Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez lockheed 22 cze 2016, 08:44
Mialem takie mocno czerwone plamy na jezyku i zyje :) pewnie dopiero guzy mocno wypukle swiadczylyby o jakiejs patologii.
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 22 cze 2016, 08:55
Alexandra, a wpisz sobie w google "jezyk geograficzny" ja mam takie cudo. I tez mam raz plamy utrzymujace sie raz jakies inne dziwne rzeczy i to nie jest nic groznego, poczytaj. Byc moze to od alergii? Ja jak zjem truskawki albo orzechy to od razu mi wyskakuje plama. A rak jezyka to raczej bylby jakis guz albo guzkowata plama o dziwnych brzydkich barwach.
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tukaszwili 22 cze 2016, 10:01
Poza tym rak języka głównie dotyka facetów między 50 a 60 rokiem życia :P a jedna plama nie świadczy o raku języka, jest masa innych objawów. Gdyby każda plama na naszym ciele była rakiem, to na pewno już bym kilka chemioterapii przeszedł :D
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Michellea 22 cze 2016, 13:31
Jak się strachacie raka to jedzcie jakieś produkty, które są znane z zapobiegania nowotworom. I pijcie herbatę. Ona ma dużo antyoksydantów i jeszcze działa antybakteryjnie (dlatego nie trzeba po niej myć zębów np. przed pójściem spać) :mrgreen:
Oczywiście wszystko z umiarem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2166
Dołączył(a)
04 sty 2016, 14:11
Lokalizacja
Warszawa

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 22 cze 2016, 15:34
Ja wyszlam wlasnie od okulisty i wszystko pieknie, dno oka piekne i w ogole haha. To teraz mam spokoj na tydzien? 3 lipca jade na wakacje i mam nadzieje ze do tego czasu juz nic nie wymysle. Chyba ze moj ganglion :-)
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 22 cze 2016, 16:15
leniek644 napisał(a): 3 lipca jade na wakacje i mam nadzieje ze do tego czasu juz nic nie wymysle. Chyba ze moj ganglion :-)
ja też tego dnia jadę ale na razie źle to widzę bo od 4 dni wróciła ta menda :/
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 22 cze 2016, 16:30
Pawelt tez masz gangliona czy mowisz ogolnie ze nerwica wrocila?
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Ewela270490 22 cze 2016, 17:26
Czy ktoś z was miał bóle pleców, klatki piersiowej i rąk podczas nerwicy? :-(
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
10 cze 2016, 20:41

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 22 cze 2016, 20:34
Ewela270490 napisał(a):Czy ktoś z was miał bóle pleców, klatki piersiowej i rąk podczas nerwicy? :-(


Bóle a'la grypowe w rękach, łopatkach, z boku żeber mam zawsze przy nerwicy, ogólnie bóle wędrujące. Do tego jakieś uczucia sciskania i napięcia.
Offline
Posty
290
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 22 cze 2016, 22:02
leniek644, miałem kiedyś tego gangliona czy coś tam. Sam się ulotnił z mojej ręki. No niestety nerwica powróciła w moje progi :/
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez agusiaww 23 cze 2016, 06:55
Pawelt, a jak tam rodzinka? :)
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 23 cze 2016, 07:57
agusiaww, nawet spoko :) Córcia znowu była w szpitalu. Obustronne zapalenie płuc. Podejrzewali jeszcze przepuklinę ale na szczęście się to nie potwierdziło. Ze mną za to trochę gorzej :/ Daje mi życie ostatnio w kość to i nerwica i jej koleżanka depresja mają co jeść ;[
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 23 cze 2016, 07:59
Ewela270490 napisał(a):Czy ktoś z was miał bóle pleców, klatki piersiowej i rąk podczas nerwicy? :-(
ja właśnie mam :evil:
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tukaszwili 23 cze 2016, 09:51
Mi się wydaje, że mój mocz ma zapach stęchlizny, czyli wiadomo objaw chorej wątroby lub trzustki. Do tego wczoraj kuło mnie w brzuchu, choć jak położyłem się na plecach i zacząłem spokojnie oraz głęboko oddychać to przeszło. Dziś juz dwa razy na kibel latałem, oczywiście oglądam stolec jak wariat. Szaleństwo się zaczyna, już dziś chciałem wykonać próby wątrobowe, ale była za duża kolejka w laboratorium.
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

Przeskocz do