Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez alu 23 lut 2016, 00:59
czy ja muszę mieć ciągle zaciśnięte gardło? Dusi, dławi, mdli, w buzi sucho.. nienawidzę tego :(
alu
Offline

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 23 lut 2016, 01:14
alu, ja mialam do tego stopnia, ze ciezko mi bylo sline przelykax. Jakbym cos tam miala... I az mnie rwalo ale nie wymiotowalam to przypominalo kaszel. I bylo straszne :O

A ja dalej sie trzese i boje zatoru...

Chociaz dol brzucha tez boli wiec moze to jelita a plecy od siedzenia zgarbionej z Synkiem..
Oszaleje chyba z nerwow:((
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1649
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez alu 23 lut 2016, 01:18
Mili89, o to to! Mi też ciężko się przełyka, czasem nie wiem czy mnie mdli czy to po prostu to przedziwne, masakryczne uczucie. Zażyłam hydroksyzynę, ale nic nie pomogła :(

Weź coś na uspokojenie i może idź spać, co?
alu
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 23 lut 2016, 01:47
alu, pamietam, ze gdy mialam pusty zoladek to bylo jeszcze gorzej. Staraj sie do tego nie dopuszczac. To tylko takie odczucie. Strasznie niemile, bo wydaje Ci sie, ze zaraz...:O
I to bledne kolo niestety... Staraj sie odwracac jakos uwage, moze przeczytaj jakas ksiazke.

Ja nie moge sie jeszcze polozyc, bo synek zaraz pewniw sie obudzi... Troche mi lepiej, ale ten niepokoj po ataku jest straszny :(
Chyba jakby to byl zator to mialabym jeszcze jakiws objawy? Musze sobie chyba porobic badania, bo tak mi to siedzi w glowie, ze co chwile wraca strach :/
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1649
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez alu 23 lut 2016, 01:49
Mili89, sęk w tym, że ja pewnie i bezpiecznie czuję się tylko jak mam pusty żołądek - burczenie w brzuchu to dla mnie jedno z najpiękniejszych uczuć świata. Burczy=jestem zdrowa=nie będę rzygać. Pokrętna logika, wiem.
alu
Offline

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 23 lut 2016, 02:08
alu, a nie masz wtedy nasilonych mdlosci?
Przypomnialas mi sytuacje kiedy jak mialam 17 lat bolal mnie brzuch, bylo mi niedobrze. Myslalam, ze zatrucie wiec postanowilam zrobic glodowke i 3 dni nic nie jesc. Prawie plakalam widzac wszedzie jak na zlosc jedzenie, a czulam sie gorzej. Wkoncu niewytrzymalam i zjadlam i to calkiem sporo i nagle minęło :D z glodu mnie bolal i mialam mdlosci ale tak mnie to wystraszylo, ze wolalam nie jesc...
Powiem Ci, ze ta grypa zoladkowa to byla taka terapia szokowa dla mnie. Puls mialam chyba z 200 myslalam, ze padne tak mnie to wymemlalo... Ale strach po wszystkim mocno sie zmniejszył, ale calkowicie nie zniknal.

Postanowilan zapisac sie na psychoterapie... Musze zaatakowac nerwice ze wszystkich stron.
Za dwa tyg wizyta u endo, bo moze tarczyca tez mi doklada...
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1649
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 23 lut 2016, 21:02
Dziewczyny, proszę o poradę w sprawie tarczycy :{ Dzisiaj miałem cały dzień lekkie jajo w gardle. Chciałem rozmasować żeby trochę rozluźnić i przez przypadek wyczułem małe dwa guzki w okolicy tarczycy. Czy guzki na tarczycy da się wymacać? Czy sam gruczoł tarczycy jest gładki czy może też być guzkowaty? Martwić się? Do jakiego lekarza pójść, żeby to sprawdzić? Nie powiem cykam się trochę :[
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Alexandra 23 lut 2016, 22:01
Paweł to co wyczułeś, to takie zgrubienia na krtani jak guzki, to jest normalne, takie nierówności. Kiedyś to wymacałam i też panikowalam, ale to nic nie jest. Taka budowa.

