czego się boimy? Lęk przed.................

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Jaki jest Twój lęk?

Ankieta wygasła 12 gru 2009, 14:25

boję się śmierci
46
21%

..zdrady
9
4%

przed bliskością- nie umiem okazywać uczuć
17
8%

dotyczący obrazu własnej osoby (związane z niską samooceną
32
15%

lęk przed nieznanym otoczeniem
17
8%

lęk przed chorobą i cierpieniem
62
29%

lęk przed przemocą w domu
1
0%

lęk przed niezaspokojeniem potrzeby akceptacji, osamotnienie w rodzinie
5
2%

lęk moralny ; lęk przed superego czyli własnym sumieniem; poczucie winy, wstyd;
22
10%

lęk anankasytczny; związany z poczuciem przymusu wykonywania czynności, pod wewnętrzną groźbą kary za ich niewykonanie;
5
2%

 
Liczba głosów : 216

Avatar użytkownika
przez anonim 10 gru 2006, 13:32
Może to kosmici? :lol: Do tego nie czaje po co przestawialiśmy zegar...Przecież przez to dzień jest jeszcze krótszy... :? Co z tego, że rano było jaśniej skoro 2 tyg później znów było ciemno??
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez samotniczka 10 gru 2006, 17:11
Ja i tak po zmroku staram się nie wychodzić, mieszkam niedaleko lasu więc jak idę to musze uważać, czy coś/ktoś nie czai się zza drzewa...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
06 gru 2006, 00:46
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez wariott 10 gru 2006, 18:11
Nie? A ja przez ostatnie dwa lata byłem świadkiem kilku takich "flar" w mojej okolicy. Jak to wyglądało? No tak jak to zwykle wygląda kiedy spada meteor: biała kula, spokojne lekko opada z dość dużą stałą prędkością. Pewnie te z 300 km/h ma bo zachrzania nieźle. Strasznie się wtedy bałem naprawdę.

http://www.heavens-above.com/
Te flary to fajny bajer, czasami potrafią błysnąć na pół nieba. Pewnie 90% doniesień o ufo dotyczy właśnie przelatujących satelitów iridium...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
23 paź 2006, 23:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 10 gru 2006, 21:21
Wracając do sprawy meteorytów to podobno skała wielkości piłki do kosza zrobiła by krater wielkości 1 km.....Mniejsze zdarzają sie ale jest ich mało i najczesciej wpadaja do morza ( W Polsce ok 6 sztuk rocznie spada na ląd)...Ale bardzo dużo spala sie w atmosferze. Więc Malcolm jakie duże są te Twoje meteoryty.....? ;) Ja bym na nich zbił niezły interes....
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

Avatar użytkownika
przez wariott 10 gru 2006, 21:41
No dobrze, może źle się wyraziłem. Wiem o zjawisku flar jeśli chodzi o satelity. Wink Ale miałem na myśli coś innego, to spada na ziemię a nie leci wysoko ponad atmosferą. Rolling Eyes


Aaaa, też widzę czasem białe kropki, na ucho powiem, że nie potrzebuję do tego nieba jako tła :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
23 paź 2006, 23:22

Definicja lęku.

przez Szczęściara 10 gru 2006, 23:06
Mam takie pytanie :

czy ktoś z Was może mi wyjasnić co to jest lęk?

Chodzi mi bardziej o wyjaśnienie jaki mechanizm w organizmie powoduje powstanie lęku, szczególnie takiego irracjonalnego (np nagle gdzieś w miejscu publicznym).

Wiem z podręczników czym jest np lęk w sytuacji zagrożenia tzn np wyobraźmy sobie że stoimy na krawędzi przepaści i mamy przejść po linie, to jest STRACH a nie LĘK.

Mnie interesuje mechanizm lęku jako takiego.

Może ktoś ma jakieś informacje albo może mnie odesłać do jakiegoś postu albo artykułu? A może Wasz lekarz coś mówił o tym czym jest lęk i skąd się bierze?
Szczęściara
Offline

Avatar użytkownika
przez samotniczka 11 gru 2006, 00:41
Avatar użytkownika
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
06 gru 2006, 00:46
Lokalizacja
Śląsk

przez frontiero 11 gru 2006, 08:24
z tego co mowi astrofizyka predkosc takiego meteora moze dochodzic doi 22.000 km/h,i naprawde większosc spala sie w atrmosferze.
kiedys pokazywai samochod na który spadl meteoryt wielkosco pileczki do tenisa.....wyglądal jak po porządnym wypdsku samochodowym,w dodatku czesciowo spalony.
Natomiast co do trafienia meteoru w czlowieka.....Malcolm ,prędzej trafisz trzy szóstki w totolotka niz wleziesz pod spadający meteor ;)
nie ma co sie bac.
pozdrawiam
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
05 wrz 2006, 21:53
Lokalizacja
zielona góra

Avatar użytkownika
przez wariott 11 gru 2006, 11:11
Bardzo śmieszne ... Rolling Eyes


No nie myslisz chyba, ze sie z Ciebie nabijam ;)

Kilka lat temu balem sie wszystkiego, co zobaczylem w archiwum x :oops:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
100
Dołączył(a)
23 paź 2006, 23:22

Avatar użytkownika
przez Lusi 11 gru 2006, 11:34
A ja się boje samolotów. Przerażają mnie te kolosy przelatujące nad moim domem. I też się boję, że jakiś spadnie mi na łeb.
Znam cały rozkład wieczornych lotów. Wiem jaki samolot kiedy leci. Ten o 23.15 strasznie głośno ryczy.
Straszne rzeczy.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
784
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 10:36
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do