nerwy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 10:20
Ludzie,powiedzcie mi,czy mial ktoś z was bez przerwy przez caly dzien nerwy,tak ze aż ciebie trzęsie.
silne pobudzenie nerwowe juz gdzieś od 2 tygodni...
czy to tylko ja tak mam?i naprawdę ze mna cos nie tak...:(
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez metka00 23 gru 2013, 10:56
Niestety ja tak mialem, z blachych powodów a czasem bez wiekszych powodow.
Spełniłem marzenia poświęciłem wszystko
Spuściłem rottweilera zrobiłem widowisko
Otworzyłem futerał z karabinem trafiam czysto
dała siła idea jestem synem z blizną
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1703
Dołączył(a)
25 paź 2013, 21:57
Lokalizacja
J-no

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 11:12
smutna82, są takie okresy w nerwicy , trzeba przeczekać potem nadejdzie lepszy
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 11:14
Jak ja myślę ze zwariuje od tego...ze nic mi nie pomoże i ze czeka na mnie tylko szpital...a tego sie panicznie boje:(
uspokaja mnie tylko bromazepam...
sluchajcie,a to moze byc od antydepresanta który przyjmuje?
dzis 16 dzien amitryptylina,czy ona moze dzialac na mnie wkurwiajaco,ze tak sie wyrażę?
czy to moze znaczyć,ze lek jest nieodpowiednio dobrany?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 11:16
smutna82, no nie rezygnuj z tego antydepresanta tylko przeczekaj skutki potem będzie tylko lepiej
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 11:25
Narazie nie rezygnuje...ale ja jeszcze nigdzie nie wyczytalam,żeby lek na kogoś dzialal w taki sposób,ze jest sie agresywnym,ze w żaden sposób nie mozna sie uspokoić.poza tym,powinien choć trochę zadzialac,a tu jest odwrotnie :(

-- 23 gru 2013, 10:26 --

Mozna zwariować od takich nerwow?
bo ciągle myślę,ze zwariuje
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 11:27
smutna82, no ja już drugi ssir biorę w życiu skutki uboczne były przeróżne , zawsze do czasu rozkręcenia się leku możesz się benzo ratować ale doraźnie
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 11:42
Ostatni tydzień przejechany na benzo...na jednej ćwiartce bromazepamu...

-- 23 gru 2013, 10:42 --

Dziennie
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez kokos7 23 gru 2013, 11:43
smutna82, uwazasz ze jaka jest przyczyna tych nerwow, jak siebie diagnozujesz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
653
Dołączył(a)
24 paź 2013, 16:57

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 11:50
smutna82, no to zależy od człowieka na mnie już 0,5mg benzo to prawie nie działa
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 12:01
Sama nie wiem.
wszystko mnie,stresuje,to ze musze zostać sama w domu,to ze nigdy nie będę,sie,dobrze czula,to ze zwariuje i wyląduje w szpitalu psychiatrycznym,przy wielkim biciu serca boje sie ze będzie trzeba wzywać karetkę,boje,sie ze mogę skrzywdzić fizycznie moich najbliższych,mam pelno nakrętek,nie mogę sie zdystansować do moich mysli.
i jak juz nie mam czym sie zamartwiać,to zawsze sobie cos wymysle,wpada do Glowy przerażająca myśl i nie chce odejść :(
w ten sposób jestem ciągle nakręcona,boje sie ze uwierzę we wlasne myśli...
ciągle czuje lęk i strach
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 12:03
smutna82, terapia jest ?
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

nerwy

Avatar użytkownika
przez smutna82 23 gru 2013, 12:05
Brak mi pewnosci siebie,źle sie czuje,musze opiekować sie dziećmi,od rana do nocy jestem tylko z nimi...
najgorsze to te myśli...boje sie wychodzic z domu,bo sie źle czuje,myślę ze wtedy wszyscy wiedza ze jem tabletki uspokajace,nie dam rady z nikim rozmawiac,bo mnie to drażni,nie,mogę sie skupić...
nerwica natręctw myślowych czy psychoza?

-- 23 gru 2013, 11:06 --

Nerwosol,jeszcze nie ma.
mam maly problem,bo ja jestem za granica :(
naajpierw czekam,aż ktoś mi dobierze dobre lekarstwa,żeby moc,sie zdystansować do tego wszystkiego...a wtedy poszukam dobrego psychologa
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

nerwy

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 23 gru 2013, 12:33
smutna82, no terapia to jest dobra rzecz , w połączeniu z dobrym lekiem stawia na nogi tak jest w moim przypadku, chociaż są okresy trudniejsze też w życiu
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: nefretis i 34 gości

Przeskocz do