Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 14 mar 2014, 15:12
ksiezniczka hahaha:)))
ja u gina bylam w listop...no coz ale trza znow isc:)))wiecie o co cho;))))ale sie boje :why: :why:

-- 14 mar 2014, 14:13 --

ellwe ten wykres to krzywa insulinowa;)jak mi ginek kazal zrobic to tez nie wiedzialam o co mu cho;))))
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez platek rozy 14 mar 2014, 15:18
marta80, dziekuje :*** pysznosci , skopiowalam sobie:) i tez taka upichce :]


Ellwe, krzywa cukrowa? mialam teraz w pon odbieram wynik ale podniesiony mi wyszedlw badaniu ogolnym i jeszcze hormon tarczycowy ft 4 troszke ponad norme .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 14 mar 2014, 15:25
platek rozy mi krzywa cukrowa wyszla 4krotnie podwyzszona dlatego mam tab z metformina na zbicie...
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Miro 14 mar 2014, 15:26
Szukałem na necie jak zmieszać to cholerne kakao z krokodylem i trafiłem na egzekucje zwierząt w ubojni. Inaczej tego nazwać nie można, bez usypiania, na żywca :shock: Dziś już chyba nie zjem mięsa...
Kliknij, full screen, full głośność, wyluzuj się --> http://vimeo.com/23333232
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2382
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:53
Lokalizacja
Kraków

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez platek rozy 14 mar 2014, 15:27
marta80, ja wlasnie mam diabetologa w kwietniu , zobaczymy co powie i co mi powychodzi .

Miro, :why: :why: :why: :why: :why: :why: :why: :why: :why: :why:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 14 mar 2014, 15:45
platek rozy mi diabetolog powiedzial ze dla niego jest ok...ze nie musze brac metforminy ze poprzez diete powinno spasc samo...a ginekolog kazal brac 2 razy po 850 tej metforminy...ale on patrzy bardziej pod katem PCOS...itd....ehhh te baby to sie maja... :105:
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 14 mar 2014, 15:46
Miro.... nie opowiadaj mi takich rzeczy ;/ ja jestem w SAB.... i nie moge patrzec :(((.
Kurde, w biedronce ksiazka ewy chodakowskiej :D z 40 zł na 25.... chyba do R.... zamrugam ze brak mi motywacji hahahahaha
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez emka34 14 mar 2014, 15:54
księżniczka, mój gin i poprzedni i obecny mówili, że jeśli po cytologii nie zadzwonią to wszystko ok, bo gdyby coś to od razu by dzwonili. Tyle, ze ja potrafiłam schizowac, ze maja zle zapisany numer telefonu i nie mogą się skontaktować.
Offline
Posty
120
Dołączył(a)
27 sty 2014, 15:27

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Miro 14 mar 2014, 15:57
księżniczka, Spokojnie, jeszcze tak z 20-30 lat, później genetyka wejdzie do gry i skończy się cierpienie zwierząt. Wegetarianizm nie jest rozwiązaniem lecz właśnie genetyka. No dobrze, zjem kotlecika :D
Kliknij, full screen, full głośność, wyluzuj się --> http://vimeo.com/23333232
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2382
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:53
Lokalizacja
Kraków

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 14 mar 2014, 15:58
emka, mojej sasiadce polecony wyslali jak sie nie mogli skontaktowac XD
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez aga9115 14 mar 2014, 16:02
Hej wszystkim :D własnie wróciłam z podróży na uczelnię... I oczywiście tego konowała nie było... A ja czuję, jakby mój bobo miał zaraz wyjść od tego mojego łażenia.... Masakra.

A co do kremiku brokułowego, to tez chętnie zrobię :D
Offline
Posty
352
Dołączył(a)
03 mar 2014, 21:07
Lokalizacja
Poznań

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 14 mar 2014, 16:03
A ja siedze w robocie, jak jechalam to zmeczenie bylo na maksa, potem przyszlam, pogadalam z kolezanka to troche zapomnialam i lepiej sie czulam. A teraz znowu siedze, oczy mi sie zamykaja, mimo, ze kawe wczesniej walnelam... a jeszcze ze 3h przydaloby sie odsiedziec (conajmniej!).

-- 14 mar 2014, 15:05 --

Juz w sumie boje sie, ze tez cos z cukrem moze mam, ze taka sennosc, słabosc. Bo to jest dziwne :-/ Tzn. teraz to mam okres wiec moze i dodatkowo dlatego taka mega sennosc.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez platek rozy 14 mar 2014, 16:11
marta80, ciekawe co mi powie diabetolog ....

jakos oslablam , spac mi sie zachcialo po tym obiedzie.


księżniczka, od mojej ginekolog dzwonia jak zla cytologia , tak mi mowila pani w rejestracji bo tez niedawno robilam.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Kn24 14 mar 2014, 16:24
kurcze bylam dzis u mojej lekarki i znow od dzis zaczynam z lekami moze bedzie lepiej oby ... ale ciagle jest faza na SLA tymbardziej ze wydaje mi sie ze mam zaniki miesni pod zuchwa :/ wyszczuplalam tam nigdy nie bylam gruba ale jstem chudsza...i dziwnie mi sie oddycha masakra jak to jest to no to wiadomo ze juz po mnie nienawidze tego... :( w ogole mam cos takiego ze nie chce mi sie odbic i wtedy mnie dusi :( nie wiel ile jeszcze zniose bo moim zdaniem to nie nerwica ale SLA i co zrobic...
Ostatnio edytowano 14 mar 2014, 16:27 przez Kn24, łącznie edytowano 1 raz
Nie ważne, ile razy się upadnie.
Ważne jest, ile razy się podniesiemy.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
555
Dołączył(a)
09 lis 2009, 16:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do