Derealizacja. Depersonalizacja.

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez Ramanujan 01 paź 2013, 23:13
Miałem depersonalizację u terapeutki i wypytywała się o emocje, które się wtedy pojawiły. Zreszą co sesję mam to u niej...
Ramanujan
Offline

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez psycho112233 02 paź 2013, 02:22
bvb25, jak jest w chwili obecnej? Co radzisz mi z doświadczenia? Po 1,5 roku nie wierze że samo przejdzie i licze na leki. Psychoterapia tu na nic bo ja niby funkcjonuje: uczę się, pracuje jakieś tam cele mam ale o wiele mniejsze niż jakby DD nie było. Liczę na leki
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
29 wrz 2013, 18:20

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez bvb25 03 paź 2013, 15:55
psycho112233 napisał(a):bvb25, jak jest w chwili obecnej? Co radzisz mi z doświadczenia? Po 1,5 roku nie wierze że samo przejdzie i licze na leki. Psychoterapia tu na nic bo ja niby funkcjonuje: uczę się, pracuje jakieś tam cele mam ale o wiele mniejsze niż jakby DD nie było. Liczę na leki


Jak juz gdzies pisałem ja nie mam warunków do leczenia nerwicy, pare miesiecy temu zginał mój Tata zostawiając mi zadłużoną po uszy firmę która de facto była na mnie, więc możecie sie domyślac przez co na codzień przechodzę więc jestem słabym pkt odniesienia bo po takich stresach jakie ja na codzień przechodze to sie dopiero dostaje nerwice, a juz ją miałem wczesniej...

Na początu miałem kilka chwilowych prześwitów normalności ale to trwało zwykle pare albo paredziesiąt minut, dzis już ich nie mam...
Moge tylko Tobie doradzic z własnej wiedzy, że dobra psychoterapia może to wyleczyć do tego stopnia, że to juz nie wróci, a nie jak po lekach...
Wrażenie, że znane miejsca wydają się obce i przerażające, zamazany spowolniony wzrok,śnieg optyczny, nadwrażliwość na światło(zwłaszcza na sztuczne), otępienie...

Doraźnie xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
504
Dołączył(a)
11 lip 2012, 20:36
Lokalizacja
Konin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez nerwa 03 paź 2013, 17:11
Ramanujan napisał(a):Miałem depersonalizację u terapeutki i wypytywała się o emocje, które się wtedy pojawiły. Zreszą co sesję mam to u niej...


ja zawsze jak wlasnie jakies takie stany mialam u terapeutki, tez zawsze wypytywala o emocje i zawsze mi się po tym poprawialo :) Potem nawet , juz w normalnym życiu - jak mi sie trafialy - akurat moze czesciej ataki paniki niz DD - to sama sobie juz zadawalam takie pytania i tez przechodzilo wszystko nagle.
Tylko teraz po 10 latach juz mi to za bardzo nie wychodzi... pewnie znow się zapuscilam w rozpoznawaniu emocji i takich tam :-/ eh
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Online
Posty
3830
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 04 paź 2013, 02:12
Wczoraj jak sie skonfrontowałem z emocjami to nie pamietam wieczora od 7 lat, żebym czul sie tak spokojne i tak normalnie, ale dziś nie rozpoznaje i wsztko idzie w objaw. No nie wiem co moge pomyslac moze - smuto mi wracac do tego pustego zabałaganienego mieszkania, w którym nie ma do kogo sie odezwaća jedyna forma kontaktu ludzmi jest pisnie i czytenie postów na nerwica.com co czasami przynosi satysajce a czasami generuje stres. Moze chialbym inaczej zaspakajac swoje potrzeby kontaktu z ludzimi, ale jednoczesnie tak aby czuc sie rozumianym? Z drugiej strony nikt tak nie rozumie moich objawow jak tacy jak ja. Mam jakies objawy ale dzięki temu czuje przynależność do jakieś wspólnoty. Gdbyby nie było obajwów do jakies wspolnoty bym dołączył?

-- 06 paź 2013, 01:36 --

Sorki, nie chcialem nikodo urazic. Sam duzo czasu spędzam na forum.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez bareten 22 paź 2013, 16:17
Panowie co taka cisza, czyzby kazdy wyzbyl sie juz Naszego wspolnego problemu?

Ja moge w zasadzie powiedziec, ze stoje w miejscu, albo w sumie, ze DD i DP sie poglebilo. W zasadzie ciezko powiedziec, bo to po prostu moze juz przez zmeczenie tym wszystkim wydaje sie, ze jest co raz gorzej.

Pozdrawiam.
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
25 wrz 2013, 09:30

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Majkel86 25 paź 2013, 12:09
A mi się polepszyło, biorę sobie od tygodnia perazyne 1-2 razy dziennie i czuję się spokojniejszy no i myśli mi się znacznie uspokoiły a co za tym idzie derealizacji o wiele mniej, nabieram coraz więcej motywacji i chęci do życia. No i zacząłem terapię z psychologiem raz w tygodniu więc to też jakby trochę motywuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez In_Chains_Of_DD 25 paź 2013, 12:47
Majkel86, miło to słyszeć :) Ja natomiast leczę się California rocket fuel ponad 3 tygodnie już i nic nie pomaga a tylko się pogarsza, ale podmieniłem wenlafaksynę na klomipraminę (ta ma zatwierdzone działanie w leczeniu depersonalizacji)... zobaczymy dalej
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
13 lut 2013, 01:41

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 26 paź 2013, 02:13
rocket fuel to brał Burnejko na bajcepsy :)

faktycznie pernazyna dziala na DD? Bore jednna tabletkę na noc, ale to na sen.

-- 26 paź 2013, 02:14 --

Majkel86, jaka masz dawke prenazyny?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Majkel86 27 paź 2013, 21:11
25mg

Mi to przepisała właśnie na DD bo miałem mocną jazdę chyba po paroksetynie ale wtedy mi za bardzo perazyna nie pomagała i przestałem brać, wspomagałem się doraźnie hydroxyzyną a teraz na spróbę zamieniłem hydro na perazyne i nie narzekam uporządkowały mi się trochę myśli których się czasami aż bałem ;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 28 paź 2013, 03:59
jak taka mala dawka pomaga to tylko scie cieszyc,
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez wysłowiona 28 paź 2013, 09:07
Hej, wrzucam wam grupę na fb, może jeszcze ktoś nie widział, a byłby zainteresowany. Ostatnio jest trochę bardziej aktywna:)
https://www.facebook.com/groups/134518730058114/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1006
Dołączył(a)
19 lip 2012, 08:59

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Amanda3 05 lis 2013, 19:58
a u mnie coraz wieksza depersonalizacja jelita odmawiaja posłuszenstwa zupełnie włosy lecą i nie umiem juz wogole uprawiac seksu ciało jak nie moje
Avatar użytkownika
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
21 lut 2013, 20:02
Lokalizacja
śląsk

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez bvb25 06 lis 2013, 00:10
u mnie też lipa, doszły w końcu ataki lęków które akurat jako tako udaje mi sie kontrolować choć czasami mam wrażenie, że zaraz sie uduszę, chyba czas na tableteczki, dodam tylko, że ostatnio się przeraziłem jak przyjrzałem sie moim włosom których z każdym dniem jest coraz mniej:((
Wrażenie, że znane miejsca wydają się obce i przerażające, zamazany spowolniony wzrok,śnieg optyczny, nadwrażliwość na światło(zwłaszcza na sztuczne), otępienie...

Doraźnie xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
504
Dołączył(a)
11 lip 2012, 20:36
Lokalizacja
Konin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do