Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nadiee 16 maja 2014, 16:02
A więc o wodzie utlenionej powiedziała mi moja przyjaciółka. Mam od niej pdf książki, która traktuje własnie o tym. Mogę Ci podesłać na maila ;)
Pijesz ją oczywiście rozcieńczoną i z czasem zwiększasz dawkę, chociaż ja o tym nie wiedziałam i od razu dawałam 10 kropelek hehehe. Ona generalnie oczyszcza organizm i dotlenia komórki (dlatego ma działanie antyrakowe etc.). Jak zaczęłam, to mi wyskoczyło na dekolcie i ramionach masakrycznie dużo syfków. Na początku, o zgrozo, nie wiedziałam, cóż to jest, od czego... ! Ale potem się zorientowałam, że to ta woda mnie oczyszcza. W ten sposób wyszły toksyny. Woda utleniona pomaga na niemal wszystko (w jakiejś mierze, czasem ogromnej), ale jest tania, dlatego się o tym nie mówi (era konsumpcjonizmu i materializmu). Np ostatnio miałam jakiś problem z dziąsłem... Od razu panika, że to rak jamy ustnej hahaha... Zaczęłam sobie po myciu zębów płukać usta wodą, do której dolałam kilka-kilkanaście kropli wody utlenionej i mi po kilku dniach ból przeszedł - jakaś infekcja musiała sie wdać i woda utl ją zniszczyła. :) Mam też chore zatoki, które jednak bagatelizuję, ale wiem, że płukanie ich wodą utl (oczywiście rozcieńczoną. kiedyś wpuściłam sobie samą 3%-ową i myślałam, że mi spali te zatoki hahahaha ale nic mi się nie stało) bardzo pomaga i muszę zacząc to w koncu praktykować i wylecyzć te zatoki.

Także ja tę wodę piję też profilaktycznie... Na początku są efekty uboczne tego oczyszczania (u mnei syfki, mogą tez byc bóle głowy, zmęczenie), ale z czasem to mija i czujemy się coraz lepiej. Wszytsko w książce pisze. Są też opisane pryzkłądy wręcz CUDÓW, np. starsza, schorowana osoba, która tylko w łóżku leżała po kuracji wodą wstała na nogi i samodzielnie się porusza, nawet uprawia delikatny sport.

A co do hashimoto - mnie TSH, FT4 i FT3 wyszły wszystkie w pięknej normie, nie przy granicy, natomiast antyTPO ok 200. Wobec tego pójdę prywatnie niebawem do endo i się dowiem. Nie przeraża mnie to, z czego się cieszę... Dzięki bardzo :)

Aha, na tym teście, do którego linka dałaś, wyszło mi 18 pkt.
Wszystko mnie boli. Gdzie byś mnie nie dotknął, to mnie boli. Gdzie byś nie strzelił, to trafisz we mnie. Edward Stachura
Avatar użytkownika
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
15 maja 2014, 22:25
Lokalizacja
Zaścianek

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nervuska81 16 maja 2014, 16:34
jak bys była tak dobra to poprosze tego pdfa o wodzie utlenionej, podam maila mojej przyjaciolki bo ja mam w o2 i duze pliki mi nie chca przechodzic oliwiasuwald@wp.pl
Co do tarczycy to moze u Ciebie dopiero sie ten proces zaczyna dlatego jeszcze hormony w normie a z przeciwcialami sie cos dzieje, ale poki nie bedziesz miala diagnozy endokrynologa to nie ma sie co nastawiac, poza tym jesli sie wczesnie wykryje taki chorobowy stan tarczycowy i sie go kontroluje a w razie czego szybko zareguje odpowiednim leczeniem to praktycznie nie odczuwa sie objawow. Ja mialam juz hormony w stanie tragicznym jak sie zdecydowalam na badania, i wszystkie mozliwe objawy wiec bylo kiepsko.
18 punktow to malutko, nie ma sie co martwic :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
11 maja 2014, 10:49
Lokalizacja
Łódź

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nadiee 16 maja 2014, 16:44
hehhe dzięki :) tarczyca mnie nie martwi, teraz panikuję na tle mojego oka czy czegoś w jego okolicy hihi. dla świętego spokoju pójdę do neuro.

