Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Alice in wonderland 30 lis 2014, 20:26
Angie, no dokladnie, ja mam kolezanke która faktycznie miała zdiagnozowany nowotwór niedawno i jest po zabiegu juz i ma naprawde mnostwo optymizmu. Druga kolezanka to samo, w ogóle się nie martwi a za kilka dni idzie na operację. Ja jej mówię: zdrówka życzę a ona: dzieki, wiem ze bedzie dobrze :D Ja bym się rozryczała z miejsca............ :why: Zreszta na sama wiesci ze one chorują ja juz czuję sie jakbym była w ich skórze i wspolczuję im tak mocno, że brak mi słów.....
Słuchaj, a co do Twoich bóli w plecach i kości - czy to nie przeciążenia od dżwigania? Ja ostatnio rozmawiałam z wieloma kolezankami i dziewczyny mają cuda po porodach. Jedne wczesniej, drugie później... Jedna od dżwigania dostała przepukliny, drugiej kręgosłup trzasnął i chodzi na akupunkturę bo ją strasznie boli itd itd...Wszystko generalnie sprowadza się do dźwigania i niesamowitego wysiłku, który teraz mamy.


Nefretis,
moze faktycznie odpusc ta gastroskopię tak jak wszyscy piszą. Ja poszłąm bo miałam dziwne objawy a ze kiedys miałam nadżerki to pomyslałam ze pewnie mam juz wrzody bo ostatnia gastro byla 15 lat temu. Lekarze zlecali mi robic gastro co roku wiec w koncu itak mi sie przydało to odbębnic.
Ps dzieki za przypomnienie o tym magnezie. Nie biore go i nie probowałam nawet. Zastanawiam sie tylko czy dam rade bo nie moge łykac tabletek :-| Utykają mi w przełyku a wszyscy wiemy jak wrażliwą mam szyję....buuuu. Jest magnez w płynie??

Sinister, zajmujesz się muzyką? Jaką? Pochwal się. Bliski mi jest ten temat ;)
Moje objawy: Ucisk w szyji, napięcia mięśni szyi, flegma w gardle
Posty
252
Dołączył(a)
01 sie 2013, 18:27
Lokalizacja
Kraina czarów...

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 30 lis 2014, 20:36
nefretis, ja ide mi wszyscy mówią ze jak sie juz zapisałam to mam isc choć tez wahań sie jeszcze wiesz...

Alice in wonderland, a ile te koleżanki maja lat? I czego raka? No bo prawda jest taka ze jak czytam te fora to mnóstwo ludzi sie wyliczylo z tego pieronstwa....
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez warrior11 30 lis 2014, 20:40
angie1989, a ja Ci mówię nigdzie nie idź,szukaj zajęcia i odwracaj uwagę od tych wszystkich chorób,bo Twój problem ma charakter psychiczny a nie somatyczny
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
996
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 30 lis 2014, 20:49
warrior11, skąd ta pewność? A jak jednak cos jest?

Ja wam powiem ze prawda jest taka ze nawet przy tym jak czesto sie badamy jak rak nie bedzie mial wyjść to nie wyjdzie jak bedzie mial wyjść to wyjdzie prędzej czy pozńiej. Dużo osób dowiaduje sie o owotworze przez przypadek...
Mój dziadek np chodził do lekarza gastrologa robił gastroskopie nie raz mial objawy raka żołądka a nigdy nic nie wyszło...az w końcu któryś raz z rzędu w końcu poszedł i wyszło....
Okazało sie ze był to najgorszy rodzaj raka najtrudniejszy do zdiagnozowania mógł sie rozwijać nawet 20 lat...
Takze co ma byc to bedzie jeśli cos ma wyjść to wyjdzie jeśli nie to ńie wyjdzie taka brutalna prawda... Możemy miec takiego pecha ze mimo setek badań mamy raka a i tak ńie wyjdzie to mało prawdopodobne ale jednak....takze to wszystko bez sensu bo i tak co ma byc to bedzie teoretycznie.
Ja jestem juz zmeczona tym wkrecańiem sobie chorób na prawdę zmeczona...
Chciałabym troche spokoju...
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez platek rozy 30 lis 2014, 20:50
sinister, nie ma za co :) Mam nadzieje ze uporasz sie z nerwica i bedziesz mogl normalnie funkcjonowac , bez irracjonalnych lękow ktore nam w niej towarzysza.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Alice in wonderland 30 lis 2014, 20:52
Angie, no obie młodziutkie, młodsze ode mnie, jedna 25 lat, nie ma dzieci jeszcze, guz jajnika, druga 26 lat, ma 2 dzieci, nowotwór szyjki macicy :-| Jedna już po zabiegu, wycięli i tyle, koniec choroby. Druga czeka na operację. Moja mama też ma i też w sumie jest wycinają co jakiś czas co się odnowi i już. Tak samo inne postacie, naprawdę da się to leczyć. Zamiast grzebać w głupich objawach które mam, powinnam iść na cytologie po porodzie, którą powinno się zrobić obowiązkowo. Mnie najbardziej przeraża nie wizja samego raka a to że wszędzie bębnią ze wczesnie wykryty daje duze szanse na wyleczenie. Ja mam schizy że wykryję go za pozno i to bedzie moja wina, ze bede sobie wyrzucac: moglam badac wczesniej to bym wykryła wczesnie i wyleczyla. ehh... I gdzie tu sie konczy profilaktyka a gdzie zaczyna hipochondria? Granica jest chyba cienka.....
Moje objawy: Ucisk w szyji, napięcia mięśni szyi, flegma w gardle
Posty
252
Dołączył(a)
01 sie 2013, 18:27
Lokalizacja
Kraina czarów...

