Nawroty nerwicy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Avatar użytkownika
przez pajak_leon 25 paź 2006, 18:54
a to znacie:

jakie są ostatnie słowa starego umierającego hipochondryka?































"A NIE MÓWIŁEM???!!!"


;)
A nad tym wszystkim kto panuje?

Jak to kto??

Pająk Leon :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
06 paź 2006, 21:39
Lokalizacja
zewsząd

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 25 paź 2006, 23:48
Prosze nie śmiać sie z Moniczki....ona ma poważny problem....ślimaczące sie piersi, rzucanie nocne, psychoza, stwardnienie rozsiane, rak.....oh długo by wymieniac reszte schorzeń...... Ja nie wiem....że dziewczyna jeszcze wogóle chodzi..... ;)

Wiem ze to chamskie....ale taka jest prawda
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

przez snaefridur 26 paź 2006, 00:04
Kto się śmieje ten się śmieje...



[dramatyczna pauza]



ostatni....


:mrgreen:
snaefridur
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Moniczka 26 paź 2006, 09:52
Prawda jest taka,ze wlasnie mnie meczy lek przed chorobami i przed smiercia.I co?Mam nerwice lekowa.Tutaj nie wolno brzydko pisac,ale to bylo chamstwo,okropne i nieczule.Widze,ze Ty DarkAngel bardzo dobrze sie czujesz.Co tutaj jeszcze robisz?
Moniczka
Offline

przez atrucha 26 paź 2006, 10:17
Moniczka napisał(a):Widze,ze Ty DarkAngel bardzo dobrze sie czujesz.Co tutaj jeszcze robisz?


Dark dotrzymuje mi towarzystwa :D

A poważnie..
Na forum potrzebne są osoby które potrafią z perspektywy czasu popatrzeć na naszą paskudną nerwicę. Konieczna jest wszędzie równowaga. Nawet tutaj. To forum nie może być tylko kojarzone z jękami i zgrzytaniem zębów. Fajnie mieć przed sobą przykład kogoś kto jednak potrafił wyjść z choroby.Zawsze to jakaś nadzieja.. ;)

Moniczka,skoro wiesz że to nerwica lękowa a nie zawał,stwardnienie (and more,and more..) to postaraj się podchodzić do tego z większym dystansem. Tylko tyle..
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez didado1 26 paź 2006, 16:23
xxx
Ostatnio edytowano 12 mar 2008, 17:09 przez didado1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1189
Dołączył(a)
03 mar 2006, 14:35

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 26 paź 2006, 17:57
Moniczko, powiem tak...siedze na tym forum z sentymentu.....I żeby dotrzymac towarzystwa Dzierlatce...... ;) .........Nawet jezeli jeszcze nieraz pojawia sie u mnie dziwne objawy typu...niespodziewany ból brzucha, dusznośc...czy cos podobnego...nie pisze o tym na forum...bo i po co? Żyję dalej i ciesze sie że jest jak jest.......i olewam każde jak to powiedziałas kiedyś "strzykniecie, trzasnięcie".....bo wiem że nic mi nie grozi.....a życ trzeba dalej....nie pozwole przegrac swojego życia......i radze Tobie zrobic to samo...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

przez Aga1 26 paź 2006, 20:20
gdy opowiedzialam mojemu mezowi o Moniczce to stwierdzil - Piasecki jej wszystko wyciagnie :twisted:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez snaefridur 26 paź 2006, 22:16
Ta nagonka przestaje być zabawna.
snaefridur
Offline

przez atrucha 27 paź 2006, 14:17
Ktoś z "uprawnieniami" powinien zamknąć temat :lol:
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez Marha 27 paź 2006, 14:29
Moniczko przestanbiesz się bać chorób i śmierci jak pogodzisz się z faktem, że i tak wszyscy kiedyś umrzemy.... nie uciekniesz przed tym. Zadaj sobie więc pytanie czy warto marnować życie, które i tak jest krótkie na niepotrzebne zamartwianie się? Nie lepiej iść na dobrą imprezę albo choćby wspomniane zakupy? Zająć się swoim facetem, a jak się nie ma to isć poszukać... uwierz mi jest wiele rzeczy do zrobienia ciekawszych niż zamartwianie się nad sobą!
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
23 cze 2006, 16:37
Lokalizacja
Koszalin

przez snaefridur 27 paź 2006, 16:59
Ktoś z "uprawnieniami" powinien zamknąć temat



:mrgreen: .
snaefridur
Offline

Avatar użytkownika
przez didado1 27 paź 2006, 19:08
xxx
Ostatnio edytowano 12 mar 2008, 16:50 przez didado1, łącznie edytowano 1 raz
znikłam i mnie nie ma .........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1189
Dołączył(a)
03 mar 2006, 14:35

przez atrucha 29 paź 2006, 17:11
Tak czy siak za jakis czas założy nowy wątek.. :lol:
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do