Proszę o Pomoc:(

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez PiterParker 09 sty 2012, 14:44
Witam mam 22 lata wczoraj byłem u Psychiatry pierwszy raz po 2 latach :( sie wreszcie przekonałem i poszedłem bo już nie dawałem rady. Otóż psychiatra przepisał mi Xanax i Citabax, ten pierwszy mam brac przez 3 tygodnie razem z Citabaxem i pozniej odstawic Xanax i kontunuowac leczenie Citabaxem ale mi chodzi konkretnie o mój najbardziej nieprzyjemny i utrudniający dla mnie objaw czyli Kołatanie serca przyszepiszone tętno, łupanie w klatke piersiowej, jak sie kłade spac to jest tragedia tak mną telepie czuje bardzo bicie serca i tak mi to przeszkadza:( niewiem jak mam sobie z tym poradzic od jutra zaczynac brac leki i tutaj moje pytanie czy po tych lekach przejdzie te nieprzyjemne uczucie kołatania scisku i tego łopotania:(??? i jak można sobie z tym poradzic w domowym zaciszu? bez żadnych farmakologicznych specyfików. Z góry dziękuje za odpowiedz

Pozdrawiam wszystkich

3majcie sie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:24
Lokalizacja
GOA

Proszę o Pomoc:(

przez ilonka 09 sty 2012, 16:01
PODDAJ SIE LECZENIA NIE FARMAKOLOGICZNEGO,TYLKO JAKAS TERAPIE,LUB HIPNOZE
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:50

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez ketjow_bis 09 sty 2012, 16:40
leki nie rozwiążą problemu za Ciebie
Kiedyś na forum Ketjow teraz jest Ketjow_bis moja historia i strona http://www.nerwica_zwalcz.republika.pl/

Zwalczyć nerwicę wcale okazuję się nie takie trudne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
22 gru 2011, 18:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez PiterParker 09 sty 2012, 17:52
no jak leki nie rozwiążą problemu to po co lekarz mi je przepisał:(, ja sam nie potrafie swojego serca uciszyc i uspokoic, biore magnez codziennie wiem że to pomaga ale Serce tak czy owak łupie mocno:( i utrudnie normalne funkcjonowanie tymbardziej Sen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:24
Lokalizacja
GOA

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez ketjow_bis 10 sty 2012, 10:37
psychoterapia, relax, psychoterapia, auto terapia, psychoterapia

-- 10 sty 2012, 09:51 --

no dobra kumpel miał tak jak ty i brał Rudotel czy jakoś tak właśnie na serducho. Pamiętaj że xanax uzależnia.
Idź na tę psychoterapię !! poznawczo-behawioralna zajebista sprawa.
Kiedyś na forum Ketjow teraz jest Ketjow_bis moja historia i strona http://www.nerwica_zwalcz.republika.pl/

Zwalczyć nerwicę wcale okazuję się nie takie trudne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
22 gru 2011, 18:42

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez Pasman 10 sty 2012, 12:32
Leki się przydają zwłaszcza jak masz bóle serca.
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
762
Dołączył(a)
18 sty 2010, 05:32
Lokalizacja
Łódź

Proszę o Pomoc:(

przez uzytkownik 10 sty 2012, 12:59
Wg mnie powinieneś dostać propranolol do tego zestawu, jeśli po 2-3 tygodniach od rozpoczęcia kuracji kołatanie pozostanie.

wczoraj byłem u Psychiatry pierwszy raz po 2 latach

Kiedy w takim razie byłeś ostatni raz, jaką wtedy dostałeś diagnozę i jakie wdrożono leczenie?
uzytkownik
Offline

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez PiterParker 10 sty 2012, 16:20
ostatni raz byłem przedwczoraj był to również pierwszy raz u Psychiatry. Diagnoza - zespół lękowy i zespól stresu pourazowego F.41 tak mam w karcie informacyjnej. Leczenie -

1 dzien leczenia - Xanax 1 tab. 0,25 wieczorem
2 - Citabax 10mg rano i Xanax 0,25 rano i wieczorem
3 - Citabax 10 mg rano i Xanax 0,25 rano i wieczorem
4 - Citabax 10 mg rano i Xanax 0,25 rano i wieczorem
5 - Citabax 10 mg rano i Xanax pół tabletki rano i 1 tab. 0,25 mg wieczorem
od 6 dnia przez tydzien - Citabax 20mg rano i Xanax pół tabletki rano i 1 tab. 0,25 mg wieczorem
2 tydzien -Citabax 20mg rano i Xanax 1 tab 0,25 wieczorem
od 3 tyg - Citabax 20mg rano i Xanax odstawic.

dostałem też Hydroksyzyne na bezsennosc która mi doskwiera i powiem że działa ale ostatnio spie po 4-5 godzin i sie budze wczesnym ranem i koniec ze spaniem

dodam że dzis (czyt. 2 dzien) rano wziąłem citabax i Xanax i tak mnie zemdliło że musiałem zwymiotowac było mi bardzo niedobrze ale przeszło .Mdłosci i wymioty po około 1h od chwili wzięcia leków ale Lekarz mnie uprzedził że moge miec mdłosci, ale jak ja za każdym razem tak będe wymiotował po tym to nici z leczenia:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:24
Lokalizacja
GOA

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez ketjow_bis 10 sty 2012, 18:14
często przy zaczynaniu brania leków mogą być takie objawy. Ja też miałem mdłości. Poczekaj jeszcze parę dni jak to wszystko się rozegra. Namawiam Cię jeszcze raz na psychoterapię :D
Kiedyś na forum Ketjow teraz jest Ketjow_bis moja historia i strona http://www.nerwica_zwalcz.republika.pl/

Zwalczyć nerwicę wcale okazuję się nie takie trudne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
22 gru 2011, 18:42

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez PiterParker 12 sty 2012, 18:20
wymiotowałem tylko 1wszego dnia stosowania Citabaxu, 2,3,4 dzien jest ok lekkie mdłosci są ale do opanowania duuużo lepiej niż 1 dzien... teraz tylko stosowac leki i czekac na efekty
co do psychoterapii porozmawiam z psychiatrą o tym mam wyzyte 16.01, może spróbuje tej Behawioralno-poznawczej jak mówisz w sumie wszystkiego sie dowiem u psych. Zobaczymy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:24
Lokalizacja
GOA

Proszę o Pomoc:(

przez Adam Kizam 12 sty 2012, 19:45
Przejdz do działu zawroty głowy poczytaj moje rady
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
11 sty 2012, 11:29

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez PiterParker 13 sty 2012, 16:49
nie smiecąc i nie zakładając nowego tematu spytam tutaj czy mogę smiało pic z rana kawe ?? np godzine po wzięciu Xanaxu i Citabaxu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:24
Lokalizacja
GOA

Proszę o Pomoc:(

przez uzytkownik 13 sty 2012, 18:03
PiterParker napisał(a):nie smiecąc i nie zakładając nowego tematu spytam tutaj czy mogę smiało pic z rana kawe ?? np godzine po wzięciu Xanaxu i Citabaxu?

Myślę, że nie ma większych przeciwwskazań :)
uzytkownik
Offline

Proszę o Pomoc:(

Avatar użytkownika
przez PiterParker 13 sty 2012, 19:13
to dobrze bo w ciągu dnia jestem strasznie senny po lekach wręcz nie do funkcjonowania, także kawka mnie troszeczke podnosci na siłach:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 sty 2012, 14:24
Lokalizacja
GOA

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

Przeskocz do