Zaburzenia rownowagi

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Zaburzenia rownowagi

przez isabella_28 25 sty 2010, 22:49
Czy macie cos takiego?W trakcie napadow,lub gorszych dni mam dziwne napady typu ide i czuje jak sie ziemia pod nogami rusza.Mam wrazenie ,ze wszytsko jest krzywo i zaraz sie przewroce.Nieraz taki tan nachodzi mnie no na zakupach tam gdzie jest duzo ludzie i czuje sie niebezpiecznie.Rowniez w duzych pomieszczeniach typu Hipermarket,sklep lub targ:)Jest to tak dziwne uczucie;/ Kiedys czesto miewalam.Do tego dziwne napiecie w oczach,jakby cos ze wzrokiem bylo nie tak,,,,wiecie o co chodzi?Odczucia w oczach podobne do poczatkow brania effectinu,ale oczywiscie bez leku.

Jesli chodzi o brak rownowagi to wtedy ratuje mnie moj chlopak,czuje sie przy nim bezpiecznie,lapie go pod reke gleboko oddycham i jest lepiej.Najlepiej jak juz jestem w domu,poloze sie i przychodzi.

Co ta psychika robi z nami? 8)
isabella_28
Offline

Re: Zaburzenia rownowagi

przez christina122 26 sty 2010, 11:30
isabella_28 ja znam to uczucie także, okropieństwo.Wystarczy duży sklep i do tego jeszcze ludzie to ide sobie na zakupy z zawrotami głowy, a czasem nawet nie udaje mi się zrobić tych zakupów , takie mam zawroty i tak się spocę z nerwów, że boję się, że zaraz zemdleję i uciekam jak najszybciej do domu
Mamy to samo :)
A wiesz, że mi też pomaga mój chłopak, jest lepiej jak chwytam go za rękę to już tak bardzo mi się w głowie nie kręci, czasem nawet wcale.Ale sama często nie jestem w stanie iść na zakupy niestety ...
takie zaburzenia równowagi




Pozdrawiam Cię ;)
Offline
Posty
102
Dołączył(a)
21 lis 2009, 20:17
Lokalizacja
Warszawa

Re: Zaburzenia rownowagi

przez polakita 26 sty 2010, 16:51
Ja też to miałam, wyglądało to jak zawroty głowy, zdawało mi się że się przewrócę. I parę innych objawów przy tym. U mnie diagnoza brzmiała "lęk napadowy".
polakita
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Zaburzenia rownowagi

Avatar użytkownika
przez Korba 26 sty 2010, 16:58
mam to dość często niestety..., ale można się przyzwyczaić ;)
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Zaburzenia rownowagi

Avatar użytkownika
przez Majster 26 sty 2010, 18:37
Ja mialem takie nagle ladowania jakis niecaly rok po odstawieniu efectinu. Poszedlem z tym do neurologa (cholera, drogi byl ;)), dostalem betaserc (tez nie tani) i po 2-3 tygodniach brania przeszlo ;)
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Zaburzenia rownowagi

przez isabella_28 26 sty 2010, 22:39
hmmm betaserc pamietam moja Tata bral na chory blednik,widac sa jakies powiazania.
isabella_28
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do