bolące oczy...

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

bolące oczy...

przez _incognito_ 05 kwi 2010, 20:05
dzien dobry :hide:
mam pytanie , biore paroksetyne od kilku dni , wczoraj mialem dziwne zaburzenie wzroku , jakbym nie mial ostrosci wieczorem , przerazilo mnie to , dzis caly dzien skupiam sie na tych oczach troche mnie szczypia , troche bola , ale glównie wywoluje to u mnie lęk chwilami boje sie ze starce wzrok.. ze uszkodze sobie jakos oczy.. czy to moze byc skutek uboczny?? dziekuje z gory za odp
pozdrawiam
_incognito_
Offline

Re: bolące oczy...

przez dominika19 05 kwi 2010, 21:25
tak ja na początku brania seroxatu też tak miałam;/ teraz też czasami mam ale właśnie jak się skupisz na tym i będziesz myśleć to będziesz to odczuwać.
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
26 mar 2010, 21:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do