Nerwica a drżenie mięśni,trzęsienie kończyn,tiki,perestezje.

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Avatar użytkownika
przez Mada 30 sty 2006, 02:38
Czesc Moniczka,

Dretwienie twarzy tez mialam, w czasie ataku nawet nie poowy ale calej, nie bylam w stanie wymowic slowa. Pozniej, nawet w momencie kiedy sie nie denerwowalam dretwialy mi usta i dolna czesc twarzy. Po porstu nastepny objaw nerwicy. Radze konsultache ze swoim psychiatra, moze przepisze inne leki, ktore to wyeliminuja.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

Drętwienie

Avatar użytkownika
przez yoan22 05 lut 2006, 21:26
Witaj Moniczka,


Niestety tak jak ty mama drętwienie twarzy, nawet w tym momencie. Najbardziej denerwują mnie drętwiejące usta i cała lewa część buzi plus dodatkowo oczywiście ręce i nogi. Musimy z tym niestety żyć, ale nauczyłam się już nie traktować tego śmiertelnie poważnie. Wiem, żę to z powodu nerwicy, a nie innych chorób. Ta wiedza ułątwia mi troszkę funkcjonowanie bo wiem, że od tego się nie umiera. Trzymaj się i pamiętaj, że im mniej o tym będziesz myśleć tym łatwiej będzie Ci się żyło. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
09 sty 2006, 13:39
Lokalizacja
Opole

Drętwienie,drżenie,"rzucawka"

przez Moniczka 06 lut 2006, 09:00
Czy u was tez tak jest,ze dretwieja wam rece,nogi,twarz a do tego jak probujecie zasnac waszym cialem wstrzasaja nagle krotkie wstrzasy?Jest mi wtedy przerrazliwie zimno.Moze to miesnie,moze nerwy?Ja mam za soba juz wszystkie mozliwe badania,ktore wyszly dobrze ale niestety ze mna bez poprawy.Biore lek,z poczatku dzialal a teraz znow mam ataki.Chodze notorycznie niewyspana.Boje sie bardzo...
Moniczka
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez bibi 06 lut 2006, 09:50
Moniczko w jakims temacie napisałaś

"brac sie za siebie,na spacer,na narty,wlaczyc sobie Phila Collinsa a nie skupiac sie na sobie!"

moze zastosuj własną metode? :D
Ostatnio edytowano 06 lut 2006, 14:23 przez bibi, łącznie edytowano 2 razy
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Avatar użytkownika
przez agnes635 06 lut 2006, 12:44
Monika ja mam podobne objawy zwykle trwają 2 lub 3 dni i mijają na długo przestałam się nimi przejmowć .Jeśli już to ratuję się melisą(podwójną)lub validolem.Badań też robiłam dużo i zawsze są idealne.Trzymaj się,będzie dobrze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
365
Dołączył(a)
22 sty 2006, 21:42

przez snaefridur 06 lut 2006, 12:48
:arrow:
Ostatnio edytowano 11 sty 2008, 02:14 przez snaefridur, łącznie edytowano 1 raz
snaefridur
Offline

przez anuleczka 06 lut 2006, 14:25
Hej!Ta rzucawka przed snem, o ktorej wspominasz w swoim poscie to tzw. zrywy miokloniczne-zjawisko najzupelniej normalne. Zdarzaja sie one czasem rowniez w ciagu dnia-czesto przyjmuja forme tikow lub sa odpowiedzia na silne zdenerwowanie. Drzenie u nerwicowcow tez jest objawem bardzo czesto spotykanym. Polecam w tym przypadku wywar z melisy lub przerozne, dostepne bez recepty ziolowe srodki uspokajajace. Pozdrowka i buziaczki. Glowka do gory!
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
05 lut 2006, 00:53

przez Moniczka 06 lut 2006, 14:55
Kochani,dziekuje!
Zrywy miokloniczne,to nie jest przyjemne-czasem to mialam ale teraz to juz nagminnie,zwlaszcza gdy juz zasypiam i jestem unieruchomiona
A czy uczucie zimna moze miec jakies podstawy?
Moniczka
Offline

