POMOCY ! NIE WIEM CO SIE ZE MNĄ DZIEJE ! :(

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

POMOCY ! NIE WIEM CO SIE ZE MNĄ DZIEJE ! :(

przez kosunia91 07 sty 2013, 02:14
witam.. piszę tu którys raz z kolei.. byłam tu wiele razy w wakacje jak dokuczały mmi stany lękowe. Później jakos mi sie poprawiło, poleciałam w melanz, w typowe młodziezowe zycie towarzskie.. szkoła dom szkoła znajomi szkoła dom znajomi itd... i wszystko było by w sumie dobrze gdyby nie fakt, ze od jakiegos czasu jakos tak nieregularnie brałam leki. ( biore Fevarin ). Raz wzięłam, potem nie wzięła. Jakos tak z własnej głupoty i lenistwa. Mogłam 2 dni nie brac a trzeciego dnia brac, potem znów iec przerwe ze dwa dni itd.. zaczełam miec jakies gorsze samopoczucie... lekarka przepisała mi równiez doraznie AFOBAM.. tylko ze powinno go sie brac w momentach naprawde tragicznych a ja jak zaczełam brac, czułam po nim taki spokoj, błogosc, ze brałam brałam i brałam, prawie codziennie... nawet jak nie czułam jakiegos napięcia to sobie wmawiałam ze je czuje isięgałam po afobam... teraz od 3 dni go nie biore.. mam dziwne stany, drgawki, ogólne napięcie, cierpie na emetofobie równiez wiec tez non stop mysle o zołądku o tym zebym broń Boże nie wymiotowała... czuje sie tak jakos dziwnie.. jak nie ja.. raz mam napad silnego gorąca a po chwili jest mi zimno.. wyczytałam teraz ze afobam jest silnie uzalezniający, czy to mozliwe ze mam takie objawy z powodu odstawienia i nieregularnego zazywania fevarinu ? ( powinnam brac 2 tabletki dziennie po 100 mg )... tak mi przepisała lekarka.. POMOCY :( jest mi ciężko.. boje sie ze sobie zrobie krzywde :(
Dobrze jest nienawidzić samego siebie, ale tylko od czasu do czasu.
Offline
Posty
97
Dołączył(a)
02 lip 2012, 23:30
Lokalizacja
Warszawa

POMOCY ! NIE WIEM CO SIE ZE MNĄ DZIEJE ! :(

przez Saraid 07 sty 2013, 09:26
kosunia91, Masz objawy odstawienne po afobamie ,Fevarin też bierze się cały czas a nie tylko czasem .Poszłabym z tym na Twoim miejscu do lekarza i powiedziała jak sprawa wygłada przepisze Ci coś zmniejszającego Twoje dolegliwości .Tylko zastanów się czy chcesz się naprawde leczyć czy ot tak brać leki na włsna reke jak Ci się podoba.
Saraid
Offline

POMOCY ! NIE WIEM CO SIE ZE MNĄ DZIEJE ! :(

Avatar użytkownika
przez Mental Cat 07 sty 2013, 10:15
kosunia91,
tak to są te objawy właśnie, wysłałem Ci na maila swój nr tel, gdybyś miała je ponownie zadzwoń do mnie.
W tym stanie nie możesz być sama.
Zostań nieśmiertelnym wierszem
Bądź nieśmiertelnym wierszem

Avatar użytkownika
Offline
Posty
281
Dołączył(a)
07 lis 2011, 13:20
Lokalizacja
Kielce/Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

POMOCY ! NIE WIEM CO SIE ZE MNĄ DZIEJE ! :(

Avatar użytkownika
przez Iruś:) 07 sty 2013, 21:50
Witaj kosunia91 i na moja glowe skutki odstawienne.leki przeciwlekowe i przeciwdepresyjne pomoga nam wtedy kiedy zazywamy je systematycznie,nie wolno na wlasna reke regulowac sobie czy mam wziasc czy dzis nie bo sie lepiej czuje.mysle ze powinnas porozmawiac z lekarzem i gleboko sie zastanowic czy chcesz leczyc sie lekami czy nie.
"życie jest piękne,trzeba tylko umieć je dostrzec"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
05 sty 2013, 22:53
Lokalizacja
19 km od Olsztyna

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do