Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez joakar4 18 gru 2010, 17:40
Ja się jeszcze zginam, ale boli mnie przy chodzeniu i siedzeniu strasznie. Pójdę do lekarza, chociaż i tak pewnie da mi nimesil jak zwykle i karze pić. Ale niech tą kulkę zobaczy, bo to nie jest wyrostek sutkowy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Alinianka
wydaje mi się , że to jest dokładnie w miejscu na szczęce gdzie ta strzałka nr 1.
Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
791
Dołączył(a)
08 lis 2010, 00:11

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez perla86 18 gru 2010, 18:11
Asia ja nie mogłam wejśc ale to było dopołudnia

[Dodane po edycji:]

co tak cicho dzisiaj hmm ciekawe :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olinelka 19 gru 2010, 13:14
Ja juz nie mogę. Teraz mnie boli jak ruszam językiem, pod żuchwą z prawej strony. Mniej więcej tam gdzie jest ząb 6. Pod żuchwą. Ale ja tam nie mam tego zęba bo tam był kiedyś ropień!. Inne zęby sa ok bo robiłam pantomogram i dentystka powiedziała, ze nie ma się czego czepnąć.Jak się macam to mam tam taka gulkę ale z drugiej strony ona też jest. Jak uciskam to boli :why: A jak to ślinianka? I coś w niej sie zrobiło? I stąd te węzły u mnie takie? Albo węzły mi urosły i uciskaja? Co to jest?? :why: :why: :why:

[Dodane po edycji:]

I jak przełykam to też boli ale nie gardła tylko tam pod żuchwą :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez paradoksy 19 gru 2010, 13:17
znowu powiększył mi się węzeł chłonny, tym razem za uchem
i boli
znowu....
paradoksy
Offline

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez perla86 19 gru 2010, 13:19
dziewczyny a mnie rano gardło boli dziwnie i mam jedna dziurke od nosa zatkaną a poźniej z czasem przechodzi ten ból garła kuzwa co jest :( mi tez sie to powtarza mysleo najgorszym :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez joakar4 19 gru 2010, 13:32
Aneta znowu Cię nakręciłam ze ślinianką, przepraszam. Może zwykłe zapalenie ci się zrobiło. Idź jutro do lekarza, jak ci nie przejdzie.

Ewelina i Paradoksy pewnie się przeziębiłyście. Nie ma co się martwić.

[Dodane po edycji:]

Moje korzonki już lepiej, ale i tak pójdę do lekarza, żeby mi ta kulkę zobaczył bo się nią zadręczam niesamowicie. Strasznie się boję, że to coś ze ślinianką niedobrego się dzieje. Na jednym usg lekarz niby mówił mi "a teraz sprawdzimy ślinianki" ale tam przy uchu tego nie sprawdzał, sama zresztą nie wiem. A ten drugi zawsze tam przejeżdża, ale tam są węzły i je sprawdza. A to jest na kości. Ja chyba oszaleję. :(
Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
791
Dołączył(a)
08 lis 2010, 00:11

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olinelka 19 gru 2010, 13:50
Nie tam Asia, nie nakreciłaś a mnie autentycznie boli . Tylko w zależności od tego jak głowę mam ustawiona. Bo raz boli a raz nie. Nie kłuje tylko uciskajaco , ciągnaco boli. Ale nigdzie nie spuchłam. Węzły na szyi mi się nie powiększyły. I tam na końcu szczęki mne kłuje i szczypie. Obmacałam dziąsła i zęby i przy tej ósemce co miałam ja 2 miesiace temu naprawianą to dziąsło jest troche bolesne. Kurde może to od tego? Ale to pod żuchwa to nie boli nie bezpośrednio pod ósemką tylko pod szóstka , której nie mam :why: A ja sie boję , że to te węzły mi tak urosły i uciskaja teraz wszystko dookoła. A podzuchwowe jakby urosły to by je było widać czy co? Czy może byłyby wyczuwalne?
A Ewelina i paradoksy to na pewno się przeziebiłyście. Ewelina dziurka od nosa zatkana i gardło bolesne to przeziebienie a paradoksy przeciez złe węzły nie bolą.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez perla86 19 gru 2010, 13:51
Asia ale juz gardło mnie nie boli :( apowtarza mi sie to co jakis czas boje sie :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olinelka 19 gru 2010, 13:52
ta kulka u Ciebie to pewnie ten wyrostek sutkowaty, bo skoro lekarze sie tego nie czepiaja to sie nie martw

