gorączka po lekach

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

gorączka po lekach

przez kiciaczek88 08 sty 2012, 17:31
Witam! Ponieważ nawet u lekarzy nie uzyskałam odpowiedzi na moje wątpliwości, napiszę tutaj, może ktoś się z tym spotkał.

Brałam przez 1,5 roku symfaxin 75-37,5 , nie działo się nic nadzwyczajnego, zwykłe skutki uboczne. Po półrocznej przerwie wróciłam do leków, niestety spowodowały u mnie gorączkę( lub stan podgorączkowy) 37,5 - 38 która utrzymywała się miesiąc po odstawieniu, badania krwi crp, ob, czynnik reumatoidalny, morfologia,tsh w normie. Dodatkowo przeważnie rano mam bolące i spuchnięte palce dłoni.
Teraz biorę depralin(escitalopram), po 1 tabletce znów mam temp 37,2 i spuchnięte dłonie. Psychiatrzy patrzą na mnie jak na wariatke kiedy się upieram, że to od antydepresantów.

Pomożcie, może ktoś też tak miał. Już nie mam siły testować kolejnych leków, chciałabym, żeby ktoreś pomogły :(
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
13 gru 2011, 18:33

gorączka po lekach

Avatar użytkownika
przez ketjow_bis 09 sty 2012, 18:43
przeczytaj ulotkę leków może tam znajdziesz jakaś odpowiedź
Kiedyś na forum Ketjow teraz jest Ketjow_bis moja historia i strona http://www.nerwica_zwalcz.republika.pl/

Zwalczyć nerwicę wcale okazuję się nie takie trudne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
22 gru 2011, 18:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do