Mnie dzisiaj dla odmiany niedobrze, mam wrażenie, że mam mdłości w głowie i na żołądku.
Offline
Posty
573
Dołączył(a)
28 maja 2006, 15:49
Lokalizacja
Wrocław

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 23 lut 2016, 23:37
Alexandra, Dzięki za uspokojenie. Muszę wstać o 4 do roboty a spać z nerwów nie mogę :/ Jest jeden + śmierci.... Masz wszystko w dupie... Nic nie boli o niczym nie myślisz... Masz na to (jak to mówią młodzi) WYJEBANE :D
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 24 lut 2016, 01:26
Mnie dzis boli glowa i co chwile mierze cisnienie... Masakra..
Ale wkoncu zrobilam tez cos dla siebie i pierwszy raz od 9 miesiecy pomalowalam włosy:D

Pawel a miales sprawdzane tsh? Wiem ze mozna wyczuc powiekszona tarczyce ale co do guzkow to chyba obok krtani sa takie nierownosci.
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1649
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez kapi1845 24 lut 2016, 19:54
Hejka to znowu ja .. :? Od tygodnia mam suchy strasznie meczacy kaszel i uczucie ze mam cos w przelyku i musze to odkrztusic pytanie czy moze to byc kaszel na tle nerwowym i co z tym czyms w przelyku?
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
29 sty 2016, 20:30

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 24 lut 2016, 20:21
kapi1845, ja też mam kaszel i też się zastanawiam czy to może być na tle nerwowym..
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez pralinka1 24 lut 2016, 21:17
U mnie też przełyk i gardło. Dławi, ściska, piecze ... Nie mogę przestać o tym myśleć.
Zaczęło się niewinnie 2 tyg. temu podczas śniadania przez kilka min. dziwne uczucie bólu podniebienia jakby chwilowy skurcz. Zaczęłam o ttym myśleć i się nakręcać ... W ruch poszło lusterko, latarka i oglądanie podniebienia i gardła. Zobaczyłam czerwone żyłki, jakby jasiejszą plamkę w gardle po lewej stronie. Oczywiście panika ... Podczas wizyty u lekarza z Synem poprosiłam o obejrzenie przy okazji mojego gardła. Lekarz nic specjalnego nie zauważył, lekkie zaczerwienienie, zalecił płyn do płukania jamy ustnej. Mnie tym czasem zaczęło piec raz po jednej raz po drugiej stronie. Po kilka razy dziennie oglądałam gardło i bałam się coraz bardziej. Uczucie ściśniętego gardła, myśli o raku ... Wczoraj już nie mogłam ani przez chwilę odwrócić uwagi na coś innego. Pobiegłam dzisiaj znowu do lekarki z nadzieją, że mam jakieś zapalenie, dostane leki i przejdzie. Tym czasem ona nic złego w tym gardle nie widzi !!! Powiedziała, że wygląda normalnie, że jeśli już szukać na siłę to po drugiej str. są rozszerzone jakieś żyłki a nie po tej na którą narzekam. Zaczęła czytać moją historię wizyt i stwierdziła, że być może to odnowienie objawów refluksu. Ale mnie nie boli żołądek, nie mam zgagi
a jedynie pieczenie i ściśnięcie gardła. Załamałam się, że albo ze mną już jest tak źle albo naprawdę dzieje się coś, czego ona nie widzi.
Miewałam kiedyś ,, globus histericus ,, ale o ile pamiętam to było uczucie guli w gardle, dławienia a teraz to przemieszczające się pieczenie i uczucie zaciśniętego aż do bólu gardła. Rano przez kilka min. mam chrypkę, w ciągu dnia jak mnie bardzo ściska to też łamie mi się głos.
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
31 paź 2012, 15:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez alu 24 lut 2016, 21:42
A ja od wczoraj wieczorem mam momentami jakby posmak ropy w buzi i się nakręciłam, że to od zęba - w tym momencie boli mnie cała szczęka. Ostatnio przechodziłam też zapalenie wyrostka robaczkowego, żółtaczkę i niedrożność dróg żółciowych, także teges - dziękuję bardzo, ale wypisuje się z tego forum :time:
alu
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do