Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 16 cze 2016, 19:51
Ewela270490 napisał(a):Chyba oszaleje, bylam we wtorek u onkologa, ktory przebadał mnie dokładnie nie zauwazył powiększonych wezłów, powiedział ze wszystko jest w porządku. Nie zalecił dalszych badań. A ja ciągłe zamartwiam sie ze mam chłoniaka, miałam jakiś czas temu swedzenie ciała. Ktore odeszło, natomiast teraz zaczęłam sie pocic w nocy. Czy pocenie moze byc spowodowane nerwicą?

Tak, może być. Ja się pocę nad ranem
Gdy zlatują się lęki... Pocic można się też na lekach. Mi się nasiliło na sertralinie.
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 16 cze 2016, 19:54
Alexandra napisał(a):ja chyba zwariuje, boję się ze mam rakaraka języka. Ta plama jest dziwna, jedna, płaska czerwona. Nie schodzi :( teraz boję się ze będę musiała chodzić, badać to. Płakać mi się chce :( jeszcze przeczytałam ze niegojaca się plama to moze byc coś groźnego :( nie mam już siły :(


Plama w sensie takie gładkie pole a wokół biały nalot?
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Ewela270490 16 cze 2016, 19:55
Ehh ta nerwica jest straszna... :-( staram sie normalnie żyć, ale niestety jest to trudne.
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
10 cze 2016, 20:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 16 cze 2016, 20:01
Ewela270490, a co Tobie dolega?
Najgorsze w piekle jest to, że nie wiesz, czy już się w nim nie znajdujesz.
______________________________
Sertralina 100mg od 04.10.2016r.
Benzo do smaku.
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Ewela270490 16 cze 2016, 20:38
Miałam powiekszone węzły do 20mm zaczełam czytac w internecie o chloniaku ziarnicy i innych rakach, po czym zaczęłam odczuwać objawy, swędzenie... poty nocne itd. Borykam sie z tym do tej pory :/ mimo zapewnień lekarzy uwarzam ze mam raka :-(
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
10 cze 2016, 20:41

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 16 cze 2016, 20:43
Badania masz zrobione?
Najgorsze w piekle jest to, że nie wiesz, czy już się w nim nie znajdujesz.
______________________________
Sertralina 100mg od 04.10.2016r.
Benzo do smaku.
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 16 cze 2016, 21:34
Kiedyś miałem i swędzenie, i pocenie, i ból kolan. Wszystko się zgadzało , nawet nie pamiętam w jakiej to chorobie. Łeb z nami pogrywa.
Kiedyś miałem też dretwienie lewej ręki i stopy. Kiedy już sobie z tym nie radziłem siedząc na uczelni zamknąłem oczy i zrobiłem coś ma wzór treningu autogennego: wmawialem sobie, że nie czuje mrowienia w nodze. Skupilem się bardzo mocno, ale nie przechodziło. Wtedy pomyślałem, że przesune mrowienia z lewej stopy na prawą. I kurcze blaszka - zadziałało! Potem przenosilem z nogi na jedną dłoń, na drugą, itd. Nawet nie było to jakieś wymagające silnego skupienia. Oczywiście brzmi to niedorzecznie, ale sam tego doświadczyłem i wiem, że umysł wiele potrafi namieszać. To jak z tym słynnym: "a teraz pomyśl o miejscu które Cie swędzi". Każdy znajdzie jakieś, choć wcześniej tego nie czuł...
Najgorsze w piekle jest to, że nie wiesz, czy już się w nim nie znajdujesz.
______________________________
Sertralina 100mg od 04.10.2016r.
Benzo do smaku.
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Alexandra 16 cze 2016, 22:06
Pholler, to jest jedna mała czerwona plamka na języku, odgraniczona, płaska, okrągła. Jakby coś mi wyrosło. Zauwazylam to tydzień temu i miałam nadzieje, że zejdzie, ale nie schodzi :/
Offline
Posty
571
Dołączył(a)
28 maja 2006, 15:49
Lokalizacja
Wrocław

