Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 05 cze 2016, 22:24
Ja dzisiaj dławiłem się... naleśnikiem. Zacisniete z nerwów gardło robi swoje. Wszystko robię nerwowo, nawet przełykam. Zauważyłem, że łykam dużo powietrza, nawet przy przełykaniu napojów. Macie coś takiego?
Najgorsze w piekle jest to, że nie wiesz, czy już się w nim nie znajdujesz.
______________________________
Sertralina 100mg od 04.10.2016r.
Benzo do smaku.
Offline
Posty
297
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez lockheed 06 cze 2016, 09:23
Wczoraj trochę po alko popanikowałem. Dziękuję za wsparcie! Już nie mogę się doczekać wizyty u neurologa.. . W nocy zbudził mnie rwąco-kłujący ból w środkowych palcach obu dłoni. Ból jest niesamowity, utrzymuje się już 6h :(
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tukaszwili 06 cze 2016, 15:21
lockheed, jestem przekonany, że jedyne co w ciągu dnia robisz to wsłuchiwanie się w swój organizm i oczekiwanie na ból, drżenie mięśni itp. itd.. Wiem o tym, bo robiłem to samo.
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 06 cze 2016, 16:13
Pomocy! Zaraz zwariuje, przed chwila na nadgarstku ale od wierzchu wyskoczyla mi mala twarda gulka oczywiscie od razu wpadlam w panike. Wyczytalam juz ze to moze byc nie grozny ganglion czy cos takiego ale z objawow mi sie nie zgadza bo mnie to nie boli ani nic. Przezciez nie bede z czyms takim kechac na pogotowir bo by mnie wysmiali.
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez lockheed 06 cze 2016, 17:10
Tukaszwili napisał(a):lockheed, jestem przekonany, że jedyne co w ciągu dnia robisz to wsłuchiwanie się w swój organizm i oczekiwanie na ból, drżenie mięśni itp. itd.. Wiem o tym, bo robiłem to samo.

W dzień i w nocy nawet... . Na szczęście palce przeszły uff.


@up
Miałem to, ganglion. Pozbyłem się go na metodę biblijną, encyklopedia i uderzyłem, potem powoli schodziło. Jednakże nie polecam tej metody, bo można sobie krzywdę zrobić!
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 06 cze 2016, 17:42
leniek644 napisał(a):Pomocy! Zaraz zwariuje, przed chwila na nadgarstku ale od wierzchu wyskoczyla mi mala twarda gulka oczywiscie od razu wpadlam w panike. Wyczytalam juz ze to moze byc nie grozny ganglion czy cos takiego ale z objawow mi sie nie zgadza bo mnie to nie boli ani nic. Przezciez nie bede z czyms takim kechac na pogotowir bo by mnie wysmiali.


Jak byłem chyba nastolatkiem to mi takie coś wyskoczyło. Dwie lekarki nie wiedziały co to takiego, kazaly czymś smarować (stwierdziły, że to jakaś "chrząstka"). Zeszło samo, ale też mnie nie bolało, po prostu twardy guz.
Offline
Posty
297
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez leniek644 06 cze 2016, 18:23
Mam nadzieje ze to nic takiegi. Nie chce zaczac sobie wkrecac ze to jakis rak
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
25 sie 2012, 12:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pholler 06 cze 2016, 20:58
To nie rak. :)

Dziś było źle rano i całkiem nieźle po południu. Poranki są jak by mi ktoś umysł bronował. Najgorsze jest poranne wstawanie, od razu z błogości snu atakują cie wszystkie cholerne lęki i musi wiele godzin minąć zanim się z nimi na nowo oswoisz. Nie lubię poranków.
Najgorsze w piekle jest to, że nie wiesz, czy już się w nim nie znajdujesz.
______________________________
Sertralina 100mg od 04.10.2016r.
Benzo do smaku.
Offline
Posty
297
Dołączył(a)
17 lut 2016, 09:54

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Dirty_Harry 06 cze 2016, 21:44
Cześć wszystkim !!!
Hipochondria u mnie leci sobie dalej w kulki :)
Tym razem żylaki nog i nic to ze byłem z nimi u dwóch lekarzy specjalistów (jeden na NFZ drugi prywatnie) rodzinnych nie wspomnę. Generalnie zalecili żebym sie nie martwił. Starczyło na trochę, bo na ile ma starczyć skoro wszędzie straszą powikłaniami? :)
No to sie wygadalem. Kolejna wizyta prywatnie mam nadzieje w ciagu tygodnia i myśle ze z dopplerem. Pomysleć ze inni ludzie z tymi wszystkimi dolegliwościami normalnie żyją. :)
Miłego wieczoru Wam życzę oby bez wkrętów hipochondrycznych.

