Proszę o Pomoc:(

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Proszę o Pomoc:(

przez greenbook 13 sty 2012, 19:33
Idź jeszcze do lekarza rodzinnego i powiedz że chciałbyś coś na przyśpieszone bicie serca np propranorol albo bisocard. Ja biore propranorol i serce po 30 min bije ok 70-80 a nie 130-140.
To na pewno Cię troszkę wyciszy...
I koniecznie terapia koniecznie bo sam leki, które Ci przepisał psychiatra tylko zagłuszy objawy.
Pozdrawiam serdecznie i napisz jak tam!!
Wszyscy Ci których dotknie Miłość stają się nieśmiertelni, żyją w sercach tych, którzy tą miłością ich obdarzyli:*
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
16 sty 2010, 18:29

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez PiterParker 15 sty 2012, 00:25
w poniedziałek mam wizyte u psychiatry także powiem mu, jak narazie serce łupie jak łupało tutaj nie chodzi o szybkie bicie serca może jest lekko przyspieszone ale mi chodzi o dyskomfort i kołatania dziwne uczucie nie przyjemne bardzo wyraznie czuje bicie serca utrudnia to zasypianie bardzo :/

co do Propranololu to poprosze o to psychiatre ale też niechałbym brac zbyt długo betablokerów bo to też na zdrowie mi nie wyjdzie tak czuje:/ boje sie że propranolol może tylko maskowac ten nieprzyjemny objaw a nie leczyc i że pobiore jakis czas przestane i kołatanie wróci tego sie boje:(

a co do terapii napewno w poniedziałek o tym wspomne chcę isc na terapie wiem że mi to pomoże znaczy mam taką nadzieje.

-- 16 sty 2012, 15:57 --

Więc byłem dzis u psych, Przepisał mi propranolol mam brac połówke tabletki 10miligramowej rano i pół na noc, i zapisałem sie na terapie Behawioralno-poznawczą mam tych spotkan 8, jedno spotkanie na tydzien co sie równa 8 tygodni, mam nadzieje ze mi pomoże ta terapia... co do Citabaxu to chyba jeszcze za wczesnie aby zdawac relacje czy już pomaga czy jeszcze nie, Stwierdziła że jeszcze z tydzien i powinienem czuc poprawe biore już prawie 2 tygodnie. Jak nie przejdzie zmieni mi z Citabaxu na Paroksetyne
to tyle co wiem na tą chwile.

-- 29 sty 2012, 23:25 --

powiedzcie mi czy może wzrosnąc tolerancja na Propranolol???? biore go około 2 tygodnie na kołatania serca i zauważyłem że z dnia na dzien jakby działa słabiej i krócej czy to możliwe???... pozatym lekarz powiedziała że nie można go stosowac zbyt długo wiec mam 1 opakowanie i zostało mi 25 tabletek biore 2x dziennie bez propranololu będzie tragedia:/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:24
Lokalizacja
GOA

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: nefretis i 38 gości

Przeskocz do