Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez michalb 24 kwi 2015, 10:55
O nerwa co tam u ciebie słychać.
No może nie wiem ale czuje się paskudnie... ostatnio jak tak miałem to w tydzień 1,5kg mi spadło bo ledwo co jadłem.
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
31 sty 2013, 12:33

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 24 kwi 2015, 10:55
a ja mam dość tej flegmy w gardle, wróciłam do domu mam jakis gorszy katar i więcej tej flegmy że już prawie rzygam nią! nie wiem czy ja się jej już pozbędę, moze to jakas alergia
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 24 kwi 2015, 11:01
michalb, pewnie za pare dni przejdzie ci. Ciekawe czy to np. od tej grypy jakis efekt, czy tylko nerwicowe?

A u mnie w miare ok. Mialam wczesniej to oslabienie przez tydzien, ale przeszlo. I ostatnie pare dni dobre! :)
Tylko dzisiaj obudzilam sie "za rano" i postanowilam jeszcze pospac. I to byl blad, bo po tej dodatkowej 'drzemce' obudzialam sie strasznie otumaniona i roztrzesiona jakos :-/
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Lonia1989 24 kwi 2015, 15:02
No ja jeden wezelek tak w srodku szyi po prawej stronie mam od zawsze ale wiaodmo moze był był a wkoncu cos sie zniego mogło rozwinac:(( boje sie i mysle zapisac sie na to usg wezłow ale tak sie boje na to pojsc:( nawet jak wyjda pozapalne to i tak za jakis czas chyba kontrole trzeba bedzie zrobic Boze nawet nie chc eo tym myslec.
Dzis byłam na rtg zatok i u laryngologa bo ja mam tez cały czas problem zta wydzielina w gardle poza tym mam czerone gardło i dzis zrobiłąm ten rentgen i nie wyszło nic z zatokami tylko tyle ze jest wydzielina ale alergiczna tak stwierdzil laryngolog ze na zdjeciu widac niezyt alergiczny zajrzął do gardła do krtani i stwierdził ze jest opuchniete i ze to jest przewlekłe zapalenie gardła i krtani ja juz zaczelma mu swirowac z mei pyka w gardle w uszach i czy to normalne? a on mi zaczła mówic ze tak ze to wszytsko ze soba powiazane jest i ze zaduzo mysle, opierdykał mnie ze leków nie biore bo ja to myslałam z emma tytlko tydzine brac aten mnie wysmial ze antybiotyk tylko tydzien a reszte to trzeba miesiacami zeby był efekt takie rzeczy sie długo lecza, a nie z dnia na dzien kazał mi brac jakies 2 alergiczne srodki + psikac do gardła cos tam i syrop jakis inhalacje.... Boze jak ja bym chciałą zeby mi to pomoglo wszystko dobrze by bylo zeby to co czuje to bylo tylko przewelekłe zapalenie krtani i gardła, aaa odebrałam jeszcze wyniki rozmazu w normie wszytskie takz epozmiom tych szytskich białych krwinek jest idealny. wezłow mi dzis nie badał kurde teraz załuje mógł moze zmacac:/ kazał przyjsc za 2/3 tygodnie na kontrole.... No i nie wiem co robic z tym psychiatra, chyba jednak jutro pojde do niego i tak babcia moja ma wizyte i ja jestem za tate bo on tez ma miec jutro ale jemu nic nie jest leki bierze i mi kaze isc za niego... bo do tego psychiatry czeka si e 3miesiace;/
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
20 kwi 2015, 11:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 24 kwi 2015, 19:04
hej kochani!
tak czytam sobie i do wszystkich ktorzy maja problemy z flegma z nosa bolem gardla- sluchajcie!
trzeba zrobic wymaz z gardla i nosa nie pijac nie jedzac nawet nie myjac zebow przed badaniem , nie psikajac nic do noska, i zrobic cytologie nosa- ona latwo potwierdzi czy jest jakas alergia- wtedy jest duzo komorek eozynofili w nosie, a jak jest stan zapalny to jakies inne wychodza to badanie kosztuje 30 zl a jest bardzo przydatne bo ciezko zbadac sie na wszystkie alergie a i czasem wyniki sa nieprawdziwe...
takze wydajcie lacznie te 90 zl i zrobcie te badania bedziecie wiedziec czy siedzi tam jakas bakteria czy to alergiczne i bedziecie wiedziec jak to leczyc a nie slepo wszystko brac... buziaki :*
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1648
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 24 kwi 2015, 19:07
angie1989, tez mnie czasem bardzo swedza rece az do krwi czasem drapie nie martw sie to napewno z nerwow... mozesz sobie wapno wypic albo wlasnie kilka dni zyrtec brac to zobaczysz czy bewdzie lepiej :*
michalb, zrob wymaz z gardla i z nosa i ta cytologie o ktorej pisalam.
na rtg czesto niewiele widac niesety.
mi laryngolog na nadwrazliwa sluzowke nosa zapisal sterydy i tabletki przeciwalergiczne i pomoglo... a bylam uzalezniona od kropli z xyme... cos tam
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1648
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 24 kwi 2015, 19:23
Lonia1989, niektórzy mają całe zycie węzły wyczuwalne i żyją, jeśli tyle sie z nim nic nie działo to nie będzie, nie możesz teraz żyć w takim strachu całe zycie, że masz węzeł, ja też mam dwa na szyi, i pod pachą coś czuje, ale tutaj patrze że wszyscy cos mają, jak się człowiek zacznie macac to zawsze coś znajdzie, ja już chce tak samo z tym skończyć, naprawde, tylko dermatolog, i te usg i bede brala leki na tarczyce i postaram się normalnie żyć, życie jest tylko jedno, nie można całe je poświęcić na myślenie czy mój wezeł jest ok czy nie, założę się, że jak każdy teraz tutaj zacząłby się macać to by coś znalazł
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 24 kwi 2015, 19:25
Mili89, może faktycznie mam jakiś stan zapalny, dzisiaj było już tragicznie, miałam odruchy wymiotne od tej flegmy, i skoro to stan zapalny by był to stąd te węzły, chcociaż ja myśle, że te moje węzły zostaną po tym zapaleniu gardła o ktrórym już wam wczesniej móiłam, że miałam tragiczne
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez neon 24 kwi 2015, 20:45
nerwa, a jak tam z twoimi mętami? bo u mnie wyraźne pogorszenie i zastanawiam sie jak to u Ciebie wygląda, zastanawiałaś się czy czasem przyczyną nie jest jakiś stan zapalny wywołany patogenami wirusami/bakteriami etc itp?
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 24 kwi 2015, 20:47
Aurelitka, skoro flegma splywa do gardla to je podraznia powodujac stan zapalny ...
we flegmie sa albo bakterie albo wirusy albo eozynofile jesli to alergia..
zrob sobie cytologie noska to bedziesz wiedziala czy to alergiczne i te wymazy z noska i gardla zrob :) wezly napewno byly od tego zapalenia ...
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1648
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez xindii 24 kwi 2015, 21:44
Witam ponownie
Byłem dzis u pani doktor ktora po obejrzeniu wezlow.. odsluchaniu wszytskich objawow i ogladnieciu morfologi z rozmaem i innych badan stwierdzila "pilne usg jamy brzusznej i wezlow chlonnych" dala skierowanie do hematologa i powiedziala ze wyglada jej to na chloniaka i nadkrwistosc :(
ogolnie mam teraz takie mysli ze to jest jakas porazka
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
20 kwi 2015, 19:29

