Cital i Lerivon ?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Cital i Lerivon ?

przez Daguncja 19 lut 2016, 11:49
Czy kktoś z was miał takie połączenie. Od grudnia mam bardzo częste ataki paniki trwające po kilka godzin. Biorę te dwa leki od 5 lutego i do dzis nie miałam ataku, z tym, że przedwczoraj i wczoraj na noc zamiast jednej tabletki Lerivonu zażyłam po pół i dzis od rana mnie męczą zimne poty, natłoku myśli trudności w oddychaniu i zawroty i pulsowanie głowy (z tym ze te dwa ostatnie mogą występować przez zniesienie lordozy) . Czy to przez to że zmniejszyłam dawkę ? Dawkę zmniejszyłam bo po całej tabletce na wieczór na drugi dzień ciągle jadłam ciągle i nie chce sie roztyć ale z drugiej strony nie miałam ataków a dzis mam i dziś nie jem znowu nic . Jak myslicie wrócić do całej tabletki? Boje sie też tego zsepołu serotoninowego ...... Zwariuje zaraz.....
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
19 lut 2016, 11:21

Cital i Lerivon ?

przez Tatataty 15 mar 2016, 22:18
Hej,

Wszystko co opisujesz to prawdopodobnie skutki uboczne działania Citalu. Lerivon w małej dawce (rozumiem, że chodzi tu o tabletki 10mg mianseryny) co najwyżej mogą sprawić, że będziesz senna. Po około miesiącu sytuacja powinna się ustabilizować. Objawy mogą też wynikać z Twojej własnej autosugestii.
Nawiasem mówiąc, w moim przypadku stabilizacja nastąpiła dopiero po około 2 miesiącach stosowania Escitalopramu (lewoskrętny stereoizomer citalopramu). Przed tym, z moim samopoczuciem bywało różnie. Praktycznie, mianseryna powinna niwelować niektóre z efektów ubocznych działania citalopramu.
Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej.

Pozdrawiam
M.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
30 gru 2015, 15:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości

Przeskocz do