nerwy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 12:36
No wlasnie,najpierw musze stanąć na nogi...
a co myslisz o tym co ci wczesniej napisalam??
mam psychozę?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 12:38
smutna82, moim zdanie masz zaburzenia lękowe zwykłe zaburzenia nerwicowe, ale lekarzem nie jestem
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez Enii 23 gru 2013, 12:41
smutna82, oczywiście że miałam i mam (od czasu do czasu)
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 12:44
Tez bym chciala od czasu do czasu,ale ja sie chyba zapętliłam.
jak ja marze o spokoju ducha i umyslu...
nawet jak mnie nie telepie,to czuje ze w mojej psychice cos jest nie tak...i caly czas czuje lęk,jakieś niewytlumaczalne zagrożenie...
masz tak z tym zagrożeniem emii?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 13:42
smutna82, nakręcasz się sama na terapii zmienią ci destrukcyjne myślenie
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 14:08
A co mam z sobą zrobić jak czuje ze zlosc mnie rozrywa?
nie wiem co z sobą zrobić,pierwszy raz w życiu mam takie emocje!
czy to przez,lekarstwo?

-- 23 gru 2013, 13:08 --

Aż sie sama siebie boje
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 14:12
smutna82, nie po prostu masz atak paniki pewno , trzeba wrzucić droaźnie beznodazepinę jakaś, myśl czymś innym , pomyśl sobie że to tylko objaw nerwicy i że ci się nic nie stanie i przejdzie ci to
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 14:21
Wrzucilam benzo,ale nadal sie siebie boje...
te emocje są takie źle,niedobre,taka agresja,ze najchetniej bym sobie cos zrobila :(

-- 23 gru 2013, 13:22 --

Agresywny atak paniki??
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 14:28
smutna82, jaką dawkę wrzuciłaś 0,25mg to jest za mało
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez Enii 23 gru 2013, 14:29
smutna82, tabsy mi pomagaja. Między sierpniem a październikiem praktycznie dzień w dzien tak miałam
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 14:44
Co ty mówisz enii...
mialas tak,ze,sie balas swoich negatywnych emocji?
mialas w,sobie taka zlosc i agresje wobec wszystkiego i każdego?
balas sie swoich zachowan?
myslalas,w,przyplywie tych zlych emocji,ze,sobie cos zrobisz??
pisz,podnieś mnie na duchu :(
bo ja myślę,ze mnie psychiatryk czeka :(
a tego sie boje,tym bardziej,ze nie mieszkam w pl

-- 23 gru 2013, 13:44 --

No wlasnie wrzucilam ćwiartkę bromazepamu 6 mg
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 14:52
no to powinno zadziałaś na ciebie dodaj sobie ćwiartkę wyjątkowo dziś jak cię trzęsie i do lekarza biegiem :)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez kokos7 23 gru 2013, 15:02
smutna82, odczuwasz złosc do osob z najblizszej rodziny czy tez przyjaciol?zawsze tak bylo?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
653
Dołączył(a)
24 paź 2013, 16:57

nerwy

Avatar użytkownika
przez warrior11 23 gru 2013, 15:04
hey,
to co opisujesz nie wygląda na psychozę,tylko na silną nerwicę,
więc się nie nakręcaj niepotrzebnie,nie potrzebujesz teraz szpitala
myślę,że potrzebujesz przede wszystkim terapii i wyciszenia,
staraj się czyms zająć,odwracaj uwagę od chorych myśli i od siebie,
twoje pobudzenie może też być skutkiem działania leku,powiedz o tym lekarzowi
i uważaj na benzodiazepiny,nie bierz ich dłużej niż dwa tygodnie,
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1000
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

Przeskocz do