Prośba o pomoc

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Prośba o pomoc

przez ja12345 18 cze 2012, 23:27
Witam,
dlugo zastanawialem sie nad napisaniem tego posta, ale stwierdzilem, ze trzeba w koncu cos z tym zrobic, bo nie daje sobie rady z soba samym. Mam nadzieje, ze to wlasciwy dzial.
Wlasnie mialem kolejny z atakow paniki, jakie zdarzaja mi sie czasem, zwlaszcza wieczorami. Zazwyczaj bywaja to dosc krotkie (na jeden wieczor), ale silne ataki. Czesto bez konkretnego powodu - ot po prostu, lek przed nieuniknionym, przed samotnoscia, przed smiercia, przed sam-nie-wiem-czym. Czysty koszmar.

Byl taki moment, ze za sprawa tychze atakow doczekalem sie... problemow z erekcja! Bylem zdrow jak ryba pod tym wzgledem, kiedy nie wiadomo skad przyszla mi do glowy mysl, ze to musi byc straszna rzecz, i tak bardzo opieralem sie tym myslom, ze koniec koncow przez trzy zimowe miesiace naprawde mialem spore problemy lozkowe. Samospelniajaca sie przepowiednia - okropnosc.

W zyciu jestem bardzo aktywny. Mam sporo znajomych, duzo rozmaitych zajec. Jestem szanowany i lubiany, od jakiegos czasu jestem tez w zwiazku, ktorego niejeden moze mi zazdroscic. Celowo pisze w troche samolubny sposob - bo niestety pod ta maska czlowieka, ktoremu wszystko sie udaje, jest ten, ktory panicznie sie boi nie wiadomo czego, i przez to niszczy swoje mozliwosci i szanse...

No wlasnie - bo przez moje napady leku i lekkie psychozy zyje mi sie coraz ciezej. Niejednego juz czlowieka zrazilem dziwnym zachowaniem. Ze zwiazku nie czerpie przyjemnosci, bo albo sie boje, ze to sie zaraz rozleci, albo jestem na moja "druga polowke" zly, i wtedy nie panuje nad agresja. Przechodze wiec od hiper aktywnosci, poprzez gniew nie do opanowania, do lekow i zachowan depresyjnych. Nie mam tez latwo w zyciu erotycznym - od paru miesiecy pojawia sie problem na problemie, a przeciez nigdy ich nie bylo!!! :(

I przy tym wszystkim naprawde staram sie z tego wyjsc. Przede wszystkim uprawiam duzo sportu, bo wiem, ze to podstawa zdrowia psychicznego. Pracuje nad soba, bo wiem tez, ze sporo zalezy ode mnie samego. Szukam swojej zyciowej drogi - jak na razie nie znajduje. Ale tak naprawde coraz gorzej mi sie zyje, bo juz nie mam sil z tym walczyc, szukam wiec pomocy. I teraz pytanie: moze mi ktos z tym pomoc? Zna ktos w Poznaniu osobe, ktora pomoglaby mi w konkretny sposob z wyzej przedstawionymi problemami? (preferowana plec - kobieta) Chodzilem juz kiedys, w wieku licealnym, do psychoterapeutki, i po pol roku terapii wyszedlem calkiem odmieniony, moze i teraz zdarzy sie cud... Bo poki co, mam straszne wrazenie, ze niszcze cale swoje zycie, i jestem absolutnie do niczego.

Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieje, ze nie wynudzilem.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
18 cze 2012, 23:10

Prośba o pomoc

przez ewaryst7 19 cze 2012, 06:55
To świetnie , że nad sobą pracujesz . I uprawiasz sport. dobrze byloby jednak pomyśleć o psychoterapii. Jesteś silny , potrzebujesz tylko ukierunkowania. Ale jest w tobie potencjał . I inteligencja. Nie wiem dlaczego masz tak niską samoocenę. Uwierz w siebie. Młody , zdrwoy , inteligentny . To wszystko co paru sekundach czytania Twojego postu , odnalazłam. Jestem pewna , że jest tego dużo więcej. Trzymaj się chłopie:)
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Prośba o pomoc

przez ja12345 19 cze 2012, 20:24
Dzieki Ewaryscie (Ewarystko?), problem w tym, ze sam tego nie zauwazam :)
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
18 cze 2012, 23:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: leniek644 i 24 gości

Przeskocz do