Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez scooby 10 mar 2014, 22:53
Ksieżniczko zapytaj go o ten łupież pstry :) Myślę, że warto, bo moje plamy naprawdę wyglądały podobnie ; )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
255
Dołączył(a)
28 lip 2011, 10:20

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez platek rozy 10 mar 2014, 23:00
Ellwe, :papa: :papa: :******* ksiezniczka mnie sie wydaje ze lupiez pstry zlapalas , mozna nawet w salonie fryzjerskim sie tym zarazic ...

-- 10 mar 2014, 23:03 --

AddictGirl21, a czemu sadzisz ze masz sm? mri glowy Ci musza zrobic zatem i tam zobacza czy sa zmiany diemielizacyjne ale pierwsze rzuty zazwyczaj objawiaja sie np utrata wzroku ... oczywiscie ze to nie regula ale czesto wlasnie tak wyglada 1 rzut. jakie masz objawy? Ja tez mialam badania pod tym katrem ale oczywiscie nic sie takiego nie okazalo.


Namotalam :D
Ostatnio edytowano 10 mar 2014, 23:07 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 10 mar 2014, 23:04
powiem ze ma zeskrob brac a nie wymyslac xD
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 10 mar 2014, 23:48
księżniczka, ja ogolnie tez mam problemy z tym gardlem, ciagle mnie pobolewa. Nie tak jakos mocno, ale takie jakby troche wysuszone mam i tak dziwnie. Wczesniej mialam czerwone strasznie a teraz nie wiem, powinnam sprawdzic, ale nie mam sily isc do lazienki :D Tez nie wiem co za akcja, ale myslalam, ze moze od ogrzewania - wysusza sie, czerwieni itd.

Plame na reku jak mialam tak mam, nic nie schodzi tez, wiec ciekawa jestem co ci powie dermatolog.
A z jezykiem tez mam nieraz akcje, ze tak dziwnie wyglada. Szoruje go szczoteczka i nieraz jest lepiej, ale nieraz nie :-/
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 10 mar 2014, 23:58
nerwa, grzyb.... wszedzie grzyb... xD jestes moim bliźniakiem objawowym cxD
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Kakunia 123 11 mar 2014, 00:54
Kłucia w ciele od lat, teraz od 6msc są bardzo nasilone..to z owulacją i bólami podbrzusza 3 msc..byłam u gin pare msc temu było ok
All we need is faith
Faith is all we nee
d
Avatar użytkownika
Offline
Posty
238
Dołączył(a)
03 lut 2014, 20:12
Lokalizacja
Nott's

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 11 mar 2014, 09:46
Zajeb.... wstaje a tu masakryczne krecialki w glowie... az mnie cofnelo do lozka + po 10 sekundach myslam ze sie w nie zesram <3 kocham grype zoladkowa..... teraz wstalam i zjadlam pol bolki i popilam woda i sie lepiej poczulam, ale czekam na srogiego belta.... tylko bol glowy zostal... :D Pewnie rak mozgu :D. i od bolu glowy mdlosci i sraka xD
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ellwe 11 mar 2014, 09:56
księżniczka, ja wczoraj przez pol dnia wymiotowalam i sraam. Nie poszlam z tego wszustkiego do roboty no bo jak tu isc jak nie mozna wyjsc z kibla. Musialabym chyna przenosny miec. Na dodatek balam sie wyjsc z domu. Wywnioskowalam ze to atak i wzielam benzo, pol dnia przespalam a dzis znowu jestem nie przytomna. Cholera, juz.nawet nie moge normalnie funkcjonowac :why:
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 11 mar 2014, 10:15
wymioty i srajda co sie utrzymuje 24-72 h to jakis syf jelitowo - zoladkowy :D. Gdyby mnie tylko tak leb nie bolal, obraz klatkami widze ;/ ale chce mi sie zrec....
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez AddictGirl21 11 mar 2014, 10:44
platek rozy, Tak, kochana, wiem, rezonans na bank. Z oczami to ja mam problem od około 15lat, na początku krótkowzroczność później inne cyrki. Boże, tak mi się wszystko składa w jedną całość, że to z pewnością SM. Eh, szkoda gadać.

-- 11 mar 2014, 09:45 --

księżniczka, A Ty co Kochana grypkę żołądkową masz???
...and I will pay for my sanity...<Efevelon 75mg, Perazin 200mg>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1354
Dołączył(a)
21 sty 2014, 23:24
Lokalizacja
Nibylandia

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 11 mar 2014, 10:54
zoladkowa to nie wiem.... bo probowalam sie zwymiotwac i slina leci tylko :(((. Ale o 17 wczorja ostani raz jadlam....... to nie mam czym... ale ol buleckzi woda ciepla zapilam i sie lepiej troche cuzje tylko w glowie troche samolocik.... i srajda :D:D:D

-- 11 mar 2014, 11:23 --

Ehhh babka przyszła i tka mnie nakwurwiała ze mi grypa przeszła ....... -.- tylko leb boli jeszcze, moze to na serio guz mozgu :D
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 11 mar 2014, 13:23
A wiecie co , mi tez jakos dzisiaj nie dobrze... a co to sezon na grype zoladkowa teraz? :-/
Jakies takie skolowanie mam, troche mi niedobrze, ale przede wszystkim mam MEGA oslabienie!
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ellwe 11 mar 2014, 13:26
Mnie dziś wszystko napierdziela, brzuch, głowa, spać mi się chce, kości mnie kłują, głowa swędzie. A w weekend jeszcze sobie hasałam jak łania :bezradny:
Jeszcze od 3 tygodni zwlekam z morfologią bo się boję że jakieś odchylenie będzie i co ja zrobię. :?
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez aga9115 11 mar 2014, 13:32
Tej laski w dzisiejszym dniu chyba coś jest, bo ja mam takie niewielkie skurcze od godziny :D może już dzidzia mi dziś wyskoczy ? :D
Offline
Posty
352
Dołączył(a)
03 mar 2014, 21:07
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: eovo i 39 gości

Przeskocz do