Ksiażka już poszła:)
Wszystko mnie boli. Gdzie byś mnie nie dotknął, to mnie boli. Gdzie byś nie strzelił, to trafisz we mnie. Edward Stachura
Avatar użytkownika
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
15 maja 2014, 22:25
Lokalizacja
Zaścianek

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 16 maja 2014, 17:55
a ja znow szalu dostaje....sluchajcie...bola mnie miesni jak nie w nodze to w rece...i tak juz 2 dzien((;w sumie boli mnie gardlo i nie wiem czy to przeziebienie bo sie tez poce....czy cos sie zaczyna dziac((((((:
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Prakseda 16 maja 2014, 18:51
evvelinka napisał(a):Mi się dziś kleszcz śniły. A właśnie.. zna się ktoś na interpretacji WB? Czytałam na stronie stowarzyszenia, że nawet jak wyjdzie gdzieś jeden prążek to może oznaczać boreliozę. Podobno bardzo ciężko takową wykryć jeśli jest stara, a u mnie gdyby była to pewnie ponad rok. Gdzieś też znalazłam info, że przy 6 punktach jest wynik wątpliwy, u mnie jest 5 czyli blisko.

Borelioza IgG met. western-blot Borelioza IgG P100 -
Borelioza IgG VIsE -
Borelioza IgG P58 -
Borelioza IgG P41
Borelioza IgG P39 -
Borelioza IgG OspA -
Borelioza IgG (OspC) B. sensu strico -
Borelioza IgG (OspC) B. afzelii -
Borelioza IgG (OspC) B. garinii -
Borelioza IgG (OspC) B. spielmanii +
Borelioza IgG (P18) B. sensu strico -
Borelioza IgG (P18) B. afzelii -
Borelioza IgG (P18) B. garinii 1 -
Borelioza IgG (P18) B. garinii 2 -
Borelioza IgG (P18) B. spielmanii -
Borelioza IgG interpretacja ujemny,5 pkt

Borelioza IgM met. western-blot Borelioza IgM P100 -
Borelioza IgM VIsE -
Borelioza IgM P58 -
Borelioza IgM P41 +
Borelioza IgM P39 -
Borelioza IgM OspA -
Borelioza IgM (OspC) B. sensu strico -
Borelioza IgM (OspC) B. afzelii -
Borelioza IgM (OspC) B. garinii -
Borelioza IgM (OspC) B. spielmanii -
Borelioza IgM (P18) B. sensu strico -
Borelioza IgM (P18) B. afzelii -
Borelioza IgM (P18) B. garinii 1 -
Borelioza IgM (P18) B. garinii 2 -
Borelioza IgM (P18) B. spielmanii -
Borelioza IgM interpretacja ujemny,1 pkt


evvelinka, w jakim laboratorium robiłaś tego WB? Masz może wybarwione paski i dokładnie na ile punktów każdy z nich? W moim WB nie ma podziału na konkretne szczepy Borreli Burgdorferi. Mogę Ci powiedzieć, że OspC jest wysoko specyficzny dla boreliozy, p41 nie. Ja miałam w klasie IgG silnie wybarwione właśnie OspC i p30 <też wysoko specyficzny>, a w IgM tylko OspC.

-- 16 maja 2014, 19:02 --

Teraz tak widzę, że w Twoim teście nie było tego prążka <p30>, który mi również wyszedł silnie pozytywny <a który jest wysoko specyficzny dla boreliozy>.

-- 16 maja 2014, 19:10 --

Porównałam paski w naszych badaniach. Wspólne mamy: VIsE, p39, OspA, OspC. Ja nie mam w swoim teście p58 i p18. Z kolei u mnie uwzględnione jest p83, p31, p21, p19 i p17, których nie ma u Ciebie. Trzeba by było robić po 2 testy :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1031
Dołączył(a)
03 sie 2013, 22:48