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez D@ri@nk@ 30 lis 2014, 20:59
nefretis napisał(a):Angie nawet nie wiesz jak walczę ze sobą. A Ty co postanawiasz?
D@ri@nk@ ta gula w ogóle nie boli, jest nieprzesuwalna i wielka, długa, jakby cholernie wzdęte jelito, ale wybadałam to kilkanascie dni temu i jest codziennie:( Co to jest, jak myslisz? Po 2 stronie nie wyczuwam takiego czegoś


Może masz tak jak ja ruchomą nerkę????
Badanie USG robione zwykle w pozycji leżącej nie wykrywa tego w 90% bo nerka opada w posycji stojącej, ew siedzącej, dlatego pytałam w jakiej pozycji to "coś" czujesz. Mnóstwo ludzi to ma i nie jest to nawet groźne, za to potrafi dokuczać, wiem bo sama mam ;)
Poczytaj sobie http://portal.abczdrowie.pl/ruchoma-nerk
O nerwica... Witaj, dawno żeśmy się nie widziały... Kawka, herbatka czy od razu wódeczka??

"Bo w tym cały sens istnienia, żeby umieć żyć bez znieczulenia"


Mam jeszcze tyle pięknych planów do spieprzenia...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
492
Dołączył(a)
09 lis 2014, 14:11
Lokalizacja
łódzkie

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Alice in wonderland 30 lis 2014, 21:01
Angie, przypomnij mi jeszcze raz kiedy robilas ostatnio usg brzucha i co wyszło na nim???
Moje objawy: Ucisk w szyji, napięcia mięśni szyi, flegma w gardle
Posty
252
Dołączył(a)
01 sie 2013, 18:27
Lokalizacja
Kraina czarów...

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 30 lis 2014, 21:18
Alice in wonderland, nie robiłam nigdy usg brzucha. Jedynie w ciazy rzecz jasna ale wtedy chyba dziecko wszystko przyslania.
No my chyba nie będziemy mogły sobie zarzucić ze sie nie badamy prędzej ze tyle badań a lekarz nie wykrył...
No na cytologie tez musze isc ale to juz po nowym roku pójdę i myśle nad usg piersi...

Oglądałam kiedyś film 5praw natury i tam maja inne podejście do raka ....ale trzeba obejrzeć zeby to zrozumieć.

Wiele razy tez czytałam ze to chemia zabija....ze to jest spisek firm farmaceutycznych.
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Alice in wonderland 30 lis 2014, 21:27
Angie, , ja osobiście jestem za tym abys zrobiła badanie usg brzucha jeśli czujesz jakies bóle. Ja to w ogóle jestem zwolenniczką robienia podstawowych badań a usg brzucha takim własnie jest i nie będzie to z Twojej strony żadna hipochondria nawet. Jestem pewna, że żaden rak nie wyjdzie na tym usg a może wyjdzie jakieś rozdęte jelitko od gazów albo owulacja albo jakaś inna zwykła dolegliwość , która rozwieje Twoje wątpliwości.
Moje objawy: Ucisk w szyji, napięcia mięśni szyi, flegma w gardle
Posty
252
Dołączył(a)
01 sie 2013, 18:27
Lokalizacja
Kraina czarów...

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nefretis 30 lis 2014, 21:32
D@ri@nk@ napisał(a):D@ri@nk@
Poczytaj sobie http://portal.abczdrowie.pl/ruchoma-nerk


O kurczę D@ri@nk@ tym bardziej, ze na USG był widoczy jakby lekki zastój moczu, tzn nie spłynął do konca i była poszerzona miedniczka. Myslisz że nerke mogłabym tak sobie wyczuć?? Miałam własnie 2x USG i nic nie stwierdzono. jakie masz dolegliwosci z tym związane?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1019
Dołączył(a)
17 lis 2014, 14:28
Lokalizacja
Poznań

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez sinister 30 lis 2014, 21:35
Ja miałem ostatnie USG na początku października i było wzorowe.Nie martw się :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
22 maja 2014, 19:43

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez angie1989 30 lis 2014, 21:35
Alice in wonderland, matko wszyscy mówią żebym zrobiła... Moze rzeczywiscie cos tam wyjdzie....
No ale tak z drugiej strony jakby robic wszystkie badańia to tak na prawdę co rok trzebaby było usg brzucha piersi cytologie morfologie....a to wszystko i tak nie gwarantuje nam ze wykrywa u nas raka wcześnie bo przeciez jesteśmy ze nowotwor Ślinianek i wiele innych ....
Offline
Posty
749
Dołączył(a)
04 gru 2013, 19:04

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nefretis 30 lis 2014, 21:36
angie1989 napisał(a):[b][color=#112f55]
Oglądałam kiedyś film 5praw natury i tam maja inne podejście do raka ....ale trzeba obejrzeć zeby to zrozumieć.

Wiele razy tez czytałam ze to chemia zabija....ze to jest spisek firm farmaceutycznych.


hej 5 praw natury nie znam ale zaczynam własnie czytać, a o tym spisku tez czytałam nie raz, to prawda.
Angie nie idźmy, pojdziemy w styczniu, zajmijmy się swietami, dasz rade? Ja nie wiem :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1019
Dołączył(a)
17 lis 2014, 14:28
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do