Lęki a studia, egzaminy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Lęki a studia, egzaminy

przez Reiben 23 maja 2014, 00:39
Marian_Paździoch napisał(a):Wellbutrin przy zaburzeniach nerwicowych to skazanie pacjenta na męki.

tak tylko z drugiej strony jak jest zamuła i brak sensu czegokolwiek przez depresję, masakra, między młotem a kowadłem :/
Reiben
Offline

Lęki a studia, egzaminy

przez betii 23 maja 2014, 01:16
Wlasnie jest tak ze wszystko co robie,gdzie ide do urzedu itp.nawet wykonanie tel.to wielki stres,ale do zniesienia.ja od prawie3lat bardzo sie poce,po abilify,po2dniach brania leku taki obj.sie pojawil..nawet zima.ale nie bez ruchu,a teraz leze siedze i sie leje ze mnie.zdazylam sie wykapac i juz plecy brzuch..mokre.wiem ze to na tle nerw.bo czuje lęk.nudnosci..welbutrin na mnie czesto dobrze dzialal ale nie tak jak teraz.teraz nie czuje jego dzialania.dali mi go w szpitalu z tisercinem.ma nowa dr nie chce mi go zmieniac,ale zmieni bo cena180zl to za drogo dla mnie. Jedne to czego sie boje to ze kazdego dnia obj.jest wiecej i martwie sie ze nie bede w stanie jechac.a jak wezme z 3zomireny zakladajac ze ich nie zwymiot.to usne,one zaburz.pamiec.a aviomarin uspakaja? wiem ze nudnosci tak ale lęki? tak mysle ze jak jutro ma dr mi nie pomoze to pojde na wiz.prywatna moze cos dodadza.sama juz nie wiem
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

Lęki a studia, egzaminy

przez Marian_Paździoch 23 maja 2014, 13:08
Reiben, niestety, albo czujemy się choojowo na każdej płaszczyźnie albo wybieramy mniejsze zło. I tak źle... i tak też niedobrze... Próżno by szukać złotego środka.
Marian_Paździoch
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Lęki a studia, egzaminy

przez betii 23 maja 2014, 13:47
powtórka z kazdego dnia, wstałam sucha, za 1min pot na calym ciele, lało się... i wymioty i biegunka.zjadlam suchara wymiotowałam, po lekach po herbacie.
Akurat byłam u psych. mowi ze mam to w głowie, że to są silne lęki... ze sama musze sobie poradzić z ćw.oddechowymi. ale jak tu oddychac jak wymioty do krtani podchodzą, albo brzuch ściska.skręca-wzielam nospe i przeszło. Pani dr powiedz.ze nie daje benzo. bo uzalezn.i działaja na chwile. kazała odstawic lamotrin, zostajemy przy welbutrinie spamilanie ale o dziwo dala mi lorafen 1mg. 2x. myslalam ze moze prosic interniste o hydroks. w syropie. uczyc sie nie moge sil nie mam ani psych ani fiz.. zmęczona na maksa
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

Lęki a studia, egzaminy

przez Marian_Paździoch 23 maja 2014, 14:44
Hmmm z tym Wellbutrinem przy silnych lękach to dziwna sprawa. Bardzo możliwe, że ten lek nasila je po prostu. I dla mnie to trochę dziwne, że Wellbutrin daje się osobie z silną nerwicą lękową
Marian_Paździoch
Offline

Lęki a studia, egzaminy

przez betii 23 maja 2014, 15:03
tez o tym myslalam, bowiem dostalam go kiedys na silna depresje i 2 x pomogł. teraz gł. to lęki mnie jedzą.. kiedys ma pani dr nie chciala mi dac welb.w tym stanie lękowym powiedz. ze on bardzo pobudza... powiedziałam to obecnej lekarce dlatego dala mi lamotrigine, dzis twierdzila ze moze lamotrigina mi zaszkadza, Za 2 tyg bede brac edronax zamiast welbutrinu ale on dziala podobne, zasugerowalam p.dr fevarin bo mialam dosw. z tym lekiem ,ale odmowila....
egzamin mam za 8 dni, nie umiem 1/4 materialu nie mam jak powtarzac juz nauczonego. Do 13,14 jestem jak zwłok... potem jest lepiej, ale juz o 21 o dziwo jestem bardzo senna..a tydz temu uczylam sie do 3 w nocy a teraz...
Mowilam, pytalam sie dr jak opanowac lęk kazała mi wł. oddychanie w aplikacji. robie to juz 2 mce. ale nie pomaga mi jak wymiotuje czy skrecam sie z bolu/
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości

Przeskocz do