Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Nerwica czy moze depresja ?

przez kasiunia102 12 gru 2012, 20:25
Witam po dość długiej przerwie :)
W czasie tej przerwy sporo myslałam. niestety moje myslenie zawodzi.
popadam coraz czesciej w dołki.
wyzywam sie na wszystkim i na wszystkich dookoła ;/ a pózniej sama przez to cierpie.
Wydaje mi sie ze jestem uzalezniona od internetu.
leki troszke mnie uspokoiły. nie powiem ze bylam spokojna w stu procentach.
no ale jakas poprawa byla.
Co do tego odpuszczania sb pracy. :( jest tak Ze ja mam tylko 16 lat i niestety prawo polskie obowiazuje ze osoby musza uczyc sie do 18 roku zycia ...
Postanowilam i pomyslałam ze przyda mi sie rozmowa z psychologiem. lecz boje sie jej.
jestem umówiona na 8 stycznia.

Przez ten czas co mnie nie było. niestety bardziej sie zdołowałam :( straciłam prace poprostu byłam chora. napisałam kolezance z pracy ze zle sie czuje po czym szefowa zadzwoniła do mojej mamy ze mam nie przychodzic do pracy. bo tak byc nie moze ona na mnie płaci do zusu a ja nie przychodze. No przepraszam bardzo z 40 stopni goraczki wygladałabym cudownie... matka dawała mi takie wsparcie ze wiecej takiego wsparcia bym nie chciala z jej strony. :(

W domu uwazaja mnie za świruske ;( co tez jest dla mnie stopniem którego nie umiem przekroczyc :(
przejmuje sie wszystkim.
nawet cholernym koncem swiata.
mama powiedziała mi ze moge miec Tarczyce. musze zrobic dokładniejsze badania.

2 rzecza jest to. ze jakbym chciala umuwic sie znow z psychiatrą potrzebowałabym pieniedzy. niestety ja nie zarabiam. bo straciłam praktyki. mama tez nie ma.

Wydaje mi sie czasami ze śmierc jest jedynym rozwiazaniem :(

Wykańczam sie juz ;( prosze doradzcie mi co mam zrobic :(
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 lis 2012, 22:06

Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez Selma 12 gru 2012, 21:56
klucie z tylu moze wiązac sie tez z krzywym/przeciążonym napięciem np powodowanym przez stres, odcinkiem szyjnym kręgosłupa
oddech - zbyt napięte mięśnie międzyżebrowe
polecam relaksacje w obu wypadkach
Avatar użytkownika
Offline
Posty
333
Dołączył(a)
14 lis 2007, 23:20

Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

przez Durrant 13 gru 2012, 00:45
Ogolne krew mocz wyniki w normie wedlug lekarza^^.. W szpitalu tez bylem ekg robilli i tez w normie..Chociaz wiadomo u nas w Polsce to wszystko mozna zwalic na inna symulacje a potem czlowieka zabiera nagle.. a do gastrologa chcialem nie dala mi ..Mam skierowanie do Nefrologa bo na usg pokazalo ,ze nerki mam pomniejszone ..I chyba, a kurde rece coraz chudsze mam i ciezko mi co wstaje tokreci sie w glowie jem a do wc nie chodze chyba,ze co 3 dni kal jakiegos ciemnego koloru i taki strasznie dlugi ten stolec ..Wlasnie ostatnio nie czuje sie jakos mega zestresowany i dlatego pytam tutaj o jakeis porady bo sam nie wiem co badac tyle tego..Pogorszylsie tez wzrok i glowa mnie boli , brak sily ..
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
08 gru 2012, 21:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nerwica czy moze depresja ?

przez Babilon 13 gru 2012, 10:31
do psychiatry mozesz tez iść państwowo, umów sie jak najszybciej, bo terminy pewnie juz odległe bedą, więc prawie zuzyjesz te leki które masz. DObrze ze pójdziesz do psychologa, nie ma sie czego bać, przygotujesz sobie wczesniej co chcesz powiedzieć, to znaczy to wszysytko co tu nam piszesz. Praktyke załatwisz sobie w innym miejscu i nie ma sie czym przejmowac, odrobisz jak sie troche pozbierasz. Staraj sie o dobry kontakt z mamą, zeby traktowała powaznie Twoje problemy, powiedz, ze nie chcesz zeby traktowano Cie jak swiruske, bo to cie dołuje jeszcze bardziej, po prostu masz problemy, a nie jestes świrem.

