Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Avatar użytkownika
przez GRACJA 09 cze 2007, 23:12
""Sertralina - selektywny inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny.
Nazwy handlowe: Zoloft, Gladem, Luxeta, SertaHEXAL, Asentra, Stimuloton.
Po zakończeniu leczenia sertraliną mogą wystąpić w rzadkich przypadkach zawroty głowy, drżenie, stany lękowe, nudności, kołatanie serca.""
Trzeba skonsultować się z lekarzem i odstawiać lek stopniowo małymi dawkami.
Pozdrawiam
"Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
462
Dołączył(a)
03 mar 2007, 04:21

przez Moniczka 10 cze 2007, 00:17
No tak,bo ja juz na glowie staje i muzyke mam na uszach byleby odwrocic uwage i oczywiscie wyglada na to,ze jestem tym "rzadkim przypadkiem":(Szkoda,ze w totka tak miliarda nie trafie.Ba!Co ja mowie o totku,jak nawet pracy nie moge trafic:(Ale w nerwicy mam WSZYSTKO!Tylko sobie pogratulowac.
Moniczka
Offline

Avatar użytkownika
przez Samanta 10 cze 2007, 00:26
Nie działa? to ja już naprawde nie wiem. Moze zmień lekarza, skoro ten nic nie robi, zeby ci pomóc?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
07 cze 2007, 21:17

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez inez3 10 cze 2007, 08:41
Moniczka powiem ci o mojej sytuacji. jak dostalam pierwszy atak nerwicy dostalam asentre bralam przez kilka miesiecy - objawy zniknely, wiec przestalam brac. przy odstawieniu przez kilka dni czulam sie dziwnie, mialam zawroty glowy, ale jakos przetrwalam.

teraz ponawrocie jak uslyszalam, ze moge odstawic, ale lekarz powiedzial mi, ze nie ma gwarancji, ze to nie wroci to tak sie zstresowalam, ze znow cos sie e mna dzieje.

uwazam wiec, ze to co ty odczuwasz jest to nasze cudowne nakrecanie sie, bo powiem ci, ze jak biorac asentre czulam sie juz bardzo dobrze zdarzalo mi sie zapomniec jej wziac i nic sie nie dzialo.

moim skromnym zdaniem, masz to samo co ja tak boisz sie odstawienia, ze wywolujesz w sobie te napady zeby sobie udowodnic, ze wcale nie jest jeszcze dobrze i ze musisz brac lek nadal... walcz!!!

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

przez Kochaina 10 cze 2007, 15:54
Witam wszystkich wariatow:(
ja juz myslalam,ze mi lepiej i ze to falowanie obrazu minelo
ze sie juz nie bede dusic ze bede mogla normalnie oddychac
ze nie bede umierala ze strachu przed cma wlatujaca do pokoju a jednak
po asentrze to ja mialam jescze gorsze lęki ja sie boje nawet tabletke na bol glowy wziasc,ze mi sie cos stanie i ze mi to zmieni swiadomosc:(
od 3dni znow sie czuje jakby mi ktos Pr***** kamieniem w leb i lekko tylko mam poczucie rzeczywistosci tego swiata:(
mocloxil ktory teraz bralam od miesiaca i naqet mi pomagal to znowu go nie biore bo sie boje do tego non stop zabijam tabletki na sen alkoholem a na nastepny dzien jestem nieprzytomna. co robic co robic ehh :((( :-|
U mnie ogromnie blisko od serca jest od kartki.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:50
Lokalizacja
Poznań

Avatar użytkownika
przez Samanta 10 cze 2007, 16:31
Kochaina Ja biore Asentre i wszystko jest dobrze.
Słuchaj , mówiłaś o tym swojemu lekarzowi?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
07 cze 2007, 21:17

Avatar użytkownika
przez minako89 10 cze 2007, 17:30
słuchajcie dzis przydarzył mi sie bardzo dziwny atak.Otóż byłam na Mszy z mamą i ciocią na cmentarzu. W kościele zawsze czułam sie ok(wiem ze to dziwne ale agorafobia nie dotyka mnie tylko w kościele :shock:) wiec myslalam ze tu tez tak bedzie mimo ze duzo ludzi. I tak było! Wprawzie stalismy w pewnje odległosci od ludzi ale było ok, aż tu nagle jak wychodizlismy tak starsznie zaczelo mnie łuc serce(choc jest zdrowe fizycznie) to trwalo tylko kilka minut ale tak mocno to mnie jeszcze nie bolalo :(
"I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, this is who I really am"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 maja 2007, 21:07

Avatar użytkownika
przez Samanta 10 cze 2007, 17:39
Mi często przydaza się uczucie kłucia serca i mój lekarz powiedział, ze to z nerwicy. Może u ciebie własnie to jest powodem?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
07 cze 2007, 21:17

Avatar użytkownika
przez minako89 10 cze 2007, 17:48
tak owszem i wiem ze własnie to jest powodem , lecze sie na nerwice a wlasciwie dopiero zaczynam leczenie.tylko dziwie się ze calą godzine czulam sie ok a atak dopadł mnie pod koniec :(
"I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, this is who I really am"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 maja 2007, 21:07

Avatar użytkownika
przez Samanta 10 cze 2007, 17:57
Rozmawiałaś o tym z lekarzem? bierzesz jakies tabletki?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
07 cze 2007, 21:17

przez rojkowa 10 cze 2007, 18:41
czy trzeba brac te tabletki ?ja z nerwica mam do czynienia od lat dwa razy brałam leki i czułam sie super oprócz tego ze przytyłam z 20 kg a o seksie nie bede pisac nie hce brac leków nie biore juz z poł roku od dwoch tygdni leki wrocily a ja walcze zeby nie brac tych leków zadnch ale boje sie ze nie dam rady wczoraj mialam silny atak jechalam samochodem z mezem autostrada jak sobie pomysalam ze nie mam gdzie zjechac a ni niemozna zawrocic dostalam szału suchosc w ustach myslalam ze sie udusze ta choroba to najgorsze co moze spotkac kogos w zyciu nie zycze tego nikomu pozdrawiam wszystkich
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
18 maja 2006, 19:08

Avatar użytkownika
przez Samanta 10 cze 2007, 18:44
Rozmawiałaś o tym z swoim psychologiem?.. tabletki nie są rozwiązaniem, one tylko na jakis czas usmiezają ból.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
07 cze 2007, 21:17

przez rojkowa 10 cze 2007, 19:02
ale mnie wkurza jak ktos mnie zablokuje co to komu przeszkadza ze sobie gadamy
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
18 maja 2006, 19:08

Avatar użytkownika
przez IceMan 10 cze 2007, 19:06
rojkowa napisał(a):ale mnie wkurza jak ktos mnie zablokuje co to komu przeszkadza ze sobie gadamy

Nic nie przeszkadza. Zapraszam do Shoutboxa - jest na dole strony głównej forum. Forum ma również swój czat - zaproś kogo chcesz i gadaj. Rozejrzyj się po forum co do czego jest a dopiero potem rzucaj pretensjami.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do