Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez bezsilna_22 15 mar 2015, 19:06
nie dam rady
matka wróciła, drze się, wyzywała mnie znowu,nienawidzę jej
jutro idzie na zabieg jakiś, gadała wcześniej,że ma pewnie raka
ona wie, że mam nerwicę i pieprzy mi o rakach!!!!że ma!!!!!

nienawidzę jej, życia, siebie. dlaczego ona taka jest? dlaczego nie potrafiła dać mi miłości i nie potrafi do dziś??
dlaczego dała mi jedynie ogromną ilość lęku???

kiedyś, gdy widziałam krew na swojej ręce, ulżyło mi, mam ochotę zrobić to teraz

ja nie dam rady.

trzymajcie się.

zostałam sama jak palec, nienawidzę jej /cenzura/, nienwidzę

znikam stąd
Ostatnio edytowano 15 mar 2015, 19:07 przez bezsilna_22, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
07 lut 2014, 13:32

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 15 mar 2015, 19:07
moze jednak powinnas troche nabialu jesc- w jaki sposob zastepujesz sobie te sladniki i mineraly ?
bo najwazniejsze jest to, zeby organizm nie tracil na zadnych wartosciach odzywczych- masz oslabiony organizm co jest normalne po wyniszczajacej go anoreksji - to sa pewnie duze braki ktorych organizm nie odbuuje w moment, a stres pamietaj- potrafi uatniac magnez i potas w moment...
jedz pestki z dyni- sa bardzo zdrowe a pasozyty ich nie lubia ;)
mozesz dla pewnosci zrobic badania z krwi na pasozyty- a powiedz mi w tych wynikach eozynofile (eozynocyty ) byly w normie ? przy pasozytach zwykle ida w gore...
crp tez masz w normie, wiec stanu zapalnego nie ma- kochana glowka do gory i idz wcinaj jedzonko :*:)

ja pol przytomna jestem- w glowie mi sie kreci- ae to pewnie skutki grypy zoladkowej, dwie doby nie jadlam tylko wymiotowalam....teraz wcinam troche slonych paluszkow....estem glodna a boje sie jesc:(
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 15 mar 2015, 19:15
bezsilna_22, nie jesteś sama... Nawet jak nie możemy być z Tobą fizycznie to wiedz że jesteśmy myślami. Mnie każdy Twój post boli jak jasna cholera bo czasami mam wrażenie że to ja je piszę. Rozumiesz?

-- 15 mar 2015, 19:17 --

bezsilna_22, dziewczyno walcz o siebie jeszcze nie nastał Twój czas... Zaraz ide na spacer bo mnie głowa rozbolała z tego wszystkiego :/
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 15 mar 2015, 19:22
bezsilna_22, przestan kochana- musiszz zrozumiec ze moze Twoa mama tez sie boi nie miala komu tego powiedziec, est zdenerwowana....zawsze bierz poprawke na to ze drugi czlowiek tez moze sie bac i denerwowac tak jak my i czasem nieswiadomie nas zrani ....
tezz kiedys cielam sobie rece- mam okropne slady na obydwu rekach az do lokci- to nie jest wyjscie- wez sie w garsc, bo martwimy sie o Ciebie i trzymamy za Ciebie mocno kciuki !!
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 15 mar 2015, 20:54
U mnie po spacerze bardzo pozytywnie :) Spotkałem stare mordy z którymi nie widziałem się parę miesięcy ;) Walczcie moi drodzy o każdu ochłap szczęścia który rzuca Wam los bo warto !!!!
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 15 mar 2015, 22:13
bezsilna_22, odezwij sie, bo sie martwie...
Pawelt, ciesze sie, ze u Ciebie lepiej ...

powiedzcie mi kochani czy to mozliwe ze w trakcie grypy zoladkowej kreci mi sie w glowie ? przestalam brac Setaloft od kiedy zaczelam wymiotowac (z piatku na sobote w nocy) - dzis juz nie wymiotuje, wczoraj tez nie- tylko biegalam do lazienki- ale jestem strasznie oslabiona- pije te elektrolity w saszetkach do rozrobienia w wodzie - ile ich dziennie powinnam pic zeby sie nawodnic ? bo z tego co czytam to te zawroty to moze byc skutek odwodnieia :(:( i zaczynam sie bac..
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 15 mar 2015, 22:59
Mili89, na pewno zawrotu głowy są od grypy i wymęczenia, organizm musi się zregenerować, też nienawidzę grypy żołądkowej
u mnie po tym antybiotyku mniej tej flegmy, ale jakby jeszcze coś tam było, dzisiaj wracałam z domu autobusem było jak w lodówce 3 godz tak się wyziębiłam,
teraz mam watpliwości czy mam brac ten antybiotyk, za bardzo te antybiotyki nie są dla organizmu dobre, i dalej mam schizę na te cholerne węzły cały dzień się pilnowałam i wydawały się mniejsze to teraz znowu mam paranoje na nie, że to pewnie jakies raki, już sama nie wiem, wszyscy mi tłumaczą, że te szyjne mogą od wszystkiego być większe, ale ja już wierzę tylko dla wujka google, to jest chore :why: :why:

-- 15 mar 2015, 22:21 --

widziałam, że ti kiedys dawno temu jakie dziewczyny tez miały na to manię, jak zaczęłam czytać co tam pisały to u mnie jest jeszcze normalnie, na razie przerabiam tylko te szyjne, nawet nie weim gdzie szukać reszty
ostatnio doszłam do wniosku, że im człowiek mniej wie, tym lepiej :P

