Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Avatar użytkownika
przez Sorrow 27 cze 2012, 21:57
A nic nie piłem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Avatar użytkownika
przez Badziak 28 cze 2012, 01:05
Jeśli stan będzie utrzymywał się dłużej to wybierz się do neurologa.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Avatar użytkownika
przez Sorrow 28 cze 2012, 03:17
Często mam takie motywy w miesiącach letnich. Czemu do neurologa?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3353
Dołączył(a)
08 cze 2006, 15:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

przez gdzie idziesz? 28 cze 2012, 04:38
Spraw sobie alkomat. Może ktoś Ci czegoś dolewa
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
18 cze 2012, 02:22

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Avatar użytkownika
przez Pasman 28 cze 2012, 06:31
Podaj przepis jak to osiągnąłeś. Przyda się jak braknie kasy :-)
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
762
Dołączył(a)
18 sty 2010, 05:32
Lokalizacja
Łódź

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Avatar użytkownika
przez .Kinga. 28 cze 2012, 11:20
a nie jest do derealizacja?
Wiem co to bezsenność,depresja,autoagresja,samotność,huśtawki nastrojów,brak tożsamości,bezsilna rozpacz i gniew,bezpodstawny lęk i podejrzenia oraz porażka. Wiem co to radość i pasja.

http://www.youtube.com/watch?v=_N_Ck1KcAEo - dla Was wszystkich chwila wytchnienia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
21 maja 2007, 17:30
Lokalizacja
W-wa

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Avatar użytkownika
przez Badziak 28 cze 2012, 14:20
Myślę, że właśnie neurologia zajmuje się takimi rzeczami. To mogą być np. zaburzenia błędnika, infekcja drożdżakami albo neuroborelioza. Oprócz neurologa przejdź się najpierw do internisty (ofc jeśli stan się będzie utrzymywał).

A to jakieś info z google "(...) ogólne łamanie w kościach, złe samopoczucie, tzw wata w głowie, ból karku, bóle mięśni, wrażenie bycia pijanym - są efektami działania endotoksyny wydzielanej przez KAŻDĄ bakterię gram-ujemną."
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

przez swawolny_roman 01 lip 2012, 00:16
Ja tak miałem w ostatnich fazach zanim rozpocząłem leczenie farmakologiczne i terapię, szalejący błędnik, gonitwa myśli, panika, uginające się kolana i tachykardie, teraz się z tego śmieje ale droga była długa.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
01 lip 2012, 00:02

Od kilku dni czuję się jakbym był pijany.

Avatar użytkownika
przez krystian2222 12 lip 2012, 11:45
Witam was bardzo serdecznie, Badziak widze ze masz duże doświadzenie w tym temacie . 4 tyg temu pojawił się u mnie ucisk głowy taki silny, jakby jakiś kask. Teraz już zniknął ucisk, czasmi mam bóle głowy, ale coraz rzadziej. Jednak uczucie bycia pijanym nic a nic się nie zmniejsza. Prowadziłem niezdrowy tryb życia, mam 19 lat, zdawałem w tym roku mature, bardzo mało spałem, pracowałem na budowie po 12 h dziennie, piłem duże ilosci kawy i tigerów.

Teraz zażywam 16 dni CItal, vertix 10 dni, hedroksyzyne na uspokojenie, plus jakieś ziółka na nerwice od 3 dni. Ale żadnej poprawy nie widze, W środe rozpocząłem również psychoterapie.

Możliwe że to nerwica ? CO jeszcze zrobić żeby z tego wyjśc, ? Proszę o pomoc, jak myślicie co to może być i co zrobić żeby z tego wyjśc jak najszybciej. :( Głównie żeby pozbyć sie tego otępienia, tego uczucia bycia pijanym. Bo wszystko dobrze widzę ale tak inaczej, jakbym był za jakąs szybą ciągle, nie wiem sam jak to opisać :((((((( Cięzko sobie z tym poradzić. Nawet możecie pisać na 510-279-150 przyda się kazda rada
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
29 cze 2012, 14:38
Lokalizacja
3miasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: SCF i 24 gości

Przeskocz do