Zaburzenia lękowe z napadem lęku a guz na zebrach ?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

przez asdlol12345 17 cze 2011, 17:21
Witam, Jestem Adrian mam 18 lat lekarz u mnie stwierdził Zaburzenia lękowe z napadem lęku czyli praktycznie to samo co nerwica lękowa cierpię na to cholerstwo już pół roku i muszę przyznać ze ledwo daje rade załatwiłem sobie nauczanie indywidualne i jakoś daje rade... Ataków dostaje przy swojej dziewczynie , przyjaciołach aktualnie biorę Asentre i czasami pomagam sobie Afobamem 0.5mg (nie więcej).
I mam takie pytanie ponieważ od 4 dni zauważyłem że mam guza takiego na żebrach, byłem dziś u ortopedy to powiedział że ten guz może wiązać się z tymi stanami lękowymi i u mnie nagle zaświeciła się lampka w głowie, ale jak to możliwe przecież co ma guz na żebrach do mózgu? Co o tym myślicie ? (Nie wiesz? = Nie pisz!)

przez *Wiola* 17 cze 2011, 18:10
Ale ja wiem co sądzę:P To jakaś bzdura :roll:
Moderator

przez *Monika* 17 cze 2011, 18:11
asdlol12345, Może mieć dużo wspólnego. Możesz nieświadomie obawiać się o swoje zdrowie. Byłeś z tym guzem u specjalisty? Robiłeś badania?Biopsję?
U mnie też zaczęło się kiedyś od guzka tarczycy. Ataki paniki, lęk, stany depresyjne.
To było 13 lat temu.
Psychoterapia indywidualna i grupowa pomogly.
Dwa lata temu znowu problemy zdrowotne i znowu ten sam mechanizm.
Obrazek
Główny Moderator

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez asdlol12345 17 cze 2011, 18:14
nom bo to dobry lekarz wiec poco by mial gadac takie glupoty ze to jest zwiazane jedno z drugim
@Monika1974 wiesz co mam te wszystkie badania na srode mu przyniesc wiec na pisze co i jak bedzie a w poniedzialek ide je zrobic nie pamietam dokladnie nazw ale 3 badania , USG , OB i coś tam jeszcze :P. W środe wszystko napisze

przez *Wiola* 17 cze 2011, 18:15