Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Monii 01 cze 2010, 20:47
Kamilku ja również miewam takie urojone bóle.. wmawiam sobie chorobę i mam wszystkie objawy=bóle. mysle ze w naszej sytuacji to powiedzmy "normalne" o ile to mozna nazwac normalnoscią.......


co gorsze to mam lęki ,że nie dożyje do lipca..
to jest przerażające :(

a co do siniaków to ja wiem jedynie jak je doskonale maskować- jestemwizażystką :great:
co dzień budzę się piękniejsza - ale dziś to już przesada :D ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
25 kwi 2010, 09:46

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez disgusted 01 cze 2010, 20:52
Oo, ciekawe, pierwszy raz spotykam kogoś, kto nie narzeka jak jest trochę chłodniej :).
Ja też wolę jak jest tak 'neutralnie', jak to mawiają w prognozach pogody 'odczucie komfortu termicznego' ;D.
Mnie jest zawsze ciepło, nawet jak nie ma upałów to potrafię chodzić w samej koszulce, a kurtkę czy tam bluzę mieć w pogotowiu tylko ;p. Nie lubię takiego nieznośnego palącego słońca, chyba że mogę się właśnie powygrzewać, a potem wleźć do jeziora, czy morza czy czegokolwiek w ten deseń :D.
Czasem nawet to próbuję powiązać z jakąś chorobą, bo ja czasem mogę iść w samej koszulce, a ludzie wokół mają na sobie kurtki (chociaż to chyba raczej taka ludzka mentalność typu 'nie świeci słońce to nie wypada zdjąć kurtki', albo 'co z tego, że jest 25 stopni, jest koniec marca więc nie wypada założyć krótszych spodni').
Generalnie jestem w siódmym niebie jak mogę hasać w spódnicach i nie ciągnie po nogach :D.

Moniiiii to poradź jakim kolorem najlepiej malować oczy przy rudych włosach poza złoto-brązem i nie wyglądać jak lalka :D.
you can climb a ladder up to the sun
or write a song nobody had sung
or do something that's never been done.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
08 mar 2010, 15:10
Lokalizacja
Śląsk.

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Gritss 01 cze 2010, 21:11
Monii, siniora mam na kolanie, wiec pod spodniami nie widać :D Gdyby był pod okiem, to od razu bym się zgłosił do Ciebie :D

disgusted, mi też jest zawsze ciepło :P W szkole potrafię latać na krótki rękaw wtedy, gdy wszyscy się trzęsą i narzekają, że nie napalili w piecu :P
Albo kiedyś byłem w wakacje w nad jeziorkiem (w Skrzynkach-może ktoś był?). I co z tego, że było 10*C + padało. Wszyscy w jesienno-wiosennych kurtkach, spodnie i parasolki, a Kamil w samych kąpielówkach z ręcznikiem na plecach i dzida się kąpać. No bo być nad jeziorem i się nie wykąpać to tak jak iść do domu publicznego się przytulić :P Ogólnie czasem lubię takie pogodowe odpały :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
12 maja 2010, 21:23
Lokalizacja
Łódź

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez disgusted 01 cze 2010, 21:19
O tak, tak, ja też właśnie tak mam :D. Kiedyś jak byłam na Mazurach i utknęliśmy z powodu fatalnej pogody przy wyspie, to musiałam MYĆ WŁOSY w jeziorze przy 6 stopniach :D.
you can climb a ladder up to the sun
or write a song nobody had sung
or do something that's never been done.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
08 mar 2010, 15:10
Lokalizacja
Śląsk.