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 24 kwi 2015, 21:55
ooo neon, kope lat :)
Z mętami nienajlepiej....
Ogólnie mam je caly czas (i to nie to, że kilka, tylko takie ogólne zmętnienie - mam wrażenie, ze tego jest setki!).
Przez ostatnie miesiace, bylo jakby lepiej - nie wiem, mniej zwracalam uwage? albo bylo ciemniej i mniej rzucaly sie w oczy? Ale tez bylo ich pełno jak patrzylam na jasną powierzchnie.
Ale teraz od niedawna, znowu jakos tak bardziej mi dokuczaja :( (tak od miesiaca moze).

A u Ciebie od kiedy pogorszenie? Bo juz myslalam, ze moze ma to zwiazek z pogodą - ze cieplej, sloneczniej itd.
Ale faktycznie, stan zapalny tez moglby byc. Tylko... tyle czasu?
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez scooby 24 kwi 2015, 22:04
Xindii, moze wyniki wyjda ok, a z drugiej strony moze to jakies wczesne stadium albo tylko jakas infekcja? Ja mam powiekszone wezly na szyi, wyczuwam je, maja ok 1 cm i sa zqlokniale. Tez mialam jazde na chloniaka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
255
Dołączył(a)
28 lip 2011, 10:20

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez neon 24 kwi 2015, 22:06
nerwasiema weteranie :)

U mnie pogorszenie stopniowo od roku, tylko ciągle postępuje no i własnie nadchodzi moment krytyczny, całe pole widzenia mam zarzucone :( zastanwiam sie nad witrektomia w przyszłości, może technika pójdzie do przodu i wkoncu cos wymyślą. Wiesz stan zapalny może minąć, ale bakterie, czy wirusy sam sie nie wynosą i w stanach osłabienia problem moze ciągle powracać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5744
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do