Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez Myleen 21 wrz 2013, 22:56
hej :) Ale mam duzo czytania :)

-- 21 wrz 2013, 22:56 --

Jak się czujecie?
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 wrz 2013, 11:05

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez mika211 22 wrz 2013, 01:57
Hej, dzisiaj nie miałam czasu wchodzić i nadrabiać.
Ja czuję się nawet dobrze, pogoda już nie tak deszczowa, ja bardziej optymistycznie myślę, dopada mnie te kołatanie serca i nierównego bicia serca, ale poza tym jest poprawa, więc nie jest kiepsko jak byłó. Teraz będę szukać przychodni i zdecyduję się gdzie zrobić tego Holtera ekg.
Offline
Posty
168
Dołączył(a)
05 cze 2013, 23:01

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez Tańcząca w zbożu 22 wrz 2013, 07:25
mika211 napisał(a): Teraz będę szukać przychodni i zdecyduję się gdzie zrobić tego Holtera ekg.


Pewnie, zrób sobie to badanie.
Posty
112
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 20:49

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 wrz 2013, 09:43
Witajcie niedzielnie :)
Mnie cos wczoraj polamalo od kregoslupa i to nie szyjnego a ledzwiowego :shock: siadlam wieczorem z ksiazka i nagle taki bol ze nie moge ani chodzic ani siedziec... :evil: Poza tym dzis pogoda deszczowa i mam momentalnie dol wiekszy. Do tego dwa ostatnie dni placz bez powodu.

Mam nadzieje ze Wasza niedziela zaczela sie lepiej niz moja ;)
Spokojnego dnia:)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez hania33 22 wrz 2013, 09:44
platek rozy, Cześć...mi tez nawala kręgosłup.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 22 wrz 2013, 10:18
A ja mam jakies dziwne otumanienie i takie w głowie ni to kręcenie ni to nie wiem co.... Myslalam w poprzednich dniach, ze to od niewyspania, ale dzisiaj dluzej spałam a to jak było tak jest :-/
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez hania33 22 wrz 2013, 10:19
nerwa, a pogoda jaka u Ciebie?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 22 wrz 2013, 10:22
Pogoda jest super, od 2 dni slonecznie, i jakos cieplo. Kolo 20 stopni, a zapowiadaja jszcze cieplej. Wiec w ogole dziwie sie troche, bo mimo takiej pogody co noc mam problemy z nogami tez... U Ciebie tez taki - powrot lata? :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez hania33 22 wrz 2013, 10:23
nerwa, u mnie zimno i pada :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez platek rozy 22 wrz 2013, 10:26
nerwa ja czesto mam tak od nerwicy takie ni toz awroty i jakbym mozg miala z waty :roll:

haniu wspolczucia bo niestety kregoslup potrafi wymeczyc jak chory jest.. u mnie nerwica i depresja wziely sie teraz wlasnie przez niego ...
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez michalb 22 wrz 2013, 10:27
Cześć wszystkim
Ja dziś spałem w nocy bo jak żona wstawała to nie słyszałem i nawet nie drgnąłem jak mówiła i to już sukces :) oby niedziela minęła wszystkim spokojnie i bez lęków. U mnie też pogoda kiepska, ale ponoć mają jeszcze przyjść ciepłe słoneczne dni zobaczymy.
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
31 sty 2013, 12:33

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 22 wrz 2013, 11:55
platek rozy, dokladnie, mnie to zawsze wykancza, bo moge byc wyspana a czuje sie wtedy jakbym miala zasnac w ciagu sekundy, wlasnie te zawroty i taka niestabilnosc, i ogolne zmeczenie. :-/ Dopiero wieczorem jest lepiej zazwyczaj....

-- 22 wrz 2013, 13:53 --

a teraz czuje się jakbym miala zwiekszony puls podczas gdy mam tylko 75 :) ehh
I ogolnie chyba musze wyjsc z domu, ale oczywiscie z takim otumanieniem i zawrotami odechciewa mi się jak tylko o tym mysle :-/
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

Avatar użytkownika
przez dusznomi 22 wrz 2013, 15:04
hejka, wczoraj byliśmy na weselu, zniosłam je bardzo dobrze :) pojadłam, potańczyłam, wypiłam ze 5 litrow wody i soku ( jak na kierowce przystało). Ogolnie bez atakowo przeszlo, ale wzielam lacznie 5 kalmsow :D zapobiegawczo....i co to za zabawa jak co chwile sprawdzalam puls i byl szybki jak cholera....no niby nic dziwnego jak sie szaleje, ale dla nerwicowca to powod do zawału :P
no i sie tez doigralam, kaszlu, kataru i ogolnie jakies dziadostwo mnie zlapalo, teraz to juz calkiem oddychac nie moge i leze poubierana pod kocami i koldra.
Fajne życie, to przede wszystkim kwestia fajnego myślenia....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
641
Dołączył(a)
19 cze 2013, 22:54

Ataki (jak wyglądają, jak sobie radzimy)

przez nerwa 22 wrz 2013, 15:10
dusznomi, super z tym weselem! :) A co do kaszlu i kataru to teraz chociaz masz wytlumaczenie (chwilowe) na te dusznosci;)

A macie takie ogolne zmeczenie czasem? Ja czesto mam tak, ze od rana jestem tak zmeczona jakbym przewaliła tone węgla... a najbardziej mnie denerwuje, ze nie wiem nigdy czy to takie realne zmeczneie, i oslabienei organizmu, czy takie nerwowe tylko...
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do