie to węzły są, czy jest ich więcej a dopiero potem badanie... Możesz zrobić też chlamydię w klasie IgG i IgA ona też może imitować różne choroby... U mnie nie było węzłow ale zaczęło się od zapalenia krtani i dodam że wogóle nie miałam kaszlu....
Pamiętaj też o HIV, mój syn to badanie miał tez robione...
Syn jeszcze miał przeciwciała ANA robione i one utrzymywały mu sie ok. 5 miesięcy na poziomie wątpliwym... Możesz spróbować też tego typu badanie...
Offline
Posty
95
Dołączył(a)
10 mar 2010, 13:29

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez milka89 05 kwi 2011, 13:44
Witajcie,
znów chwile nie pisałam, ale jest już ze mna tak, ze nie mam ochoty na nic...pisze bo tylko Wy mnie tak na prawde rozumiecie, cale zycie zaczyna mi wypadac z rak ( o ile juz nie wypadlo). Po Waszych zapewnieniach uwierzylam, ze to nie tetniak, ani zakrzepy. I juz mialam pisac, ze jest lepiej, to sie znowu zaczelo. Mianowicie, wczoraj mi wyrwano zeba, dolna 6, nie dostalam zadnego antybiotyku pi wyrwaniu nic...i boli jak diabli, jak zazyje ibuprom max to przechodzi na okolo 3h, naczytalm sie w internecie o sepsie od zebow, o jakis zakazeniach i teraz sie boje, ze zlapie sepse i umre, i tak jak mowilam, nei doczekam neurologa 12 kwietnia. Po prawej stronie, tej samej, gdzie ząb wyrwano mam gigantycznego migdala, pojawil sie dzis rano jak wstalam. Do tego jestem mocno przeziebiona, mam katar gigant i boje sie ,ze oslabiona odporosc od przeziebienia wiec na pewno zlapie sepse od tej rany po wyrwaniu zeba...nie wiem co robic, czy isc dzis do jakiegos dentysty, ze mnie boli, ale z drugiej strony nie minela jeszcze nawet doba od wyrwania, nie wiem co robic...tak sie boje, ze umre....w nocy kilka razy obudzilam sie nie mogac zlapac oddechu i cala sie trzesac, nie mialam takich atakow paniki nocnej juz od dawna...a jak to sepsa, jak umre? co mam robic, pomocy ;(
Velaxin ER 150mg + Sedam 3mg doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
14 mar 2011, 11:54
Lokalizacja
Kraków

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez ~Kasiek~ 05 kwi 2011, 14:10
milka89, ja miałam jakoś w lipcu wyrywane 2 zęby obok siebie - 7-mkę i 8-semkę. Miałam gigantyczną dziurę i krew mi się lała cały dzień. Bałam się, że dostanę jakiegoś krwotoku. To normalne, że Cie boli w końcu masz tam ranę. Jak się skaleczysz to też przecież boli... To,że masz powiększony migdał to też normalne. Mi za każdym razem jak wyrastały zęby mądrości powiększały się migdały i czułam się tak jakbym przechodziła anginę, ledwie przełykałam ślinę tak mnie bolało. Często w parze z zębami idą różnego rodzaju infekcje, katar, zapalenie gardła itp. Myślę, że nie masz czym się przejmować ale jak bardzo się boisz zawsze możesz pójść do tego dentysty to Cie uspokoi i może wypisze Ci antybiotyk.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
06 lut 2011, 21:40
Lokalizacja
Kraków

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Kn24 05 kwi 2011, 14:37
hej dziewczynki :) ja caly czas jestem i Was czytam tylko ze na razie nie mam za bardzo co ciekawego napisac bo jak wiecie troche mam ciezka sytuacje ale nie poddaje sie ;) probuje byc silna i jakos mi sie to w miare udaje :) wczoraj byla taka sliczna pogoda ze pol dnia spedzilam z moim mlodym na polu :):) i super to na mnie wplynelo :):) a teraz prasuje bo duzo mi sie nazbieralo :D
Nie ważne, ile razy się upadnie.
Ważne jest, ile razy się podniesiemy.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
555
Dołączył(a)
09 lis 2009, 16:32

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez joakar4 05 kwi 2011, 20:08
Ale tutaj dzisiaj się działo :smile:

Aneta Zapewniam Cię, ze nic się z twoimi węzłami nie dzieje. Na pewno się nie powiększyły, i nic złego Ci się w organizmie nie rozwija. Idź sobie na spokojnie zrób to usg przed świętami, żebyś się nie zadręczała skoro masz mieć tyle gości.

Judyta musisz spokojnie czekać na usg, już tylko kilka dni - chociaż doskonale zdaję sobie sprawę jak to czekanie cię męczy. Nie zadręczaj syna macaniem i pytaniem o samopoczucie, bo jeszcze on się przerazi. Wyniki na pewno będą ok.

