Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 12 maja 2015, 14:17
zagubiona00, no wiem, wiem - zawsze sie tak staram robic mimo wszystko. Ale dzisiaj juz sie za bardzo nakrecilam od rana, i taki efekt :-/
Nie no, musze sie zmobilizowac tez, pocwiczyc relaksacje i joge tak regularnie. Ogolnie juz nie jest zle, bo naprawde rzadko zdarzaja mi sie takie ataki, ale jak widac, czasem sie trafi i utrudnia normalne funkcjonowanie...

zagubiona00, neutralny dzien, to w sumie calkiem niezly dzien :D

angie1989, ja tak mysle, bo z tego co widze, to polowa z nas narzeka na te swedzenia :)

A sluchajcie, pilyscie siemie lniane - na te rozne problemy zoladkowo-jelitowe? Bo ja zawsze czytalam, ze to super wplywa wlasnie na te sprawy. Swego czasu pijalam dosc czesto, teraz zapomnialam, ale musze odszukac gdzies i sobie tez zrobie.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 12 maja 2015, 14:19
Mili89, no wlasnie! czasem to jest tak, ze juz wiadomo... ze to sie po prostu musi skonczyc paniką :) Ja czasem mam tak, ze juz taki podwyzszony lęk, ze juz wiem, ze niewiele brakuje. I przewaznie tak się to konczy. Chociaz ostatnio, w sklepach, daje rade juz nawet stac w kolejkach itd. ale to jak nie ma lęku. A jak jest jakis kiepski dzien, "podszyty lękiem" :) to wtedy wystarczy cokolowiek - chociazby wlasnie taka wizyta w sklepie, czy upał czy nie wiem co - i łatwo o atak.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez michalb 12 maja 2015, 14:48
nerwa, mam tak samo z tym myciem zębów rano - ścisk żołądka i mdłości chociaż taki ścisk i bekanie na siłę często mi się zdarza.
Obecnie dodatkowo mam infekcję od synka i średnio się czuję :/
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
31 sty 2013, 12:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 12 maja 2015, 15:44
michalb, zdrowka!

ja dzis znow ide do dentysty... martwi mnie to, ze boli mnie wezel chlonny na szyji/... w sumie boli po tej samej stronie co jest ten zab wiec mam nadzieje, ze to tylko od tego...
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 12 maja 2015, 15:55
Mili89, na pewno od zeba, bo stan zapalny to stan zapalny - wezły reagują.
Ja akurat jakos w miare dobrze znosilam zawsze wizyty u dentysty (a spedzilam tam naprade duzo czasu, bo mam slabe zeby). Ale zawsze jakos tak myslalam, ze to tez taki lekarz, wiec jak w razie cos mi sie stanie to pomoze :)) Poza tym, nie bralam zazwyczaj znieczulenia, wiec zamiast o lęku myslalam o bólu :)
No ale teraz powinnam isc na wyrywanie ósemek, ale tego to juz się boje...
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez michalb 12 maja 2015, 16:12
Powiem wam, że od pewnego czasu moja głowa ciągle jest zaprzątana myślami czy to aby nerwica czy nie jestem na coś chory. Dodatkowo od jakiś dwóch tygodni słabo śpię (synek chory i mamy ciężkie noce) + załapałem przeziębienie tak więc zmęczony już jestem fizycznie i psychicznie i chodzę i się zastanawiam - nerwica, jakaś choroba a może już tak wielkie zmęczenie i ile jeszcze wytrzymam...
Jeszcze ten pierd... zapchany nos i ściekanie a po kroplach i tabletkach nie widzę dużej różnicy może minimalną.
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
31 sty 2013, 12:33

