Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 30 wrz 2016, 15:51
Odebralam wyniki morfologii niestety d dimery beda dopiero w poniedzialek. Ogolnie wyniki spoko jedynie:
MPV: 9.0 norma 9.4-12.5
Monocyty: 0.14 norma 0.20-1.00
Limfocyty: 43.8 norma % 20.0-40.0
Reszta w normie.

Co o tym myslec? Te limfocyty mniie martwia
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 30 wrz 2016, 19:23
Jeszcze na te d-dimery musze czekac do poniedzialku a myslalam ze juz dzis bedzie wiadomo. A lydka jak bolala tak boli dalej. Jak dotykam zaraz tam gdzie sie miesien konczy to bol dosc duzy. Tyle ze przy chodzeniu boli. I caly czas w glowie mysl co jesli nie zdarze do poniedzialku...
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 30 wrz 2016, 19:36
leniek644, może to naciągniety mięsień? Nie zaczeło Ci się, jak jakoś stanelas krzywo czy cos?
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 30 wrz 2016, 19:52
Nie, nie przypominam sobie zeby cokolwiek mi sie stalo w ta noge. Plus jest taki ze jak dotykam druga noge to tez odxzuwam taki bol tylko w mniejszym stopniu. Moze mam jakos wrazliwy ten miesien? Ale i tak to dosyc dziwne.
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 30 wrz 2016, 20:47
leniek644, napewno nadwyrezylas miesien, bo boli Cie wlasnie przy nim - nic sie nie boj .
limfocyty nie sa podwyzszone jakos znacznie, takie wahania zaleza od wielu rzeczy moze niedawno bylas przeziebiona itp itd...
martwic sie mozna jak sa duze odchylenia. pamietajac, ze nasz organizm to nie jest komputer z okreslonymi scisle parametrami...
Monocyty masz obnizone- to znaczy, ze masz nizsza odpornosc organizmu... jestes teraz po jakims przeziebieniu ??

mnie dzis strasznie bolala glowa, ale zdrzemnelam sie i jest lepiej- cisnienie na dworze sie waha, bo bylo 1020 a teraz jest 1008 moze to stad moje samopoczucie, a pojutrze ma bYC 1028;/
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 01 paź 2016, 09:04
A ja sluchajcie czuje sie tragicznie - z poowodu zwyklego (mam nadzieje) przeziebienia!
Mega katar, bol gardla i glowy, nic mi sie nie chce jesc, i jestem straaasznie oslabiona.
W nocy nie moglam przez to spac. Ogolnie nie mam sily na nic, i chyba spedze dzien w lozku (chociaz i to bedzie meczące).
Dziwi mnie, ze nie mam gorączki... ale to tez wcale nie tak dobrz,e bo boje sie, ze organizm nie walczy z infekcją....

W dodaktu mam problemy z "głodem". Niby nie mam apetytu i mam wrecz mdlosci, ale co jakis czas zaczyna mnie strasznie ssać w zoladku, i musze coś w siebie wmusic. Jak czuje ten głód to oczywisicie boje się, że cukier niski, ze nic nie jadlam itd. I denerwuje się jeszcze bardziej. Teraz tak wlasnie mialam, ale zmierzylam i cukier 89 (na czczo, czyli w sumie ok. Chociaz akurat jadlam troche w nocy, wiec nie do konca na czczo...)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 01 paź 2016, 11:07
Nerwa na czczo to jest 2h po jedzeniu. Wiec cukier masz dobry. A co do przeziebienia to u mnie to kest tak ze jak mnie cos rozklada i nie mam goraczki to mi zaraz przechodzi. A jak juz sie pojawia goraczka to mnie rozklada na amen.