P.S. Jak ktoś lubi dobre kino to polecam francuską komedie "Przychodzi facet do lekarza" no jakbym siebie widział ;)
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
12 gru 2015, 05:00

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Gosiiak 06 cze 2016, 23:05
Witajcie u mnie dzisiaj tez masakra od rana ból szyi i karku , bóle w klatce i brzucha :( najbardziej się przerazolam gdy rozmawiałam z bratem i się zaśmiałam a tu ucisk w klacie :( czy to może się tak zdarzyć? Proszę poradzcie coś bo wsród rodziny już się nawet nie odzywam bo to zawsze wywołuje nerwy. Idę 20 do onkologa bo kazał przyjść na kontrole i z jednej strony się cieszę a z drugiej boje ze tym razem mi powie ze nie jest dobrze :/ miłego wieczoru dla was
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
03 cze 2016, 00:00

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tukaszwili 06 cze 2016, 23:38
ucisk w klatce jest dość normalny przy stanach nerwicowych. podczas epizodów "zawałowych" zdarzało mi się, że z powodu ucisku przez kilka minut miałem problem, aby złapać powietrze. Także Gosiiak nie martw się :)
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Gosiiak 06 cze 2016, 23:53
Tukaszwili napisał(a):ucisk w klatce jest dość normalny przy stanach nerwicowych. podczas epizodów "zawałowych" zdarzało mi się, że z powodu ucisku przez kilka minut miałem problem, aby złapać powietrze. Także Gosiiak nie martw się :)


Dzięki za odpowiedz:) ja nie chce się już badać , robić żadnych prześwietleń bo wiem ze to błędne koło tylko te bóle są takie realne ze nie chce mi się wierzyć czasami ze to nerwica a nie jakaś śmiertelna choroba :(
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
03 cze 2016, 00:00

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 07 cze 2016, 00:15
Alexandra -- to ja mam identycznie, w domu normalnie sprzatam, gotuje, zajmuje sie dziecmi ...
a wejde do sklepu to czuje sie tak niestabilnie, boje sie stawiac krok , bo mam wrazenie, ze upadne... to okropne uczucie- i przechodzi gdy ze sklepu wyjde, ale zostaje wtedy takie uczucie oszolomienia po tym wszystkim.... to okropnie meczace i ograniczajace...
czasem wchodze do sklepu i widze, ze dana rzecz jest w jego glebi i rezygnuje, bo boje sie, ze to tak daleko od wyjscia- koszmar :(
a jeszcze rok temu moglam wszedzie wszystko zalatwiac, kupowac :(
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1649
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Tukaszwili 07 cze 2016, 09:10
Gosiiak napisał(a):
Tukaszwili napisał(a):ucisk w klatce jest dość normalny przy stanach nerwicowych. podczas epizodów "zawałowych" zdarzało mi się, że z powodu ucisku przez kilka minut miałem problem, aby złapać powietrze. Także Gosiiak nie martw się :)


Dzięki za odpowiedz:) ja nie chce się już badać , robić żadnych prześwietleń bo wiem ze to błędne koło tylko te bóle są takie realne ze nie chce mi się wierzyć czasami ze to nerwica a nie jakaś śmiertelna choroba :(


Wiem doskonale co czujesz, teraz mnie kości bolą w różnych miejscach (chyba kości, według mojego mózgu kości), chyba nie muszę mówić jaka nowa choroba kołacze mi się po głowie.
Offline
Posty
556
Dołączył(a)
08 gru 2011, 21:07
Lokalizacja
Gdynia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 25 gości

Przeskocz do