przez anuleczka 07 lut 2006, 15:25
Mioklonie to naprawde naturalna rzecz, pojawiaja sie tez czasem gdy sie boisz,jests zdenerwowana, ktos Cie wystraszy lub jest Ci zimno.
Uczucie zimna w ogole dosc czesto towarzyszy stanom lekowym. Zaczynasz drzec, tak jakby z zimna,ale w rzeczywistosci, to nerwy sa przyczyna takiego stanu rzeczy. Dretwienie jest czestym objawem nerwicy,ale moze miec tez inne podloze. To wedlug mnie jedyny objaw o ktorym mozesz, jesli rzeczywiscie jest to tak uciazliwe,porozmawiac ze swoim lekarzem. Pozdrawiam serdecznie i dodatkowo na noc polecam lyzeczke jakis kropelek ziolowych. Pomoga spokojnie zasnac.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
05 lut 2006, 00:53

Apogeum rozpaczy-jestem chyba strasznie chora...

przez Moniczka 08 lut 2006, 10:15
Kochani

Jestem w takim dolku,jak nigdy.Cala noc dretwiala mi twarz,dlonie,nogi.Mam slabe rece,nawet pisanie przychodzi z trudem.Musze miec cos strasznego.Na necie jasno pisze-takie objawy daje stwardnienie rozsiane,czesto lekarze tego nie rozpoznaja od razu-mija duzo czasu.Wiec to moze wcale nie nerwica,albo nerwica doprowadzila do oslabienia ukladu nerwowego.Caly czas placze.Juz widze siebie na wozku z zanikiem miesni,w jakims zakladzie opiekunczym.Nie sadzilam,ze tak mlodo moze zawalic sie zycie....Co robic?
Moniczka
Offline

przez janek 08 lut 2006, 11:13
NIE OPOWIADAJ TAKICH RZECZY. IDŹ DO LEKARZA, bo bez tego sama się nakręcasz.. ja tez miałem tygodnie, kiedy czułem się non stop źlee.. tak jak dzisiaj, to chyba reakcja po wczorajszej wizycie u psychiatry. A Ty Moniko, postaraj się nie nakrecać, nie myśl bez przerwy o tym, rób coś innego i idż do lekarza żeby czuć się spokojniejszą wiedząc, że nic Ci nie jest oprócz skołatanych nerwów
Offline
Posty
134
Dołączył(a)
29 gru 2005, 15:17
Lokalizacja
Szczecin

Avatar użytkownika
przez Tygryska 08 lut 2006, 11:17
Janek ma rację!
To jest nerwica a nie zadne stwardnienie rozsiane ale jesli cie to uspokoi to skonsultuj sie z lekarzem.
I błagam cie poprostu nie zaczytuj sie w poradach medycznych z netu bo sie nakrecasz a one niekoniecznie sa cos warte.
Trzymaj sie ciepło
Avatar użytkownika
Offline
Posty
589
Dołączył(a)
05 sie 2005, 19:14

przez Dana 08 lut 2006, 14:29
Moniko, jesli sama stwierdzasz "chyba jestem straszbnie chora", to jak myślisz, kto radzi sobie ze strasznymi chorobami? Moim zdaniem - LEKARZ. Nakręcanie się , wypisywanie takich postów, siedzenie przed netem - to nie są sposoby , żeby sobie pomóc. Już Ci zresztą pisała o tym Bibi. W ten sposób sobie nie pomozesz. Potrzebny jest fachowiec. Życzę zdrowia i powodzenia w zdrowieniu!
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
23 gru 2005, 04:03

Avatar użytkownika
przez paula 08 lut 2006, 15:07
Te objawy nie koniecznie musza oznaczać niczego złego, pomysl w ten sposón, że to mogą być objawy nerwicy. My tutaj nie jestesmy od tego , aby stawiac komuś diagnozę, ani nie jest od tego internet, najlepszym wyjsciem bedzie wizyta u lekarza, a on napewno rozwieje twoje watpliwości! Także nie odwlekaj wizyty bo tylko sie nakrecisz nie potrzebnie!

Trzymaj sie! :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
22 wrz 2005, 11:38
Lokalizacja
z krainy wiecznego lęku!

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do