Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Re: Nagłe szybkie bicie serca

przez cleo27 02 gru 2008, 23:09
no ja dopiero jakis czas temu rozpocelam cwiczenia ,zaczelam biegac.....podobno to jest dobre na taka nerwice serca.Mam wielka nadzieje,ze tak bedzie :D
oj....pózniej coś napiszę!
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
26 lut 2006, 22:54

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez suzak29 02 gru 2008, 23:20
napewno jak zaczniesz uprawiac sporty bedzie lepiej :mrgreen:
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Nagłe szybkie bicie serca

przez cleo27 02 gru 2008, 23:37
i tego sie bede trzymac...dzieki :D
oj....pózniej coś napiszę!
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
26 lut 2006, 22:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez suzak29 03 gru 2008, 00:01
cleo27, powodzenia;)
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Nagłe szybkie bicie serca

przez Katarzynka35 03 gru 2008, 00:51
Witajcie!
Brałam kiedyś też Propranolol i z tego co wiem to jest bardzo łagodny lek... to prawda jest już starej generacji, ale właśnie ma mało skutków ubocznych... ja też mam niskie ciśnienie i brałam go i było ok, moje 80 na 60 ciśnienie nie spadało specjalnie... Przy wszytskich lekach na szybkie bicia serca trzeba uważać, bo zbyt duża dawka mocno obniża ciśnienie, ale jedna tabletka Propranololu raczej nikogo nie zabije, albo połowa tabletki....
w każdym razie ja z Propranololu byłam zadowolona:)
Offline
Posty
306
Dołączył(a)
12 lip 2008, 19:13

Re: Nagłe szybkie bicie serca

przez cixi81 04 gru 2008, 15:12
mi tez ostro wali serce ale czasami po sniadaniu :( jakies 5-10 min i spokoj :twisted:
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
21 mar 2008, 14:22

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez CIALO liceum DUSZA muzeum 06 gru 2008, 03:31
tez biore propranolol, ale dlatego, ze serce mi jakos dziwnie przerywa, kiedys sie tak dzialo raz na jakis czas, a obecnie codziennie, zwlaszcza jak wstane rano, po tymleku mi przechodzi, no ale moze rzeczywiscie jest z nim cos nie tak, bo biore juz tyle czasu, wiec powinien jakos to wyleczyc,a on jak widac lagodzi skutki......sama juz niewiem, brac go czy nie, kardiolog z kolei przepisal mi betaloc zok, no ale po nim czulam sie gorzej, wiec wrocilam do propranololu, chyba skonsultuje sie z lekarzemw tej kwestii
pozdrawiam
NIEMOGE ZMIENIĆ ŚWIATA, NIEMOGE ZMIENIC LUDZI......NIEPOTRAFIE TEZ ZMIENIĆ SIEBIE.....
Posty
376
Dołączył(a)
27 lut 2007, 09:38
Lokalizacja
lodz

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez suzak29 06 gru 2008, 17:48
CIALO liceum DUSZA muzeum, Ja brałam propranolol 2 lata tak jakoś się zagalopowałam brałam bo było ok do czasu, przepisał internista bez badan,na uspokojenie akcji rytmu serca
trafiłam do szpitala przez ten lek.....
jak to serce Ci dziwnie przerywa,robiłas jakieś specjalistyczne badania serca???

Jest masa leków lepszych od przestarzałego propranololu

pozdr.

