Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 18 mar 2015, 16:07
olga_xxx, tez Cie podziwiam... to naturalne, ze sa lepsze i gorsze momenty- wazne, ze jestes blisko Mamy i ze do wielu kwestii podchodzisz inaczej... najistnotniejsze jest byc blisko osoby ktora sie kocha, wspierac, spedzac razem czas- aby to wszystko maksymalnie wykorzystywac ...tule mocno:*

Aurelitka, mi sie kiedys jakis gruczol pod pacha powiekszyl i okazalo sie ze od antyperspirantu- po depilacji zapalenie sie zrobilo- a ja myslalam, ze to wezel bylam przerazona- tylko ja nie musialam naciskac zeby to czuc- to byla gula widoczna golym okiem- pomysl jak ja sie wtedy balam :zonk: ...
a Ty tam nie macaj, bo bedziesz cala popuchnieta :nono: ale Tobie mozna mowic i mowic.... :(

Malenstwo- a jak u Ciebie na tym Setalofcie? jest lepiej ?
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1648
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 18 mar 2015, 16:16
ja jestem z reguły uparta iw tak naprawdę więrzę tylko w to, co wyczytam na google ;( jutro idę , jak nic nie powie próbuje leczyć się psychiatrycznie ;/
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez alu 18 mar 2015, 16:26
Podczytuje was regularnie i tak sobie myślę - czy wy się wzajemnie nie nakręcacie?
alu
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ardash 18 mar 2015, 16:28
nefretis napisał(a):wiecie co...tak sobie myslę, i ta mysl mnie przerasta..., że takie zycie w lęku, strachu, depresji, braku równowagi bardzo obciąza organizm. jesteśmy ciągle na bacznosci, w spieciu, ...i gdy jestem osłabiona to coś mnie weźmie naprawdę. Ale coś powaznego, np. r... nie chce wymawiać głosno nazwy tego okropnego choróbska.
To błedne koło. Boję się, że zachoruję ale nie umiem powstrzymac tego strachu, i ten strach jest niszczycielski. Na siłę chcę sie nie bać ale jest jeszcze gorzej. Obwiniam siebie, że jak zachoruję to będę sama sobie winna, no ileż można się tak bać o wszystko?

Nefretis mam to samo :cry: Strach...strach...i jeszcze raz strach....Jak slysze slowo " r.." to od razu oblewaja mnie poty, robi mi sie slabo, czuje sie jakbym zaraz miala zemdlec. Ciagle sie boje, ze zachoruje, ze dzie i zachoruja maz, mama....
Nie potrafie pozbyc sie tego strachu...on definiuje moje zycie. Nawet jak sa momenty, ze jest dobrze to zawsze gdzies tam w glowie czai sie mysl, ze moze wlasnie w tym momencie rozwija sie u mnie albo u moich bliskich jakas okropna choroba....

Co do jedzenia to masz racje, z roku na rok to coraz gorszy syf...trudno znalezc czyste, zdrowe produkty. Ja raczej zawsze jadlam zdrowo. Tyle, ze slodkie lubilam.Ale od prawie roku nie jem cukru :)
Ego says:"Once everything falls into place, I will find the peace".
Spirit says:"Find peace and everything will fall into place".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
294
Dołączył(a)
20 cze 2011, 13:08