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Monii 01 cze 2010, 21:29
disgusted do rudych włosków pasuje zieleń, ale nie taka jak ja to określam "blacharska" wcale nie musisz wyglądać jak lalka, wgl to uwielbiam kobiety o rudych włosach, ostatnio malowałam dziewczyne na studniówkę własnie rudą, miala piękne piegi tylko nie mogłam przeżyć,ze kupiła sobie granatową kiecke :/
co dzień budzę się piękniejsza - ale dziś to już przesada :D ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
25 kwi 2010, 09:46

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez disgusted 01 cze 2010, 21:57
No ja na studniówkę miałam właśnie zieloną kieckę. Znaczy taką seledynowo-ciemnozieloną :D.
Co do piegów, to ja ostatnio mam jakiś okres tworzenia się ich wszędzie, na całym ciele. Codziennie na nogach albo rękach nowa kropka ;] Co prawda są jasne, ale nie wiem co to ma być za zmasowany atak.
you can climb a ladder up to the sun
or write a song nobody had sung
or do something that's never been done.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
08 mar 2010, 15:10
Lokalizacja
Śląsk.

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez isabella_28 02 cze 2010, 14:08
disgusted, piegi sa sliczne.Kiedys sama sobie na nos dorysowywalam plamki brazowa kredka:)) Mialam kiedys epizod z rudymi wlosami,miedzia.Byly piekne i oryginalne.Jednak wrocilam do mojego ciemnego brazu.Od lat jestem ciemna brunetka.Stwierdzialam,ze w brazie czuje sie najlepiej.Teraz zapuszczam swoja gesta grzywke.Spinam kokardkami,opaskami cuda nie widy.Po 4 latach noszenie jej mam dosc,chce zmian!Nie chce byc juz Lady Gaga:) :mrgreen:
Co do rudych wloskow to na lato proponuje Ci odcien zgnilej zieleni w postaci cieni do oczu.
Zalezy jeszcze jaki masz kolor oczu i karnacje.Moge pomoc.Moj drugi zawod,wczesniej 3 lata wykonywany to kosmetyczka:D Czuje sie w tym jak ryba w wodzie:D

[Dodane po edycji:]

Zamiast pisac o chorobach poplotkujmy o Urodzie:) To bedzie mila kuracja odstresowywujaca .Tzw kacik milosniczek urody:)Odrazu moze oddzielny temacik?:D :P
isabella_28
Offline

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez disgusted 02 cze 2010, 14:24
Też przez pewien okres czasu miałam Lady Gagę, teraz raczej wpadam w romantyczne długie fale z romantyczną grzywką na bok ;D. Myślałam kiedyś o ciemnym brązie, ale mam jasne niebieskie oczy i jestem raczej blada, (latem złota ;p) więc mogłabym w takich wyglądać jak śmierć na chorągwi, ewentualnie jakbym miała ze 30 lat więcej :D.
Lubię też fiolet, ale jak już używam to tak delikatnie, że ledwo widać, bo boję się efektu podbitych oczu - w ogóle w wielu dziedzinach życia jestem bardzo ostrożna, więc w makijażu również :).


A żeby nie było tak bardzo niehipochondrycznie, to dzisiaj zauważyłam ciekawostkę ;] od jakiegoś czasu trochę mnie coś bolało z prawej strony jak szybciej chodziłam albo dłużej siedziałam i podejrzewałam o to wątrobę, ale dzisiaj zauważyłam, że w tym miejscu mam jakieś zniekształcone żebro, którym swobodnie mogę poruszać i ono jakby blokuje się o inne żebra jak krzywo usiądę czy coś :| nie wiem co mam o tym myśleć :D.
you can climb a ladder up to the sun
or write a song nobody had sung
or do something that's never been done.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
08 mar 2010, 15:10
Lokalizacja
Śląsk.

