Choroby wracają...

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Choroby wracają...

przez Liz_Vicious 17 wrz 2014, 15:45
Witam,
Nie pisałam na tym forum kilka naprawdę ładnych lat. A to dlatego, że moje życie wreszcie nabrało barw, skończyłam liceum, zostawiłam faceta-psychola, który niszczył mi życie.. Teraz mam 21 lat, jestem zaręczona z cudownym mężczyzną, studiuję. Jedyne co mi przez ten okres dolegało to moje tiki nerwowe ( z którymi muszę się już nauczyć żyć, bo chyba nic mi już na to nie pomoże - chyba że elektrowstrząsy :P)

Niestety od pół roku coś było nie tak. Dopiero dziś dotarło do mnie co się ze mną dzieje. Boję się wszystkiego. Dosłownie. Zaczęło się od owadów, a kończy się na jeździe samochodem czy nawet rozmowie z kimś obcym. Panicznie zaczęłam bać się śmierci. Nawet nie wiecie jakie ja mam w głowie scenariusze. Potrafię sobie wmówić jadąc z moimi przyjaciółmi, których znam bardzo długo, że oni chcą mnie gdzieś wywieść, sprzedać, zamordować itp. Boję się latać, jeździć pojazdami, boję się wchodzić do sklepu i kupować. Dręczą mnie myśli o śmierci, są tak natrętne, że zajmuje mi to czasami całe dnie. Dodatkowo straciłam motywacje, chęć do życia. Lubię spotykać się ze znajomymi, wychodzić na imprezy - i dalej to robię, ale w środku czuję taką ogromną pustkę.. Nie wiem co ze sobą zrobić, caly czas myślę o tym, że te studia są do niczego i tak sobie nie poradzę, bo jestem słaba, bo się boję.

Czy to może być nerwica? Do kogo powinnam się zgłosić? Zastanawiam się nad wróceniem na terapię, czy to dobry pomysł?
Z góry dziękuję za odpowiedzi, wiem że mogę polegać na ludziach z tego forum.
Miłość jest materią natury, którą wyobraźnia ozdobiła koronką...

Choroby wracają...

przez bananowy3 17 wrz 2014, 17:10
Również mam to samo ,nie w takim stopniu ale boje sie smierci twierdze ze moj stan zdrowia jest słaby i że nie nadaję sie do niczego, najchętniej siedziałbym cały dzień w domu z wyłaczonym telefonem..

Choroby wracają...

przez Liz_Vicious 19 wrz 2014, 17:56