Mnie noga dalej boli jak dotykam i druga tez. Wiec juz nie wiem co to.
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez krzosl 01 paź 2016, 11:14
:oops: juz mam dosyc tej nerwicy wie ktos moze jak tego sie pozbyc ?? :silence: jak czytam ze niektorzy to maja 15 czy 20 lat to mnie przeraza :hide: ja tego chce sie pozbyc tu i teraz raz na zawsze czy to mozliwe ?? :hide:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
197
Dołączył(a)
24 lip 2016, 21:39
Lokalizacja
Tczew

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 01 paź 2016, 12:42
krzosl, pewnie wiele lat ciężkiej pracy doprowadzily Cie do stanu w ktorym jestes, i teraz chce się tego pozbyc tak tu i teraz, od ręki? ;) Pozbywanie się to też cięzka praca - neistety :(
Najlepiej - psychoterapia, lub chociaż farmakoterapia.

leniek644, a to może u mnie też krocej potrwa bez tej gorączki... ciekawe!
A z tą nogą to mi sie wydaje, że moze w takim razie od jakichs cwiczen/chodzenia itd. - jak mowisz, ze masz w obydwu, moze jakies przeciążenei bylo?
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 01 paź 2016, 13:27
Wlasnie od jakis 2 miesiecy nie cwicze w ogole bo mam problem z kolanami i jestem tulko nie dietce. A teraz tak sobie mysle: siedze w fotelu i nogi mam wyciagniete na krzesle i tam gdzie mnie boli to odgniataja mi sie na krawedzi krzesla. Moze to to? (Siedze tak od poniedzialku bo mam wolne) Bylo by to smieszne jesli taki jest wlasnie powod :-)
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez krzosl 01 paź 2016, 13:32
zapisalem sie na terapie z tymze pracuje zmianowo i nie wiem jak to bedzie wygladac odnosnie sesji bede musial tak kombinowac by byc systematycznie u terapeuty ostatnio jak bylem u niej na rozmowie to spytalem ja jak szybko moge sie tego pozbyc a ona mi odpowiedziala ze to u mnie nierealne mowila ze terapia trwa trwa zwykle poltora roku a na to ze pozbede sie tego w ciagu dwoch trzech mcy to mam zapomniec i mowila ze ja mam te objawy bo sa one zwiazane z tlumieniem zlosci przezemnie ze za bardzo chce wszystko kontrolowac nawet swoje mysli a to juz jest niemozliwe. Tylko ciagle mysle dlaczego to mnie wzielo w rodzinie nikt na to nie chorowal a ja mam jakas nerwice objawy sa przykre pewnie jak u wszystkich ale na tym niby ta cala nerwica polega :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
197
Dołączył(a)
24 lip 2016, 21:39
Lokalizacja
Tczew

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez hania33 01 paź 2016, 17:13
Nerwa ..bierzesz jakieś leki? Ja z lekami sobie jakoś radze, ale mam torbiele i klopoty ze sprawami kobiecymi...nie jedno to drugie..czasem do dupy to wszystko :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 01 paź 2016, 18:48
nerwa, kup sobie gropinosin- on naprawde pomaga, napij sie herbatki z imbirem .
ja czesto mam [przeziebienia bez goraczki, mam wtedy albo normalna albo obnizona temperature.
zdrowka Kochana :**

ja dalej kaszle i czasem mi sie cos odrywa, ale mialam troche katar, wiec moze to scieka i sie oczyszcza?
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 01 paź 2016, 18:56
Mili89, no kupilam kupilam - dzięki za polecenie :) Nawet psialam gdzies wyzej ze mialam stresa, bo przeczytalam , że jak ktos uczulony to może byc spuchniecie języka i gardla ;) ale wzielam wczoraj i dzis i chyba nie jestem uczulona ;)

hania33, niby biore, ale bardzo małe ilości - Spamilan. Lekarka kazala brac 2 tabletki, a ja biore polowe rano i polowe wieczorem. Ale taka mala ilosc nie wiem czy cokolowiek działa. Chyba je i tak odstawie jak mi się skonczą.
Ehhh no wlasnie, z tymi chorobami... ciagle COŚ :-/ ale bedzie dobrze!
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości

Przeskocz do