Problemy z nauką

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Problemy z nauką

przez ciapek 04 gru 2011, 20:03
Hej, mieliście może taki objaw w przebiegu nerwicy, że podczas nauki bolała was głowa przy zatokach? Czuję często coś takiego jak zlękniony pies gdy warczy to mi się marszczą tak te okolice. Pojawia się to gdy się np. uczę lub gdy jestem rozdrażniony a w pokoju ktoś jest to denerwuje mnie to co ktoś robi..
Do tego tego okolice oczu też bolą.
citalopram 20mg, mirtazapina 30mg
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
03 wrz 2011, 13:53

Problemy z nauką

Avatar użytkownika
przez monk.2000 10 gru 2011, 14:34
Mnie bolały oczy podczas nauki i czytania tekstów. Pewnie coś z nerwami, jak Ci to bardzo przeszkadza to spróbuj. Ale jak to nie jest tak aż bardzo degenerujące to proponuję to zignorować. Każdego coś tam czasem boli.
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: lorana i 47 gości

Przeskocz do