Odwodnienie, brak witamin?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Odwodnienie, brak witamin?

przez NerwowaMonika 13 gru 2012, 20:11
Cześć wszystkim, mam zdiagnozowaną nerwicę lękową, uczęszczam na terapie. W niedziele choroba położyła mnie do łóżka, przestałam jeść i wstawać z łóżka. We wtorek przyjechało pogotowie z doktorem psychiatrą, dostałam Citalopram mam brać na razie 10mg. Leki działąją tak że już w ogole nie mam apetytu niby czuję głód ale nie jestem w stanie nic przełknąć prócz herbaty. Dziś w końcu sie podniosłam, 5 minut spacer na dworzu, prysznic i nawet wykonałam kilka obowiązków w domu. I tak chodząc sobie po domu zaczęły sie skurcze nóg, a szczególnie prawej.
Czy to przez odwodnienie? Szybko wzięłam magnez i słyszałam że dobrze wziąć potas ale nie wiem w jakiej dawce jest on bezpieczny i czy w ogóle można go brać przy tego typu lekach jak Citalopram?
Dodam że jestem lękowcem tak więc i moja wyobraźnia jest dość "rozwinięta" co do chorób. Mam film że to zator od długiego leżenia w łóżku i że jak się oderwie od żyły to wiadomo jakie skutki :(( W rodzinie moja mama miała zator gdy mnie rodziła. Jak załagodzić w takiej sytuacji bólom mięśni nóg?
Dzięki za jakąkolwiek pomoc.Pozdrawiam
"Mój lekarz kazał mi zabijać ludzi. No może nie tymi słowami,
ale powiedział że muszę zredukować stres. A to prawie to samo"
:D
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
12 gru 2012, 16:23
Lokalizacja
Wyjebanemamnatolandia

Odwodnienie, brak witamin?

Avatar użytkownika
przez *Monika* 15 gru 2012, 10:23
NerwowaMonika, Zaobserwowałaś może pogorszenie stanu w związku z terapią? Bo tak też może być.
Taki stan powinien minąć.
Będą upadki i wzloty podczas procesu psychoterapeutycznego.
Najważniejsze, żeby nie przerywać terapii.
Ponadto możesz mieć teraz wzmożoną somatyzację, nie wspominając już o skłonnościach hipochondrycznych.
Będzie dobrze.

Ile czasu uczęszczasz na terapię i w jakim nurcie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Odwodnienie, brak witamin?

przez NerwowaMonika 15 gru 2012, 19:17
Ta hipochondrycznosc juz wystapila co psycholog tez stwierdzil. Bylam dopiero na 4 spotkaniach po okolo 2 godziny. Fakt pogorszenie nastapilo w trakcie terapii. Od niedzieli czuje sie fatalnie. Leki daja się we znaki. Nie wiem czy to skutki uboczne czy cos mi dolega. Mam wrazenie ze jest mi bardzo zimno nawet jak ide po mieszkaniu czuje powiew zimnego powietrza chociaz mama twierdzi ze jest goraco i temperatura ciala w normie. Mam rowniez uderzenia goraca az do odczuwania tak jakby palenie lub szczypanie skóry, Czuje sie nadal oslabiona, mam bóle nóg i stawów w kolanach. Boje sie zespolu serotoninowego. Biore centrum A-Z oraz witamine b12 (500up) oraz magnez. Czy ktores z tych suplemenow moze wywolac zespol serotoninowy? Lub np wczesniejsze picie herbat ziolowych przed rozpoczeciem leczenie, ulatwiajacych zasypianie. Nie wiem jakie ziola mozliwe ze byl dziurawiec nie wiem jak po niemiecku jest dziurawiec bo tak sie sklada ze nie mieszkam w pl. Prosze o pomoc :(


Uczeszczam na terapie behawioralno ponawcza. Nerwica lękowa.
"Mój lekarz kazał mi zabijać ludzi. No może nie tymi słowami,
ale powiedział że muszę zredukować stres. A to prawie to samo"
:D
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
12 gru 2012, 16:23
Lokalizacja
Wyjebanemamnatolandia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odwodnienie, brak witamin?

Avatar użytkownika
przez *Monika* 20 gru 2012, 01:37
NerwowaMonika, Wszystko się ustabilizuje, zobaczysz, ważne, żebyś kontynuowała terapię.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do