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez Lisa_ 16 maja 2014, 19:44
Niech żyje moje przeziębienie -,-
37,5 stopnia temperatury, ogólne rozbicie i panika, że to coś bardzo poważnego...
Ale spoko, wzięłam prysznic, leki, piję theraflu... Może do jutra będzie lepiej, oby, bo zwariuję...
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nervuska81 16 maja 2014, 20:26
Dziewczyny jestem po rezonansie, uff jedno zmartwienie z glowy bo tak bardzo sie balam badania. Okazuje sie ze nie ma sie czego bac, bylo spoko, niepotrzebnie tak panikowalam i czytalam jakies bzdury na necie. Byl zemna moj przyjaciel, trzymal mnie za nogi, do tuby wjechalam tylko czesciowo, przykryli mnie kocykiem, mialam sluchawki na uszach i te dzwieki nie takie straszne, jak ciezka techniawa hehe ;) czulam pole magnetyczne, takie smyranie w roznych czesciach ciala, ale to bylo nawet fajne. W ogole sie nie balam. Byl zemna moj przyjaciel, trzymal mnie za nogi tak ze to tez mi bardzo pomoglo. Zero klaustrofobii, zero strachu :) Tylko teraz najgorsze czekanie na wyniki, w srode maja byc, to dopiero bedzie hardcor dla mnie.

nadiee dziekuje za ksiazke :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
11 maja 2014, 10:49
Lokalizacja
Łódź

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez evvelinka 16 maja 2014, 21:30
Ojej nie wiedziałam, że ktoś może trzymać za nogę.. jej szkoda, że ja na to nie wpadłam i mój chłopak ze mną nie wszedł. Dla mnie te rezonansy to masakra mam okropne zawroty i to chyba właśnie od tego pola magnetycznego.

Prakseda.. robiłam w diagnostyce. Jest polecane nawet na stronie stowarzyszenia chorych na boreliozę. Pasków nie mam. Tylko dostępne takie coś w internecie. A ile ty miałaś punktów? Co ja mam o tym sądzić? Niby ujemny, ale tuż pod kreską wątpliwości. I jeszcze w jakim labie robiłaś?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
401
Dołączył(a)
31 lip 2013, 12:55
Lokalizacja
WWA

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nadiee 16 maja 2014, 21:39
ooo no to teraz trzymamy kciuki, by wyniki były dobre :) wiesz, nawet jakby coś wykryli, czego Ci absolutnie nie prorokuję, myślę, że raczej nie wykryją nic, w każdym razie jakby coś jednak, to to nie musi być groźne. Znam trzy osoby, które coś tam mają (tętniaczek, guzek i torbiel) i muszą to tylko kontrolować od czasu do czasu, zaś czwarta miała i już nie ma, bo ją wyleczyli. Także teraz to niemal norma, spokojnie! Nie czytaj o tym nic, tylko spróbuj skupić się na czymś innym. :) Będzie dobrze, wierzę w to.

No i nie ma za co :)

Ja poprosiłam jedną z tych trzech osób o kontakt do neuro. Wszyscy mi mówią, że sobie wkręciłam, ale skoro się martwię, to mogę iść. Podobno świetna babka, a przyjmuje na kasę chorych i krótko się czeka. Także zaliczę i pewnie się uspokoję :)
Wszystko mnie boli. Gdzie byś mnie nie dotknął, to mnie boli. Gdzie byś nie strzelił, to trafisz we mnie. Edward Stachura
Avatar użytkownika
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
15 maja 2014, 22:25
Lokalizacja
Zaścianek

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nervuska81 16 maja 2014, 21:40
Ja też nie wiedziałam że tak mozna, po prostu spytałam ta kobitkę i powiedziała że nie ma problemu, niewiem czy wszędzie tak jest ale zawsze warto spytac. Ja od pola magnetycznego mialam takie smyranie ktore mnie laskotalo i lekkie uczucie ciepla w klatce piersiowej, ale bylo to przyjemne.

