Servenon i Trittico CR - skutki uboczne

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Servenon i Trittico CR - skutki uboczne

przez cypoon 27 sty 2016, 19:39
Witam,

Proszę o poradę - czy ktoś z Was miał poniższe objawy po przyjmowaniu leku TRITTICO CR oraz SERVERON (leki przyjmowane od 9 dni):

- po tygodniu pojawiły się stosunkowo duże mdłości, lekki szczękościsk i brak apetytu.

Proszę o opinie - mój psychiatra przebywa na urlopie i nie mam możliwości odbycia wizyty.

Pozdrawiam
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
27 sty 2016, 19:33

Servenon i Trittico CR - skutki uboczne

Avatar użytkownika
przez agusiaww 27 sty 2016, 23:46
cypoon, tak, to skutki uboczne od 2 tygodni do m-ca powinny minac.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Servenon i Trittico CR - skutki uboczne

przez cypoon 30 sty 2016, 00:46
Dziękuję za odpowiedź. Po kilku dniach widzę lekką poprawę. Mam nadzieję, że w końcu skutki uboczne miną. Opiszę zmiany w poście.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
27 sty 2016, 19:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do