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 16 cze 2016, 23:20
Może afta, może liszaj, może jakiś mechaniczny uraz... Będziesz jednak chyba musiała pokazać język lekarzowi.
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Gosiiak 16 cze 2016, 23:51
Pholler napisał(a):Kiedyś miałem i swędzenie, i pocenie, i ból kolan. Wszystko się zgadzało , nawet nie pamiętam w jakiej to chorobie. Łeb z nami pogrywa.
Kiedyś miałem też dretwienie lewej ręki i stopy. Kiedy już sobie z tym nie radziłem siedząc na uczelni zamknąłem oczy i zrobiłem coś ma wzór treningu autogennego: wmawialem sobie, że nie czuje mrowienia w nodze. Skupilem się bardzo mocno, ale nie przechodziło. Wtedy pomyślałem, że przesune mrowienia z lewej stopy na prawą. I kurcze blaszka - zadziałało! Potem przenosilem z nogi na jedną dłoń, na drugą, itd. Nawet nie było to jakieś wymagające silnego skupienia. Oczywiście brzmi to niedorzecznie, ale sam tego doświadczyłem i wiem, że umysł wiele potrafi namieszać. To jak z tym słynnym: "a teraz pomyśl o miejscu które Cie swędzi". Każdy znajdzie jakieś, choć wcześniej tego nie czuł...


Ja trz tak mialam bolalo mnie pod kolanem w lewej nodze, smarowalam maaciami i innymi specyfikamy. Ktoregos dnia sie polozylam bo tak mnie juz bolalo ze myslalam ze noga mi odpadnie i lezac w ciszy i spokoju srwierdzilam ze moje mysli kreca sie tylko wokol lewej nogi a co z prawa? No wiec zaczelam myslec o prawej nodze ze mnie tez boli i co? Oczywiscie ze bolala :)
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
03 cze 2016, 00:00

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Gosiiak 16 cze 2016, 23:57
Ewela270490 napisał(a):Miałam powiekszone węzły do 20mm zaczełam czytac w internecie o chloniaku ziarnicy i innych rakach, po czym zaczęłam odczuwać objawy, swędzenie... poty nocne itd. Borykam sie z tym do tej pory :/ mimo zapewnień lekarzy uwarzam ze mam raka :-(


Ja tez mialam takie nawet wiecej bo najwiekszy u mnie chyba ma z 26 mm , wezly w dolach obojczykowych , na szyi , praktycznie gdzie sie nie dotkne to jakis wezelek. Poty i swiad skory tez mnie dopadl swego czasu , bardzo wie wtedy balam ze to jednak rak, ale uspokoilam sie i przeszlo. Wiadomo do dzisiaj mam takie dni ze sie bardzo drapie ale nie robie sobie wkretek i to mija :) nie zamartwiaj sie. Mi dzisiaj fryzjerka opowiadala ze jej znajoma chorowala na chloniaka i miala gule na szyi wielkosci pomaranczy i twarda jak glaz , normalnie skala! Takze nasze wezly to chyba nic w porownaniu z tymi chloniaczymi zmianami. Glowa do gory i sie uspokoj a objawy ustapia czego Ci zycze bo rozumiem co przechodzisz
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
03 cze 2016, 00:00

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 17 cze 2016, 00:00
Gosiiak napisał(a): Ktoregos dnia sie polozylam bo tak mnie juz bolalo ze myslalam ze noga mi odpadnie i lezac w ciszy i spokoju srwierdzilam ze moje mysli kreca sie tylko wokol lewej nogi a co z prawa? No wiec zaczelam myslec o prawej nodze ze mnie tez boli i co? Oczywiscie ze bolala :)


Umysł to potęga, ale umysł nerwicowca to małpa z brzytwą :/
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Gosiiak 17 cze 2016, 00:11
Pholler napisał(a):Umysł to potęga, ale umysł nerwicowca to małpa z brzytwą :/

To prawda :/ pozostaje nam walka z samym soba . Ja walcze codziennie z roznym skutkiem ale staram sie nie poddawac
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
03 cze 2016, 00:00

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 17 cze 2016, 12:57
Alexandra - byłaś może u lekarza czy się wybierasz?

Dziś znów bóle mięśni. Lekkie zawroty głowy, nerwowość, niespokojne ręce... Już trudno dociec co od leków, a co od nerwicy. Oby popołudnie było lepsze czego i Wam życzę.
Offline
Posty
291
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do