-- 16 maja 2014, 21:42 --

nadiee dziękuje za wsparcie :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
11 maja 2014, 10:49
Lokalizacja
Łódź

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nadiee 16 maja 2014, 21:44
Do usług :) :great:
Wszystko mnie boli. Gdzie byś mnie nie dotknął, to mnie boli. Gdzie byś nie strzelił, to trafisz we mnie. Edward Stachura
Avatar użytkownika
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
15 maja 2014, 22:25
Lokalizacja
Zaścianek

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Prakseda 16 maja 2014, 21:56
evvelinka, ja miałam laboratorium Fryda, ale z tego co się orientuję, to oni się jakiś czas temu połączyli właśnie z Diagnostyką?
W IgG w pasku OspC miałam intensywność - 71, p30 - 64, w IgM OspC - 12.
Kurde, robiłam w zeszłym tygodniu WB i teraz się martwić zaczęłam, który to test będzie :? Ja chcę z moim antygenem p30 :roll:
A co Ty masz zrobić? Kurczę, nie mam pojęcia... OspC jest bardzo specyficzne dla boreliozy... Nie wiadomo co by Ci wyszło w prążkach, których nie miałaś w swoim badaniu... Ciężka sprawa :roll:

Znalazłam w google "skrypt" swojego testu <dzięki Adrian za udostępnienie!>
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1031
Dołączył(a)
03 sie 2013, 22:48

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nervuska81 16 maja 2014, 21:58
Wsparcie sie przyda bo mam tendencję do snucia czarnych scenariuszy, wyobrazam sobie od razu najgorsze rzeczy, jak wiele z nas tutaj. Moj przyjaciel ktory byl zemna na tym rezonansie sie ze mnie smieje, ze jestem chora na glowe ale w sensie psychicznym hipochondrycznym. Oczywiscie sobie juz po tym rezonansie ushizowalam w glowie 3 przeslanki ze jest cos nie tak. przepraszam jesli was zanudze, ale musze sie tu wygadac.
pierwsza: moj kumpel po skonczonym badaniu pyta pania techniczke "i jak tam wszystko ok?", pani na to "technicznie ok wszystko sie udalo" a ja sobie uschozowalam ze z tego wynika ze technicznie ok ale zdrowotnie niekoniecznie.
druga: pani techniczka pyta mnie czy bylo tak strasznie i czy bym sie bala jeszcze rezonansu, moj kumpel mowi ze nastepnego razu nie bedzie, a pani techniczka "nigdy nie wiadomo" i oczywiscie w mojej glowie sie zrodzilo stwierdzenie ze pewnie powiedziala tak dlatego ze bede musiala powtorzyc badanie bo jest cos nie tak
trzecia: pani techniczka mowi ze wyniki w srode i zebysmy przyszli odebrac miedzy 8 a 20, i ja juz jak to przyszli? razem? to znaczy ze cos nie tak i zebym sama nie odbierala?
Tak dziala hipochondria z nerwica, sama jestem zla na siebie ze tak mysle, ze takie wnioski wyciagam, a moj kumpel mowi ze naprawde na glowe jestem chora i to powaznie, i ma racje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
11 maja 2014, 10:49
Lokalizacja
Łódź

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez nadiee 16 maja 2014, 22:14
Tak, tak, rozumiem to... Analizujesz wszystko na swoją niekorzyść. A w gruncie rzeczy kobieta mówiła, co jej ślina na język przyniosła, może też miała nieco gorszy dzień i się nie patyczkowała, mówiąc "Nigdy nic nie wiadomo". A jakbyś miała tam znowu trafić, to niekoniecznie, by potwierdzić coś złego, lecz moze kiedyś dostaniesz w głowę jakimś dziwnym przedmiotem hehe i będzie trzeba sprawdzić, czy wszystko ok i czy coś się tam nie poprzestawiało... jakieś kabelki, wtyczki etc ;)
Ale coś Ci powiem. Ponieważ wiesz, masz gdzieś w świadomości, że to nerwica potrafi spowodować najróżniejsze objawy i myśli, to jesteś jeszcze w stanie trochę to kontrolować! I kontrolujesz. Powtarzaj sobie stale, że masz hipochondrie, która płata ci figla, ośmieszaj ją. Ja np czasem wstaję i mówię "to dzisiaj dla odmiany będzie rak drugiego od zewnątrz palca lewej stopy". To mnie rozbawia i pozytywnie nastraja :)
Wszystko mnie boli. Gdzie byś mnie nie dotknął, to mnie boli. Gdzie byś nie strzelił, to trafisz we mnie. Edward Stachura
Avatar użytkownika
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
15 maja 2014, 22:25
Lokalizacja
Zaścianek

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do