-- 15 mar 2015, 23:08 --

myslicie ze od kazdego głupstwa moga szyjne byc wyczuwalne, innych nie mam wyczuwalnych? szukam chyba sobie psychologa :why:
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez pralinka1 16 mar 2015, 00:33
bezsilna_22 odezwij się koniecznie !!!
Nie było mnie tu 2 dni, widzę, że nieciekawie u Was ...
bezsilna_22 napisz coś bo się bardzo martwię o Ciebie, nie dokładaj mi stresu bo też zdycham ...
Offline
Posty
216
Dołączył(a)
31 paź 2012, 15:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Aurelitka 16 mar 2015, 00:44
ja już wszędzie co nie wpiszę to rak, zaraz chyba zejdę na zawał :why:
i po co my to czytamy?
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
06 mar 2015, 00:51

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez pralinka1 16 mar 2015, 01:55
Aurelitka nie tylko Ty tak masz ... cały ten net jakiś zrakowiały ...
Ja /cenzura/ już nie czytam
Offline
Posty
216
Dołączył(a)
31 paź 2012, 15:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Mili89 16 mar 2015, 02:02
Aurelitka, nie masz zadnych rakow !! :nono: :nono: klapsa chcesz? to Ci tylek spuchnie, nie bedziesz musiala szyji macac :mrgreen: :mrgreen:

Kochana- antybiotyk bierzemy do konca- inaczej przy nastepnej chorobie bakterie moga byc juz na niego uodpornione, bo nie wybijesz wszystkich...
poprostu bierz duuuzo probiotykow i to takich ktore zawieraja pare roznych szczepow bakterii (ja do tego pije activie, bo tez ma bakterie ) i bedzie dobrze :* i nie wyziebiaj organizmu! flegma bedzie jeszcze jakis czas splywala- wazne zeby robil sie to coraz jasniejszy kolor.... wypi sobie to ACC ono z antybiotykiem dobrze dziala... i pomaga splynac temu wszystkiemu...

ja znow wypilam ta saszetke elektrolitow..mam nadzieje, ze bedzie lepiej- to pierwsza w moim zyciu grypa zoladkowa...nikomu tego nie zycze :( w jeden dzien schudlam kilogram :/
narazie zjadlam chleb z maslem bo boje sie coolwiek jesc zeby nie zaczelo sie od nowa... najgorsze te zawroty glowy...ale w sumie po takim czyms i nie jedzeniu ma prawo chyba byc mi slabo.... :(
no i przerwalam branie Setaloftu bo i tak ciagle wszystko ze mnie wylatywalo- i nie wiem czy jest sens zaczynac go brac od nowa ? znow na skutki bede musiala czekac miesiac??
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1647
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 16 mar 2015, 06:17
Mili89, spokojnie to przejściowe ;) Zły humor wróci. Znam siebie?
bezsilna_22, mam nadzieję że nic głupiego nie zrobiłaś....

-- 16 mar 2015, 11:23 --

UWAGA OGŁOSZENIE PARAFIALNE!!!
Zgodnie z obietnicą, że jak w usg nic nie wyjdzie i będzie gitara to rzucam palenie fajek. No więc nadszedł ten cholerny poniedziałek i od dzisiaj nie pale. Ostrzegam, że mogę gryźć :p Jak kogoś obrażę to sorry :pirate: :uklon: Może wreszcie przytyję i przestanę żywić się nikotyną i kofeiną...
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nefretis 16 mar 2015, 11:52
Pawel :great: dotrzymaj słowa, USG wyszło OK więc nie oszukuj 8)

bezsilna no i jak się dziś czujesz? Jeśli nie chcesz juz tu pisać to tez napisz. Napisz choc jedno słowo. Buziaki.

Mili nabieraj sił.

U mnie cholerne spięcie po obudzeniu, zreszta w nocy lęk, duzo myslałam o bezsilnej, bardzo się martwię, że zrobiła coś złego.
Mam na tym punkcie schizę. Bo mam za sobą pewne przezycie. Jak mozna sie z nia skontaktować?
Rozumiem jej sytuację, moja matka też zniszczyła mi życie (a ja nadal do niej jeżdzę i jestem od niej uzależniona emocjonalnie) a ojciec tez pije i pił.
Całe dziecinstwo czułam sie niekochana, niepotrzebna , jak zero. No niestety mam więc skutki przeszłości. Boję się. To słowo powtarzam kilkadziesiąt razy dziennie i mam je wryte w podświadomosc. Wszystkiego. Ludzi, chorób, bliższych kontaktów społecznych, śmierci, samotnosci, wypadku, swojego ciała, dawania miłosci (że lepiej sie nie angazować za bardzo bo mozna to stracić - a strata boli)
Boje sie o wszystko :!:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1019
Dołączył(a)
17 lis 2014, 14:28
Lokalizacja
Poznań

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Pawelt 16 mar 2015, 12:16
nefretis, wczoraj wracając ze spaceru wyrzuciłem prawie całą paczkę fajek do kosza. Zostawiłem sobie jedną, symboliczną fajkę na rano. Zapaliłem i puki co jest dobrze. Ale obawiam się ze mnie zassie w końcu :P
Dam radę już nie paliłem kiedyś 2 lata :]
X_x
Offline
Posty
655
Dołączył(a)
31 mar 2014, 10:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

Przeskocz do