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 12 maja 2015, 16:25
Mili89, jeśli węzeł boli tzn że jest ok, patrz moje nie bolały a sa w porządku, dzisiaj mówię pani doktor, że jedyne co wiem to że odczynowe są niegroźne, a ona się uśmiecha i mówi racja :)
a ja mam powtórzyć tsh i f4 no usg i przeciwciała ok i nie wiadomo skąd podwyższone tsh ;/
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 12 maja 2015, 16:26
i we wtorek mam usunięcie pieprzyka, i już jestem na prostej żeby wyjść z tych lęków o swoje zdrowie, jeszcze tylko muszę już o tym znamieniu powiedzieć koniecznie mamie, a nie wiem jak zareaguje :/
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 12 maja 2015, 16:34
Nie wiem już sama co o tym myśleć. Mam nadzieje ze ten chloniak to mój kolejny wkręt...skoro morfologia jest ok?
Jestem juz taka zmęczona ta nerwica.
Badaniami lekarzami ze teraz już unikam ich jak ognia.
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 12 maja 2015, 18:24
Aurelitka, a jakie masz tsh ? moze to jakies niewielkie odchylenia - ja czasem mam odchylenia w tsh wskazujace na nadczynnosc, ale usg , przeciwciala, ft3 i ft4 w normie mam i po jakichs 2 tyg tsh tez juz mialam w normie ... moze to jakies niewielkie wahania ?

angie1989, morfologie masz ok- nie zadreczaj sie niepotrzebnie...

kochane, bylam dzis u mojego dentysty- bo wczoraj bylam u jakiegos takiego do naglych przypadkow..
moj powiedzial mi dzis, ze dziaslo mam ogromne i ze nic dziwnego, ze boli... zapisal antybiotyk- metronidazol... powiedzial ze mam brac mala dawke bo zapytalam czy to bezpieczne w ciazy, bo czytalam, ze nie wolno go brac, a z koleji na penicyline mam uczulenie... pokazywal mi w swojej lekarskiej ksiazce, ze nie mozna brac wysokich dawek, a ja mam brac mala dawke przez 5 dni i to nie powinno zaszkodzic...co myslicie ?? :roll: :roll:
chyba antybiotyk jest bezpieczniejszy od takiego stanu zapalnego... sama nie wiem...
i kazal mi w czerwcu usunac tego zeba, bo to juz trzeci stan zapalny, ale nigdy az tak nie bolalo jak teraz...

i musze sie pochwalic- bez benzo !! bylam na poczcie, u dentysty, jechalam autobusem, bylam po Mala w przedszkolu i w malym sklepiku :)) i nie bylo ataku !!!! nawet nie wiecie jaka dumna jestem z siebie...dawno tego nie czulam bez benzo...

doradzcie cos z tym antybiotykiem :*
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez zagubiona00 12 maja 2015, 19:10
Mili89, na ulotce jest jak byk napisane, żeby nie stosować w pierwszym trymestrze ciąży. Osobiście raczej bym go nie wzięła, bo skoro jest taka adnotacja, to coś w tym musi być. Moze skonsultuj się jeszcze z innym stomatologiem, w celu weryfikacji, bo kurcze dzidziuś najważniejszy. Chyba, że ta infekcja jest groźniejsza, to wtedy bym brała. Ciężka decyzja w sumie, Kochana..
Offline
Posty
53
Dołączył(a)
21 paź 2014, 12:16

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 12 maja 2015, 19:12
no wlasnie przeczytalam, a pytalam go z 10 razy i mi pokazywal w ksiazce, zeby unikac wysokich dawek... no ale gdyby cos sie stalo to bym sobie nie wybaczyla :( moze sprobuje plukac samym plynem antybakteryjnym ? :( nie wiem boje sie :(
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 12 maja 2015, 19:25
No wlasnie, moze ta ilosc dawki jest kluczowa? I faktycznie wiekszych nie mozna, ale mala nie zaszkodzi?
A tak w ogole to Mili89, gratuluje - z tym zalatwianiem tylu rzeczy bez benzo! :) Wiem jaka to radość jest! :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 12 maja 2015, 19:42
Mili89 wydaje mi się ze antybiotyk jest konieczny może skonsultuj to jeszcze z jakimś lekarzem.

Staram się nie zadreczac ale jak człowiek sobie coś wmowi to koniec.
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do