-- 13 gru 2012, 10:51 --

więc jesli śmierc jest w/g ciebie jedynym rozwiązaniem to bliski koniec świata powinien Cie raczej cieszyc niz stresować
Offline
Posty
176
Dołączył(a)
25 paź 2012, 14:09

Czy to są objawy nerwicy?-WĄTEK ZBIORCZY

Avatar użytkownika
przez Selma 13 gru 2012, 15:37
to popros jeszcze raz o skierowanie i opisz objawy
a neurolog?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
333
Dołączył(a)
14 lis 2007, 23:20

Co się ze mną dzieje? :( proszę o pomoc

przez bezsilność87 13 gru 2012, 19:16
Witam wszystkich forumowiczów.
Wreszcie zdecydowałem się napisać na tym forum, już dłużej nie wytrzymam. Od pewnego czasu zacząłem zauważać że mam ogromne problemy sam ze sobą. Strasznie zaczynam się denerwować w sytuacjach śmiesznych np jeśli spotykam kogoś i rozmawiam nie mogę popatrzeć tej osobie w oczy a jeśli tak już jest zaraz uciekam wzrokiem bo się peszę, do tego mam spocone ręce kiedy z kimś rozmawiam. Kiedy jestem w pracy i nagle pojawia się nowa rzecz której nie widziałem, lub która z pozoru jest prosta strasznie się denerwuję. Odczuwam podczas rozmowy z ludźmi że się ze mnie śmieją, nawet jeśli tego nie widać to czasem odczuwam że śmieją się żywcem ze mnie w głębi ducha, szydzą i mają mnie za ci...ę. Ja odczuwam to zachowanie i źle się z tym czuję. Głupio to powiedzieć ale znajomych wybiera takich by nie byli ode mnie psychicznie mocniejsi, przynajmniej w moim odczuciu i męczę się z tym że nie wyjdę do innych bo czuję jakiś dziwny strach czy jak to nazwać. Wstaję rano i w dzień w dzień jest to samo, mimo że zawsze gdy się obudzę staram się to analizować i mówić sobie zmień to, zmień tamto. Do tego ostatnio miałem sytuację stresową w pracy i obstawiłem trochę pieniędzy na hazardzie i przegrałem i teraz się trochę podłamałem że już jestem beznadziejny. Kiedyś parę lat temu nie było takich sytuacji a na pewno nie takich z których mógłbym robić analizy i przemyślenia. Najgorsze w tym wszystkim jest to ze źle się z tym wszystkim czuję. Mam wewnątrz siebie tak jakby dwie postacie które walczą ze sobą (jedna to ja który nie chce być taki, a druga to jakby to głębsze dno, dusza - nie wiem jak to nazwać fachowo).
Nie wiem już co z tym robić proszę Was gorąco jeśli macie rozwiązanie, wskazówki jak mogę sobie z tym wszystkim poradzić i możecie poświęcić parę minut będę wdzięczny.

Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
13 gru 2012, 18:53

Co się ze mną dzieje? :( proszę o pomoc

przez medox 13 gru 2012, 23:23
Radzę, skontaktuj się z psychiatrą. Nie licz na diagnozę i pomoc online. Wyraźnie poprawisz sobie jakość życia.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
23 paź 2011, 21:22
Lokalizacja
Warszawa

Co się ze mną dzieje? :( proszę o pomoc

przez Saraid 14 gru 2012, 08:35
bezsilność87, wizyta u specjalisty mogłaby tu tylko pomóc postawi diagnoze ustali leczenie.Pozdrawiam.
Saraid
Offline

Co się ze mną dzieje? :( proszę o pomoc

przez bezsilność87 15 gru 2012, 10:32
Czy objawy które mam przemawiają już za wizytą u lekarza? Trochę nie mam odwagi startować od razu do lekarza.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
13 gru 2012, 18:53

Co się ze mną dzieje? :( proszę o pomoc

Avatar użytkownika
przez niepojęta 15 gru 2012, 11:19
Myślę, że jeśli źle się z tym czujesz, przeszkadza Ci to w życiu, powinieneś pójść do lekarza. Im wcześniej zdiagnozowane, tym lepiej. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
06 gru 2012, 16:57

Nerwica czy moze depresja ?

przez kasiunia102 15 gru 2012, 16:48
Niestety. Praktyk nigdzie nie dostane juz ;/ byłam w 5 zakładach zaden mnie nie przyjmie ;(
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
26 lis 2012, 22:06

parestazje czy coś innego?

