Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 12 lut 2014, 11:35
hejo dziewcyznki ciesze się ze was mam i pomagacie itp :(. Przewalone z tym czyms,a mnie w życiu nigdy głowa nie bolala... wczoraj z prawej a teraz jak wstalam i chodze to bardziej na czubku i lustrzane odbicie tego bolu z wczoraj :(. Tabsów nie bralam bo to bol taki 3/10 .. ale jest.... :( masakra, no tez mam wrazenie ze przy guzu mozgu to bym mowic nie mogla, twarz by mi sie wykrzywiala , padaczka itp... ale nie przegadasz... a na tomografie czy rezonans to chyba nikt nie da mi skierowania skoro z USG sa problemy :D a co dopiero takie grube sprawy :D
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Kakunia 123 12 lut 2014, 11:58
Oj zły dzzień mam;/ Ból stawów mnie wykańcza i ból podbrzusza który promieniuje wszędzie:( znowu sobie wkręcam chorobe...nie mówiąc o tym jak mnie swędzi ciało !
All we need is faith
Faith is all we nee
d
Avatar użytkownika
Offline
Posty
238
Dołączył(a)
03 lut 2014, 20:12
Lokalizacja
Nott's

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 12 lut 2014, 12:14
Kakunia, jak bolą stawy ?? mi strzelaja :D tak mega glosno :D w ramieniu prawym i w kolanach obu, ale nie bolą raczej, mnie mozg wypierd*** zaraz :D mam uczucie ze siedzie i mam mine kwasimoda :D
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ellwe 12 lut 2014, 12:32
Kurcze dziewczyny, myslicie, że to przypadek, że mamy prawie wszystkie podobne objawy? Chyba nie zapadłyśmy na jakąś tropikalną chorobę;)) To mnie w jakiś sposób pociesza:)
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 12 lut 2014, 12:55
hahah ELLWE :D.
Kurde ja myśle ze może to nadciśnienie albo co z moja głowa, albo stres po sesji.... ( 1 raz w zyciu z obu kierunkow nie mam poprawek!!! :D)) jak moze bolec raz z jdnej a na drugi dzien z drugiej storny....
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Kakunia 123 12 lut 2014, 13:04
Mnie bolą taki ból rwący, bardzo mi przeszkadza tak jakby w środku nogi i kolana ...mi też strzelają , kolana itp..ale ból jest gorszy ;/ największe bóle mam po lewej stronie , lewa część biodra, lewa nogi , kolano i stopa;/ i tak co jakiś czas ból wraca;/ serce mi wczoraj szalało ;/ tętno skakało i drapię się non stop:(
All we need is faith
Faith is all we nee
d
Avatar użytkownika
Offline
Posty
238
Dołączył(a)
03 lut 2014, 20:12
Lokalizacja
Nott's

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez nerwa 12 lut 2014, 13:06
heeej! :) No ja wczoraj pozno wstalam wiec od rana mialam tkai przyspieszony puls, a do pracy musialam jechac szybko, wiec ciezko bylo. Potem mnie meczylo kołatanie serca - ale chociaz o tym brzuchu troche zapomnialam :)
A dzisiaj z rana - zawroty glowy, wiec juz sie balam, ze jakis udar mam - ale narazie przeszlo :D

księżniczka, jakbys poprawki miala, to chociaz bys miala co innego na glowie do myslenia :mrgreen: heh
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 12 lut 2014, 13:52
no wlasnie tak jak pisze Ellwe wszystkie mamy te same objawy....;)i tj w pewnym stopniu pocieszajace....;)a zarazem smutne((:

jak wasi bliscy to wytrzymuja??ja jzu wole se pisac tutaj..niz mezowi mulic;)))bo chlop nerwowo nie wytrzyma:))!!!!no i Kakunie zadreczam od paru dni...:)dobrze ze jestescie...

mamy juz wieksza wiedze niz encyklopedia medyczna:)))
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 12 lut 2014, 13:56
marta haha ja tez nie mówie :D mojemu TŻ.
A ja mysle czy moje bóle głowy nie są od tego ze od 5 dni nie jadlam nic slodkiego..... ani pieczywa bialego, tlko razowy chlebek i jogurty naturalne:D moze jakiego grzyba truje i mam herx xD? hahaha
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ellwe 12 lut 2014, 14:16
księżniczka, dowiedziałam się włąśnie o nowej chorobie dzięki Tobie :great: Nie ma jak to poszerzać swoją wiedzę :lol:
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

przez marta80 12 lut 2014, 14:35
a myslicie ze bole glowy moga byc na tle alergicznym??od jakis pokarmow??bo jeden lek...mi zasugerowal...ze bole mam na tle alergicznym...a bole stawow..bo mam alergiczne zap.stawow..hmmmj juz sama nie wiem??
np.pije mleko sojowe....i lapie sie ze po nim mnie boli glowa...a normlanego zas nie moge bo mam skaze....wrrr....
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
28 sty 2014, 19:11

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 12 lut 2014, 14:37
o grzybicy ? hahahaha
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez Ellwe 12 lut 2014, 14:39
marta80, ,,Dla osób z chronicznym bólem najrozsądniejszym rozwiązaniem byłoby niespożywanie produktów żywnościowych konserwowanych kwasem benzoesowym lub benzoesanem" taką informację znalazłam a propo bóli na tle alergicznym, bo mnie tym zaciekawiłaś. Sama męczę się z bólami mięśni już od ponad roku. Przecież w tej chwili większosć pokarmów jest niestety konserwowana w ten sposób...
I was looking for a breath of a life
A little touch of heavenly light
But all the choirs in my head sang, no oh oh oh


Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lamitrin 200 mg
Ketrel 50 mg
Seronil 100 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1110
Dołączył(a)
19 cze 2013, 12:50
Lokalizacja
Wlkp

Hipochondria - jakie choroby sobie przypisywaliście..?

Avatar użytkownika
przez księżniczka 12 lut 2014, 15:01
i aspartamu nie wolno :D hahaha
Obrazek
Push me and then just touch me... Till I can get my... satisfaction!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
853
Dołączył(a)
13 gru 2013, 11:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do