---- EDIT ----

CIALO liceum DUSZA muzeum, Kiedyś raz na jakiś czas teraz codziennie ,jak myślisz dlaczego???
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez CIALO liceum DUSZA muzeum 07 gru 2008, 22:58
suzak, napisz prosze, czemu trafilas do szpitala przez ten lek? co on spowodowal? jakie mialas objawy skutkow ubocznych brania propranololou? ja z tego co wiem, dostawalam go juz jako dziecko.......a teraz biore ok pol roku. mialam robione badania, jeden lekarz wykryl niedomykalnosc zastawki, ale drugi tż diagnoze podwazyl. trzeci tez powiedzial ze wszystko ok, ale fakt fakem, serce mi przerywa, chociaz juz nie tak jak przed kilkoma miesiacami, kiedy to wystarczylo ze wstalam z lozka i sie zaczynalo dzien w dzien....to ustawalo jedynie w pozycji lezacej, wiec kiedy robilam EKG wszystko bylo ok. martwi mnie branie tego leku, bo w sumie lekarz nic mi niepowiedzial, ze to przestarzala metoda i do tego niebezpieczna.....pozdrawiam
NIEMOGE ZMIENIĆ ŚWIATA, NIEMOGE ZMIENIC LUDZI......NIEPOTRAFIE TEZ ZMIENIĆ SIEBIE.....
Posty
376
Dołączył(a)
27 lut 2007, 09:38
Lokalizacja
lodz

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez suzak29 07 gru 2008, 23:06
CIALO liceum DUSZA muzeum, Objawy straszne
palenie w okolicy klatki piersiowej,a co za tym to juz nie wiem czy od leku czy ze strachu.
Mrowienie głowy rąk i całego ciała brak oddechu....myslałam,że to juz bedzie koniec z mężem sie pozegnalam ostatkiem sił mówiąć umieram...
Ból był tak straszny, nie do opisania...lekarze stwierdzili,że od propranololu :(

Dodatkowo u mnie działał 4 godz,po tem padaka totalna musialam 3 razy dziennie brac bo mnie trzeslo,ale za to cisnienie spadalo max
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Nagłe szybkie bicie serca

przez 19_latek 08 gru 2008, 00:08
Moze sprobujcie taki lek o nazwie Concor.
Jest nowszy od Propanadolu i dodatkowo mozna mniejsze dawki sprobowac.
19_latek
Offline

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez CIALO liceum DUSZA muzeum 08 gru 2008, 00:55
kurcze suzak, no to juz nieprzelewki, objawy podobne mialas do zawalu.........nierozumiem wiec czemu lekarze przepisuja ten lek wiezac o tym ze jest nieskuteczny a do tego szkodliwy...ja biore go w razie potrzeby, teraz jest lepiej wiec biore rzadziej, ale bywalo ze bralam 30mg, czyli 3 najmniejsze dawki leku jednoczesnie po 3 razy na dzien........... :(
NIEMOGE ZMIENIĆ ŚWIATA, NIEMOGE ZMIENIC LUDZI......NIEPOTRAFIE TEZ ZMIENIĆ SIEBIE.....
Posty
376
Dołączył(a)
27 lut 2007, 09:38
Lokalizacja
lodz

Re: Nagłe szybkie bicie serca

Avatar użytkownika
przez suzak29 08 gru 2008, 01:27
19_latek, concor to tez kupa...
CIALO liceum DUSZA muzeum, nom objawy jak zawał,ale nie zawał,podczas ataku podlaczona bylam pod wszystkie aparatury,serce ok....
Ja bralam 10mg 3 razy dziennie...
wiesz jak to z lekarzami róznie bywa

---- EDIT ----

CIALO liceum DUSZA muzeum, najmniejsza dawka 10 mg
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Zaburzenia widzenia. Czy ktos tak mial?

przez Superkids 08 gru 2008, 13:29
Witam wszystkich. Wczoraj poznym wieczorem wrocilam z 4 dniowego szkolenia z pracy. Bylam bardzo zmeczona- 4 dni stresu, dluga podroz, itd. Nie moglam sie uspic, wpatrywalam sie w okno i nagle przed oczami zaczely migac mi jakies male punkciki, a obraz zachodzil mgla (takie zlewanie sie wszytskiego z czarnym tlem. Nie weiem jak to inaczej opiusac). Trwalo to kilka sekund i przeszlo. Jak zaczynalam mrugac to wszystko powracalo do normy. Boje sie,ze to cos powaznego. Mial ktos kiedys takie objawy?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
10 wrz 2008, 15:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do