Poważne PROBLEMY!

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Poważne PROBLEMY!

przez Hamer 19 paź 2012, 19:28
Witam
To tak na imię mam Tomek i mam 21 lat. Aktualnie studiuję.
W ostatnich latach pojawiły się u mnie bardzo poważne problemy.
od jakiś 4 lat siędzę ciągle w domu, nie mam praktycznie żadnych kolegów/koleżanek z którymi mógłbym wyjść gdzieś na jakąś impreze :(. Ogólnie jestem bardzo nieśmiały niewiem jak złapać kontakt z nowymi ludzmi. Ciężko przychodzi mi także rozmowa z ludzmi; gdy stoimy w grupie i rozmawiamy to mi zazwyczaj brakuje tematów do rozmowy praktycznie wogle się wtedy nie odzywam gdyż niewiem co mam gadać(brak tematów do rozmowy) :(. Problem mam także ze znalezieniem dziewczyny(dodam że jescze nigdy z żadną nie chodziłem) gdy jakaś mi się podoba i chce do niej podejść pogadać zaprosić na jakąś kawę to zaraz w główie roji mi się mnóstwo myśli o czym ja z nią będe gadał, jak podejde do niej to co mam jej powiedzieć:( . Niewiem dlaczego ale odczówam jakiś lęk przed dziewczynami poprostu boję się do nich podejść i pogadać.
W ostatnich mięsiącach zaczęło mi to bardzo dokuczać niewiem co mam ze sobą zrobić :( rodzice ciągle się z zemnie śmieją że cały czas siedzę w domu i że jescze nie miałem żadnej dziewczyny a mam już 21 lat :(. Poprostu bardzo bym chciał wyjść zo domu ale mam jakieś dziwne uczycie jakiś lęk, strach. Nie wiem co z tym problemem zrobić aż odechciewa mi się żyć :( z dnia na dzień jest coraz gorzej :(
Będe bardzo wdzięczny za wszelkie porady co mógłbym z tym zrobić.
Dziękuje :)

Poważne PROBLEMY!

przez shinobi 19 paź 2012, 19:37
Nie mam rad, ale może spróbuj poznać dziewczynę przez neta. To w sumie nie jest trudne, a mniej stresujące niż w tzw realu.
Sporo ludzi z forum łazi na terapię, może ktoś z nich poradzi coś bardziej konkretnego.

Poważne PROBLEMY!

przez optymistyc 19 paź 2012, 19:49
Ja osobiście polecam szkolenie na którym sam pare lt temu byłem jest niesamowite. Jak coś zapraszam na priv.