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Monii 02 cze 2010, 15:29
jestem za kącikiem urody hehe :)
kocham to co robię, i to chyba jest najważniejsze :twisted:

od kilku dni nosi mnie zeby zmienić kolor na jakiś właśnie rudy tylko nie wiem dokładnie jaki odcień...teraz jestem popielatą blondyną z grzywką na bok, prostymi włosami. chcę trochę ocieplić swój wizerunek, bo każdy dopóki mnie nie pozna bliżej, wizualnie twierdzi ze jestem "wredną zołzą' :lol:

cere mam znowu oliwkową, kocham sie opalać i troszkę sie to kłóci z moim zimnym blondem ;)
co dzień budzę się piękniejsza - ale dziś to już przesada :D ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
25 kwi 2010, 09:46

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez isabella_28 02 cze 2010, 16:58
Monii, haha kobity to zmienne sa :mrgreen: Co do koloru jestem mu wierna od 11 lat.Grzywa od 4 lat,tez nie potrafilam sie zmobilizowc i jej zapuscic,ale mam juz dosc.Nudze sie sobie sama.Podobie jak Disgusted marza mi sie hollywoodzki styl.z tym,ze ja kocham proste wlosy i n szczescie taki mam.Chce miec wlosy np jak Megan Fox lub Demi Moore.Byloby wszystko OK gdyby nie ta grzywka;/
Zeby nie bylo off-topu.Dzis czuje sie OK bo wyspana.Wczoraj za to sie nie wyspalam i szlam do pracy jak nacpana.Wtedy mam ajkies zaburzenia widzenia,oczy mnie bola i marze tylko o wieczorze i aby moc isc spac.Narazie mi nic nie dolega.Procz bolu glowy ,ale to prawie codziennosc;/
isabella_28
Offline

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Gritss 02 cze 2010, 21:11
Ej ! Ja tu jeszcze jestem :P Ale jak czytam o kobiecych problemach to tylko lekko się uśmiecham :D Więc śmiało, może przyda mi się coś na przyszłość :D Ale nie dla mnie tylko jako informacja, którą będę mógł spożytkować w jakiś sposób :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
113
Dołączył(a)
12 maja 2010, 21:23
Lokalizacja
Łódź

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez disgusted 02 cze 2010, 21:16
Monii, też uważam, że najważniejsze to lubić to co się robi :)

A ja mam właśnie włosy falowane, gęste i dużo. Kiedyś dzień w dzień je prostowałam, ale w końcu jakoś się rozleniwiłam i postanowiłam to olać i też dobrze wyglądam :D. Między innymi z powodu lenistwa zrezygnowałam z prostej grzywki, bo ciągle prostowanie mnie już wkurzało :).

Ja też się wczoraj tak jakoś czułam, że najchętniej spałabym cały dzień, ale jak przyszło mi spać, to jakoś ciężko mi to szło :D.
Natomiast dzisiaj byłam na meczu mojego chłopa i popatrzyłam sobie na piłkarzy :105: mam do nich słabość. :D i od razu mi się polepszyło.


No co Ty Kamil - nie masz ochoty na jakiś mały makijażyk, czy może poradę fryzjerską? :D
you can climb a ladder up to the sun
or write a song nobody had sung
or do something that's never been done.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
08 mar 2010, 15:10
Lokalizacja
Śląsk.

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez kezsicnarFf 02 cze 2010, 21:18
Na początku, gdy miałem depresję, byłem pewien, że mam raka lub jakiegoś pasożyta wewnątrz mnie, który wysysał ze mnie "życie".
Później psychiatra uświadomił mi, że mam "z głową" ;)
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
29 maja 2010, 04:03
Lokalizacja
Poznań

Re: Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Monii 02 cze 2010, 21:53
ehhh...piłkarze są sexi :) :mrgreen:

to zeby nie było...ja dziś cały dzień "obmacuje " moją szyje, wydaje mi sie ,że mam migdał bolący, ale rano byłam na ćwiczeniach i może mam naciągnięte ścięgno lub mięsień??

to ,że byłam rano to jeszcze nic, na 17 poszłam drugi raz na aerobox...było boskooooooo polecam wszystkim, umęczyłam się strasznie ,mam nawet ochote zapisać sie na box hehe tak sie podjarałam :)
oczywiście po powrocie do domu bóle migdała, czy czegoś tam powróciły :(
ta nerwica to straszna choroba...
co dzień budzę się piękniejsza - ale dziś to już przesada :D ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
25 kwi 2010, 09:46

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Przeskocz do