Doradźcie

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 23 lip 2015, 19:49
Witam biorę Citronil po przerwie 3-letniej.3 lata temu podziałał znakomicie.Do tego brałam Afobam.Teraz biorę od maja i nie jest tak wesoło.Fakt lęki zniesione ,poprawa znaczna nastoju.Lecz jestem ciagle śpiąca.Wtedy było zupełnie inaczej motywował mnie do działania a teraz z wielką trudnością robię cokolwiek.Wieczorem dołączył się objaw niespokojnych nóg.Mam kłopoty z zasypianiem ale Atarax 25mg 1,5 tabletki sprostał zadaniu.Zastanawiam się nad zmianą leku .Mój psychiatra na urlopie ,wraca w sierpniu.Mając na uwadze Wasze doświadczenia może coś mi podpowiecie abym mogła poczytać troszkę i ewentualnie zdecydować się na jakiś lek .Mój lekarz nie idzie w zaparte z jednym lekiem .Citronil sama sobie wybrałam.
Citronil 20mg rano-po konsultacji telefonicznej biorę 30 mg .Boję się bardzo leków nowych zanim coś wezmę jak już kupię to leży na talerzyku tabletka a ja chodzę wokół niej jak rekin.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez agusiaww 24 lip 2015, 08:01
DOROTA777, nie ma leku idealnego, ja brałam wenle i tez miałam sennosc. Wydaje mi sie ze kazdy lek ma takie skutki ktorym nie przypasuja, albo nadmierne pobudzenie, albo sennosc itd.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez Vengence 24 lip 2015, 08:52
DOROTA777 napisał(a):Witam biorę Citronil po przerwie 3-letniej.3 lata temu podziałał znakomicie.Do tego brałam Afobam.Teraz biorę od maja i nie jest tak wesoło.Fakt lęki zniesione ,poprawa znaczna nastoju.Lecz jestem ciagle śpiąca.Wtedy było zupełnie inaczej motywował mnie do działania a teraz z wielką trudnością robię cokolwiek.Wieczorem dołączył się objaw niespokojnych nóg.Mam kłopoty z zasypianiem ale Atarax 25mg 1,5 tabletki sprostał zadaniu.Zastanawiam się nad zmianą leku .Mój psychiatra na urlopie ,wraca w sierpniu.Mając na uwadze Wasze doświadczenia może coś mi podpowiecie abym mogła poczytać troszkę i ewentualnie zdecydować się na jakiś lek .Mój lekarz nie idzie w zaparte z jednym lekiem .Citronil sama sobie wybrałam.
Citronil 20mg rano-po konsultacji telefonicznej biorę 30 mg .Boję się bardzo leków nowych zanim coś wezmę jak już kupię to leży na talerzyku tabletka a ja chodzę wokół niej jak rekin.


Bedziesz senna, bo lek wali mocno selektywnie po serotoninie i tego sie obejsc nie da, ale ta sennosc z czasem mija, ratuj sie jakimis stymulantami, kawa, zielona cherbata, treningi poza domem na swierzym powietrzu. :mrgreen:
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 24 lip 2015, 19:28
Vengence-niestety mam małe dzieci atrakcji mam sporo przy nich .Spacery z nimi.bieganie za nimi itp .Citronil teraz to zupełnie co innego niż wtedy brałam.Wtedy miałam dużo energii itp a teraz kicha .Gdyby nie dzieci nic bym nie zrobiła.
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 24 lip 2015, 20:15
Jeszcze się zastanawiam czy zamiast Citronilu kupić Cipramil .Ten drugi jest oryginalnym lekiem a Citronil jest jego zamiennikiem.Jak myślicie?Warto?
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 25 lip 2015, 21:58
nikt nic?
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Doradźcie

przez emilk 27 lip 2015, 15:23
To jest ta sama substancja czynna tylko pod inna nazwa,najlepiej zmienic lek na cos innego skoro dobrze nie dziala na Ciebie.Moze Effectin albo Anafranil,staraj sie celowac w leki ktore najmniej dzialaja na serotonine.
emilk
Offline

Doradźcie

przez emilk 27 lip 2015, 15:24
Nigdy nie masz gwarancji ze lek ktory powinien pobudzac nie bedzie usypial,to jest najgorsze.
emilk
Offline

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 27 lip 2015, 21:41
Dzięki za odepowiedż -emilk
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Doradźcie

przez emilk 27 lip 2015, 22:04
DOROTA777 napisał(a):Dzięki za odepowiedż -emilk


Spoko ;) Polecam sie na przyszlosc ;)
emilk
Offline

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 26 sie 2015, 22:29
emilk -Do Citronilu zamiast Ataraxu dostałam Trittico CR 150 .Dziś wykupiłam na razie poczytam jak zwykle o leku zanim go wezmęDostałam go aby móc normalnie spać ,ponieważ zaczynam mieć problemy ze snem.
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 26 wrz 2015, 20:15
Wizytę u lekarza mam 30 września.Cały czas jestem na citronilu.Trittico odpadło ze wg na ból serca.Od jakiegoś czasu mam pogorszenie nastroju ,w zasadzie jak wzięłam parę razy Trittico mam problem z zapominaniem świeżych wiadomości.Muszę się dobrze zastanowić jaki dzień tygodnia jest.Coś co robiłam wczoraj wydaje mi się strasznie odległe,nierealne.Wiem że dziwnie to brzmi .Nie jestem już śpiąca na citronilu ale jakby otępiała.Czy ktoś z Was tak ma?Już zaczynam sobie guza mózgu wkręcać.
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez agusiaww 28 wrz 2015, 09:56
DOROTA777, to zaden guz tylko nerwica. Nie wkrecaj sie...sama juz to przeszłas to wiesz jakie sa objawy.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Doradźcie

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 28 wrz 2015, 19:36
agusiaww napisał(a):DOROTA777, to zaden guz tylko nerwica. Nie wkrecaj sie...sama juz to przeszłas to wiesz jakie sa objawy.

Może i nerwica ,ale zapominania jeszcze nie przerabiałam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do