Milka to super, że przekonałyśmy cię, ze nie masz tętniaka. A po wyrwaniu zębów ból jest zupełnie normalny. Dostałaś coś przeciwbólowego?

Kasiek witaj po przerwie :smile: Jeśli to węzeł Ci wyskoczył i boli to nie masz najmniejszego powodu do obaw. I nie myśl o białaczce, j też mam siniaczki na nogach, wybroczyny i pękające naczynka - taka uroda niestety ;)

Byłam dzisiaj na wykładzie z etyki prawniczej i przeżyłam koszmar. Ten wykładowca znany jest z tego, ze zajęć nie prowadzi tylko opowiada o swojej karierze i rodzinie. I dzisiaj zeszło na córkę, która opisuje PET w centrum onkologii i robiła doktorat z raka płuc. I zaczął o tym raku opowiadać, jaki to straszny, podstępny zabójca. I że każdy może go mieć. I mi się przypomniało to rtg taty z zacienieniami. Pocieszam się tylko tym, że on nie ma żadnych objawów i te bóle pleców też mu przeszły. I morfo i ob/crp ma idealne. :zonk:

-- 05 kwi 2011, 19:09 --

A cycka to ja nie macam, bo nie wyczuwam wcale tej torbielki. Lekarz mi powiedział, że przy mojej budowie piersi nikt by jej nie wymacał.

-- 05 kwi 2011, 19:12 --

Kn24 Trzymaj się kochana. Cieszę się, że już troszeczkę u Ciebie lepiej :D
Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
791
Dołączył(a)
08 lis 2010, 00:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez perla86 05 kwi 2011, 21:00
Czesc Wam
Anetka u mnie roznie raz lepiej raz gorzej:) Co mnie martwi to ze co pare dni mnie przeczysci np . danego dnia popołudniu załątwie się normalnie a po trzech godzinach szybko do wc musze nio moze nie szybko. Np zjem czegos wiecej przez dwa dni jak wczoraj zjadlam kromki z pomidorem id zisiaj rano i tak samo z dzemem truskawkowym dzisiaj rano i potem po poludniu i za jakis czas wc nie wiem jaki too ma wplyw tak samo z kapusta kiszona w wiekszych ilosciach jadlam przez dwa dni zasmazaona i potem dwa dni mnie czyscilo czy IBS to jest ze wrazliwe jelito :bezradny:

Kn super że u ciebie lepiej:)

Kasiek witamy ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez milka89 05 kwi 2011, 22:31
joakar4 nic nie dostalam, powiedziała mi, że jak będzie boleć, to sobie zażyć coś przeciwbólowego. Tylko teraz znów ja sie boje, że coś mi się stanie od tyh leków przeciwbólowych, bo w sobote zaczął się ból zęba przez 2 dni zażywałam ketonal 100, ale nic nie dawało, poszłam wczoraj do dentysty wyrwała mi, i zazywam od wczoraj ibumprom max, wczoraj zazyłam dwie dziś też już dwie, a coś czuje, ze na noc też będę musiala....i teraz się boje ,ze cos mi sie moze stac....i ze umre...jak zwykle...i chce mi sie plakac, teraz jest wieczor, wic jest najgorzej. Do tego wszytskiego jestem przeziebiona, mam straszny katar i od tego mi sie nasilily szumy w uszach, mam zawroty glowy, niedobrze mi...ale ja boje sie, ze umre i ze bedzie tak jak mowilam , ze nie doczekam wizyty u neurologa...chce mi sie plakac, boje sie, ze zaraz nie wytrzymam i sie rozplacze...;( tak sie boje :why:
Velaxin ER 150mg + Sedam 3mg doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
14 mar 2011, 11:54
Lokalizacja
Kraków

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olinelka 05 kwi 2011, 23:01
Dziewczynki!
A może zorganizowałybyśmy jakieś spotkanko, żeby pochorować :lol: ? Pomyślcie, zaraz wakacje :D

milka89 nie umrzesz! Żadna sepsa! Wybij sobie z głowy!Doczekasz do wizyty i neurolog powie Ci , że nic nie widzi złego :D .

Ewelinka, nie ma sie czym martwic, bo kapusta niestety przeczyszcza :mrgreen: Fajnie, że u Ciebie fajnie :mrgreen:

Asia, myślisz , że będzie ok z moimi węzłami?

Kn24 napisz więcej! Cieszę sie ,że jesteś silna :great:

~Kasiek~, kochana, nie masz białaczki na stówę! Nie martw sie!Piszesz, że węzeł za uchem po jakimś czasie znika - to na pewno pozapalny węzeł! A jak się boisz, to zrób usg węzłów i będziesz pewna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do