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez malenstwo31 18 mar 2015, 17:59
Mili89, ja odstawiłam go w sumie z dnia na dzień. Brałam pół tabletki bo po całej miałam jeszcze większy lęk. Powiedziałam o wszystkim mojej pani doktor i wróciłam do mojego pierwszego leku. Tyle że jeszcze go nie biorę. Gdzieś od miesiąca nie biorę nic. Czasami coś zimowego. Jutro wykupie receptę i zacznę brać leki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
597
Dołączył(a)
04 maja 2013, 16:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olga_xxx 18 mar 2015, 19:42
Mili89 Dziękuje :*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
23 lut 2015, 19:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 18 mar 2015, 19:56
ja już czuję, że nie wytrzymam, pokłóciłam się z mamą jeszcze o te moje choroby, a jeśli to nowotwór, tak się boję jutro tego lekarza, i ten węzeł pod pachą jeszcze ;(
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez malenstwo31 18 mar 2015, 20:15
Aurelitka, Kochana węzeł pod pachą. wiesz ,że ja kiedyś prawie z płaczem umawiałam się do lekarza bo miałam węzel po pacha wielkości grocha. wpadlam po pracy do domu ,żeby sie przebrac i ogarnąc. dotykam ta pache przed lustrem. przestraszona jak mało kiedy. Pojechałam do lekarza i....... okazało sie,ze to nie węzeł a ogromny pryszcz! lekarz jak mocno wcisnał wyszła ropa! jaki wstyd.
wez zrób tak:) dziś robiłam to na terapi
kartak i długupios. na gorze napisz liczbe ludzi w sowjej miejscowości.
pod tym napisz ile ludzi moze mieć powiekszony wezeł pod ta liczba ile z nich poszla do lekarza poniżej ile z nich lekarz skirował na kolejne badania ponizej ilu usłyszało diagnoze grożnej choroby, taki diagram i zobacz jakie jest prawdopodobienstwo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
597
Dołączył(a)
04 maja 2013, 16:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olga_xxx 18 mar 2015, 20:21
Aurelitka Powiększone węzły moga byc od czegokolwiek, jaki rak ?! To tylko MY hipochondrycy z góry zakładamy najgorsze, wiem po sobie. Ile razy byłam u lekarza z rakiem hah, ile razy patrzyli na mnie z politowaniem, ale i tak największą kompromitację przeżyłam ze stwardnieniem rozsianym :D
Nie martw się na zapas :)

Btw. Jutro czeka mnie cały dzień na onkologii, najgorsze w tym wszystkim jest chyba słuchanie historii od ludzi czekających w kolejce brrr nienawidzę tego ;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
23 lut 2015, 19:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ardash 18 mar 2015, 20:25
malenstwo31 napisał(a):Aurelitka, Pojechałam do lekarza i....... okazało sie,ze to nie węzeł a ogromny pryszcz! lekarz jak mocno wcisnał wyszła ropa! jaki wstyd.

Malenstwo kurka wodna...to ci dopiero byl obciach :lol: 8) :hide: :hide:

Aurelitka a Tobie nalezy sie porzadne lanie :nono: :nono: Po co grzebalas pod pacha???

-- 18 mar 2015, 20:29 --

Olga duzo sily zycze jutro Twojej mamie i Tobie (bo wnioskuja, ze z mama idziesz na te onkologie).
Ego says:"Once everything falls into place, I will find the peace".
Spirit says:"Find peace and everything will fall into place".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
294
Dołączył(a)
20 cze 2011, 13:08

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olga_xxx 18 mar 2015, 20:35
Ardash tak, z mamą :) Od trzech lat staram się ZAWSZE z nią być jak ma badania, kontrole etc. Dzięki wielkie ! :)

Mama właśnie prasuje sukienkę na jutro ;) a ja... cóż, jak zwykle będę wyglądała tam najgorzej :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
23 lut 2015, 19:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez malenstwo31 18 mar 2015, 20:37
olga_xxx, znam ten ból. Jak z mama jezdzę to po powrocie ból góowy, lek i wszytsko co najgorsze! wspóczuję
Avatar użytkownika
Offline
Posty
597
Dołączył(a)
04 maja 2013, 16:44

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 18 mar 2015, 20:44
Ardash, sam nie wiem czemu tam się zaczęłam macac pod pachą, chyba z nudów, dzisiaj byłam cały dzień w domu, i wymacałam ten węzeł, jutro lekarz i czekam na najgorsze, tak się boję płaczę dziś cały dzien :(
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez olga_xxx 18 mar 2015, 20:44
malenstwo31 a jak się czuje Twoja mama ? jest już zdrowa ? bo ja nie w temacie..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
23 lut 2015, 19:44

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 41 gości

Przeskocz do