Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez achino 11 lip 2015, 22:55
Czuje sie jakbym mial goraczke, boje sie, ze dostane od niej drgawek. Jestem bardzo zdenerwowany, cały się trzęsę. Mam biegunke, ktora napawa mnie przerazeniem - boje sie, ze nie minie. BOJE SIE, ZE JESTEM CZYMS MOCNO ZATRUTY. Nie mam sily zrobic ani jednego kroku, jestem w ciezkiej depresji. Nie zadnej energii. Boje sie o moje zycie. Nie wytrzymuje.

Wczoraj wszystko wydawalo sie prawie dobrze, mialem nawet chwilami dobry humor. Niestety kupilem dwusetke wodki, wypilem ja powoli, a potem - nie kontrolujac juz za bardzo - poszedlem po nastepna. Wiec w sumie wypilem 400 a do tego wzialem 3 Cloranxeny i pojechalem do dyskoteki. Tam kupilem moze 5 drinkow.

Dzisiaj jestem wrakiem, ale nie mysle sobie "to jest kac, to przejdzie", bo to jest po prostu niemozliwe, zeby po 24 godzinach czuc sie az tak bardzo zle, miec taka biegunke, drgawki, byc w tak krytycznym stanie. To jest nielogiczne. Nikt nie ma czegos takiego. Jestem pewien, ze cos mi jest, ze mam jakas ciezka chorobe. Zostaly mi 2 tabletki Cloranxenu, jak je zuzyje i dostane odstawiennych, to bede chodzil po scianach,

Boze, ja nie wiem, co mam robic. Ja nie chce byc chory. Nie chce, zeby mi sie cos stalo!!!! Nie wytrzymam tego!!!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

przez Alexandra 11 lip 2015, 23:05
Ja 3 dni temu miałam to samo - biegunka, lęk przed śmiercią, że mam jakąś straszną bakterię, mdłości. Wciąż żyję. ale jak mi sie przypomni, znowu mam bóle brzucha i nudności. Oprocz objawów masz atak lęku, który te objawy nasila.
Offline
Posty
573
Dołączył(a)
28 maja 2006, 15:49
Lokalizacja
Wrocław

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez warrior11 12 lip 2015, 09:31
achino,
Wódka i benzodiazepiny to bardzo niebezpieczna mieszanka,możesz sobie łatwo rozwalić mózg
w ten sposób.
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1004
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez agusiaww 12 lip 2015, 19:40
Nastepnym razem wez stoperan i nie chlej.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez achino 13 lip 2015, 01:17
agusiaww napisał(a):Nastepnym razem wez stoperan i nie chlej.


Troche kultury. STOP chamstwu i buractwu!

Sama sobie weź stoperan, który niczego nie leczy, a jedynie tłamsi problem. Z takimi pseudoradami to wypad.

W sumie nikt mi tu nie pomogl, nie okazal zadnej empatii, zrozumienia, ani czegokolwiek. No ale czego ja naiwnie sie spodziewalem. Tez juz nikomu nie bede pomagal, bo nie warto.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez agusiaww 13 lip 2015, 07:03
achino, wypad to Ty mozesz zrobic, chamstwo to wyzwiska, a prawda Cie boli? Sam sie nachlaes a pozniej smecisz...masz napisane na ulotce nie laczyc z alkoholem. A co kto ma zrobic, powiedziec ze dobrze zrobiles, bo sam jestes winny? Ciesz sie ze nic innego sie nie stało. Na przyszłosc masz nauczke: nie pij.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

przez nerwa 13 lip 2015, 09:48
achino, w innym watku straszysz ludzi, ze od ataku paniki mozna umrzec. A tutaj oczekujesz, ze ktos Cie pocieszy i powie, ze nic Ci nie bedzie? :shock:
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez achino 13 lip 2015, 15:44
Troche empatii chcialem tylko, zeby mnie poglaskac, ze to tylko zatrucie od alkoholu i ze to minie. A tymczasem nikt tak nie napisal, kazdy jeszcze tylko chcial mi dokopac. Wstydzcie sie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Concerned 13 lip 2015, 16:04
achino napisał(a):To jest nielogiczne. Nikt nie ma czegos takiego.