przez monietta 16 gru 2012, 06:56
zaczne od tego, że choruje na nerwice lękową od 7 lat, przechodzilam tez depresje, agorafobie itp. od 3 dni jednak mam jakies dziwne objawy. Ostatnio byłam w złej kondycji psychicznej, stres srest i jeszcze raz stres. 3 dni temu zaczeła mi dretwiec prawa dłoń, myslałam ze to zmeczenie(mam manualną pracę). jednak nastepnego dnia doszly nogi i rece i polowa twarzy, strasznie spanikowałam bo 10 lat temu byłam chora na polineuropatie-porazenie nerwow nog po szczepionce na zoltaczce. czym prędziej pojechalam na pogotowie, lekarz przebadał mnie i stwierdzil ze to przez nerwice, zapisał mi leki przeciwdepredyjne(w australii gdzie mieszkam lekarz internista przepisuje takie leki)i odeslal do domu, w domu po zazyciu pierwszej tabletki dostałam pierszy raz takiego ataku paniki ze myslałam ze umieram, serce waliło tak bardzo, nie mogłam oddychac, lęk taki ze malo nie zemdlałam, wymioty i mrowienie w calym ciele a takze mienienie w oczach, rodzina pomoglam mi sie uspokoic, ale trwalo to z 10 minut. nastepnego dnia rano jechalismy na weekend do innego miasta i ja myslałam ze to mi pomoze. myliłam sie-w trakcie jazdy samochodem-powtorka z rozrywki tylko ze gorzej. w przeciagu tych paru minut moje rece byly jakby kłute od srodka plus paraliz ktory ja tylko czulam bo inni mowili mi ze przeciez ruszam rekami. Potem kolejnego dnia kolejny atak i ciagla chec wymiotowania, nie moge nic przelknąć, boli mnie łeb i mam takiego kaca moralnego. no i odretwienie sie utrzymuje, to jest takie uczucie jakby mi ktos znieczulenie zaaplikowal w cialo i pol twarzy(nie czuje dokladnie)plus miejscami kłucie, palenie, gorąco..boje sie ze to moze byc Sm lub nawrot choroby sprzed 10 lat. nie mam juz kasy na badania rezonansu czy tomografu ktore tu kosztuja majatek. co robić, doradzcie błagam
Offline
Posty
262
Dołączył(a)
28 paź 2006, 12:49
Lokalizacja
Perth, Australia

Stan podgoraczkowy tylko w dzień czemu ??

przez ozi198 16 gru 2012, 11:00
Witam od kilku do sie złe czuje :/ zauważyłem jedna rzecz ze jak wstane zaczynam miec stan podgoraczkowy 37 do 37.4 jak tylko mam iść spać to zaczynam miec 36.6 nie rozumie tego ? Tak samo sie ma z plusem w dzień jest szybki badam na palcu pulsoksymetrem w dzień puls nawet do 120 w spoczynku a wieczorem spada do 60 np . Jasobie wkrecailem ze to hiv wczesniej miałem dusznosci od 2 lat :/ badam język dwa razy wyladowalem w ambulatorium wmawiazjac lekarze ze mam węzły chlonne powiekszone a ona ze nie :/ nie rozumie tego ze jestem zmęczony rozbity a jak tylko przychodzi wieczór to nie mam wogole ani gorączki ani nic czemu ?
ozi198
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
31 lip 2006, 13:05

parestazje czy coś innego?

przez Babilon 16 gru 2012, 11:01
słuchaj, nawet lekarz bez badan nie byłby w stanie Ci pomóc, a co dopiero my na forum,przyczyn moze byc mnóstwo, neurologincze, metaboliczne i in.Wątpie ze leki p/depresjne mogą to usunąć i ze to wyłącznie objawy nerwicy, bez przesady, nie słyszałam, zeby ktoś z nerwica miał takie objawy neurologiczne. Musisz sie leczyc, robic badania, nikt nawet na portalu z ekspertami odpowiadającymi na pytania (lekarzami) nie będzie w stanie cie leczyc na odległóść, bo takie objawy moze dawac mnóstwo chorób.Mogą byc nawet zaburzenia elektrolitowe, np. niedobór wapnia, magnezu. i 100 inncyh przyczyn.
Offline
Posty
176
Dołączył(a)
25 paź 2012, 14:09

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do