[Dodane po edycji:]

Ewelina a może masz po prostu wysuszona śluzówke? Pij dużo płynów i zobaczysz. I wit, A+E . Rozgryzaj ja . A jak nie pomoże to idź do lekarza i pewnie bedzie zwykłe zapalenie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez milano3 19 gru 2010, 14:00
joakar4 zrozum, że ciało nie jest wszędzie gładkie. W wielu miejscach występują pewne nierówności. To może być po prostu fragment kości potylicznej, rzuchwowej lub jakiejś innej, zwój tłuszczu lub jakaś chrząstka. To nic groźnego. I powiem wam jedno. Chodzenie po lekarzach jest największą głuptą. Wiem bo sam tak robiłem. Latałem do nich jak na sraczkę i wymyślałem wciąż nowe choroby. Lekarz psychiatra karygodnie mi tego zabronił, już nie chodzę, czuje się 15 razy lepiej a ataki hipochondrii występują naprawdę rzadko. Więc i wy powinniście jak najszybciej zaprzestać tego durnego nawyku, który mnie doprowadził do tego, że wylądowałem na oddziale psychiatrii. A to nie jest już takie miłe. Musicie udać się po prostu do psychiatry i psychologa. Hipochondria jest zaburzeniem psychicznym ! Zrozumcie to.
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez perla86 19 gru 2010, 14:10
Anetka nie wiem sama wiesz ide spac mamcieplo a rano juz 3 stopnie mniej w domu czuje chłod :(

[Dodane po edycji:]

boje sie ze to od biała.... :why:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olinelka 19 gru 2010, 14:16
milano3 ja to doskonale rozumiem, że hipochondria jest zaburzeniem psychicznym. Tylko powiedz jak się nie bać jak ca ły czas po prawej stronie czyli po stronie tych gorszych węzłów (czyli zmienionych i powiększonych) ciągle odczuwam jakieś dolegliwości. A to gdzieś w stawie żuchwowym mnie pobolewa i szczypie, a to ucho kłujea teraz pod żuchwa z prawej strony mnie cos boli. I naprawde mnie boli. Tylko w zależności od tego jak głowę przechylę. To jest po prostu jakaś masakra.... Biorę leki od 4 tygodni, chodze do psychiatry i co? Może strach nie jest taki paniczny jak przed miesiącem ale wciąż sie boje. Ja teraz to sie boję iśc nawet do lekarza. Bo sie boje , ze znowu bedą mi kazali ci lekarze robić różne badania , prześwietlenia, usg, morfologie a ja się po prostu pos...am ze strachu czekając na wyniki. I znowu bedzie horror , bo taki przeżywałam jak 2 miesiące temu zaczęłam latać po lekarzach , diagnozować te węzły.
Skończyło się na wizycie u psychiatry. Mimo to nadal mam myśli o najgorszym jak mnie cos zaboli...

[Dodane po edycji:]

Ewelinka! Ja mam w domu chłodno w nocy a często sie budziłam z bólem gardła i łaziłam po lekarzach i laryngologach bo bałam sie że coś mi sie w gardle zrobiło i okazało się , ze mam wysuszona śluzówkę. A gardło przy białaczce nie boli :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez perla86 19 gru 2010, 14:23
Anetka ale infekcje saprzy biał :( tylko niewiem dokladnie jakies ale slaba odpornosc sama nie wiem :why:

[Dodane po edycji:]

Anetka przy lekach jest dobra psychoterapia slyszalam ja ide 7 stycznia do psychiatry
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1088
Dołączył(a)
10 gru 2010, 01:37

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olinelka 19 gru 2010, 14:41
Ewelinka! Wiem ,że dobra jest terapia przy lekach i jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś dobrego terapeuty. Przed Świętami nic juz nie zrobię ale poswiętach sie tym zajmę. Tylko te głupie myśli mi się jeszcze po głowie wałęsają.... Dobrze, że idziesz do psychiatry, Ja nie żałuje. Bo naprawdę jest lepiej. Mimo tego , ze wciąz sobie coś wynajduje , to przynajmniej nie wpadam w taka straszna panikę.
Nie przejmuj sie tymi infekcjami. Naprawdę nie masz białaczki bo przeciez morfologie miałaś ok.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 17 gości

Przeskocz do