Gratulacje. Medal już leci.

btw. Ja kiedyś chlastałem przy psychotropach, dobrze to to się nie skończyło. Rada: albo wódka, albo prochy. Flaszka nie lubi jak się ją z czymś zdradza i dobrze wiesz jak mocno potrafi się za to zemścić.
“It is sometimes an appropriate response to reality to go insane”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
28 cze 2015, 19:28
Lokalizacja
Silesia

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez achino 13 lip 2015, 18:59
Waze 69 kg. Wypiłem lacznie ok 600 ml wódki w ciągu ok 5 h. Myślę, ze fakt dodatkowego zażycia 3 tabl Cloranxenu (15 mg) jest tutaj - wobec takiej końskiej dawki alkoholu -zupełnie marginalny i nie miał żadnego wpływu na mój późniejszy stan (tak właściwie to minęły już 3 dni, a ja nadal nie czuje się dobrze, psychiczne objawy depresji i leku nadal mi towarzysza, choć minimalizuje je Relanium).

Niektóre osoby z zaburzeniami lekowymi doświadczają bardzo silnych, wręcz drastycznych zjazdów po konsumpcji alkoholu. Potworna depresja i rozstrzesienie. Rozważam całkowite wyeliminowanie alkoholu, nawet w jak najmniejszych ilościach. Niestety nie chciałbym rezygnować z życia towarzyskiego, a bardzo trudno czymkolwiek zastąpić alkohol. Próbowałem m.in. GBL, marihuany, benzodiazepin, phenibutu, kodeiny. Nie działają tak, jak alkohol. Nie dają takiego poczucia luzu, euforii, dobrego humoru, łatwego nawiązywania kontaktów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez Concerned 13 lip 2015, 19:25
Ja nie rozumiem jak niektórzy z was potrafią tak bardzo skupiać się nad zażywanymi lekami i każdą życiową sytuacje analizować właśnie pod kątem owych lekarstw(używek, tabletek etc. - używam słowa lekarstwa, bo w takich sytuacjach nawet alkohol traktowany jest niejako lek). Rozumiem, że człowiek chce się wyleczyć, więc na pewnym poziomie świadomości myśli lądują właśnie na lekach, jednak nie wyobrażam sobie jak zamierzacie sobie bez nich poradzić(o ile w ogóle zamierzacie). Przecież tak głęboko zakorzenione myślenie-o-zaburzeniach-pod-kątem-zażytych-leków ciężej odstawić od samych leków.
“It is sometimes an appropriate response to reality to go insane”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
28 cze 2015, 19:28
Lokalizacja
Silesia

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez achino 13 lip 2015, 19:39
Dokładnie, cały czas analizuje swoje samopoczucie, ciągle przeczesuje rzeczywistość w poszukiwaniu rożnych niepokojących sygnałów płynących z mojego ciała/stanu zdrowia. Nie umiem się skupić na niczym innym. Kiedyś, kiedy najaralem sie trawa i dostałem ataku paniki, zadzwoniłem na 999 i krzyczałem, ze umieram. Lekarz z pogotowia tez na mnie zaczął krzyczeć. Co krzyczał? "Dlaczego pan ZA WSZELKA CENĘ CHCE BYĆ CHORY"?????!!!!!!!
Fevarin 100, Trittico 15 mg (okruszek), Alpragen 0,5
Zolpidem, Phenibut
(to jest tragedia ! jeszcze po łbie mu chodzą GBL , kodeiny i inne odrdzewiacze ! Szok !Wóda go za mało niszczy. )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

przez Mag14 13 lip 2015, 19:52
Najpierw się naucz szacunku do kobiet człowieku, bo ktoś inny kiedyś może Ciebie nauczyć a może to wtedy nie być zbyt przyjemne. Nie starsze Cie tylko ostrzegam różnych masz ludzi jak się zachowujesz tutaj, to myślę i w realnym świecie. Chyba, że jesteś trollem, Skoro innym gadasz że by tego nie robili, nie mieszali alko z proszkami a sam mieszasz ? po co to robisz ? chcesz się zabić ? albo tylko postraszyć innych ? Ktoś wrażliwy weźmie sobie to bardzo do serca i co chcesz, żeby też ktoś był bardziej chory ? Pomyśl.
Offline
Posty
397
Dołączył(a)
05 lip 2015, 14:03
Lokalizacja
Z Ziemi Ojców

Pomozcie mi, swiruje, cos sie ze mna dzieje zlego!!!!!!!!

Avatar użytkownika
przez achino 13 lip 2015, 20:53
Twoja płeć mnie kompletnie nie interesuje. Wszystkich ludzi traktuje tak samo. Co do reszty, to nie wiem, o czym bredzisz.
Fevarin 100, Trittico 15 mg (okruszek), Alpragen 0,5
Zolpidem, Phenibut
(to jest tragedia ! jeszcze po łbie mu chodzą GBL , kodeiny i inne odrdzewiacze ! Szok !Wóda go za mało niszczy. )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do