Derealizacja. Depersonalizacja.

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Amanda3 18 mar 2013, 16:31
Lekarze z mojego doswiadczenia to maja to w dupie przepisuja co popadnie i kłamia prosto w twarz ze straszne skutki uboczne to autosugestia albo że sięwydaje poprostu rzygac sie chce
Avatar użytkownika
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
21 lut 2013, 20:02
Lokalizacja
śląsk

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez k1992 18 mar 2013, 17:41
Majkel86, ja nie mam mocnych jazd, wszystko jest unormowane, zniknęły napady lęku i od dłuższego czasu nie mam też stanów depresyjnych. Pozbyłem się też natrętnych myśli, duszności. Nie mam napadów paniki.
k1992
Offline

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Majkel86 18 mar 2013, 18:14
Amanda3 napisał(a):Lekarze z mojego doswiadczenia to maja to w dupie przepisuja co popadnie i kłamia prosto w twarz ze straszne skutki uboczne to autosugestia albo że sięwydaje poprostu rzygac sie chce

Lekarze gówno wiedzą. Może mają pojęcie jakie leki na jakie stany przepisać ale nie mają pojęcia o ich odstawianiu. Mi kazała paroxetyne 20mg odstawić z dnia na dzień, gdzie jak wiadomo jest to jeden z cięższych do odstawienia i jak odstawiam stopniowo po 2,5mg to i tak odczuwam słynne porażenia prądem, to już widzę te jazdy jak bym od razu to rzucił, kilka dni wycięte z kalendarza bankowo.

k1992 napisał(a):Majkel86, ja nie mam mocnych jazd, wszystko jest unormowane, zniknęły napady lęku i od dłuższego czasu nie mam też stanów depresyjnych. Pozbyłem się też natrętnych myśli, duszności. Nie mam napadów paniki.


No to fajnie oby tak jak najdłużej. Ja tylko mówię co sam miałem po tym leku, 3 miesiące się męczyłem z nadzieja, że to chwilowe i w końcu minie, dopiero po zmniejszeniu dawki poczułem się jak człowiek, poczułem, że jeszcze żyję ;) Na każdego lek inaczej działa, choć dziwne bo dobre kilka lat temu też brałem paroxetyne i wtedy mi pomogła bez żadnych nieprzyjemnych odczuć, odstawiłem też bez problemu nawet nie informując o tym lekarza ;p
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 18 mar 2013, 18:14
Amanda3, to trafiłaś na złych lekarzy. Ja mam świetną panią psychiatrę, która bardzo uważnie mnie słucha i stara się jak najlepiej leki dobierać.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez bvb25 18 mar 2013, 21:58
macie tak, że czujecie się obco? tak jabyście byli w jakimś koszmarze? Widzicie niby ten sam świat ale jest on jakiś obcy wręcz straszny? Mi to się pojawiło po doxepinie, teraz ją odstwaiłem ale wciąż to mam i dobija mnie to straszliwie aż życ się nie chce :/
Wrażenie, że znane miejsca wydają się obce i przerażające, zamazany spowolniony wzrok,śnieg optyczny, nadwrażliwość na światło(zwłaszcza na sztuczne), otępienie...

Doraźnie xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
504
Dołączył(a)
11 lip 2012, 20:36
Lokalizacja
Konin

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez monk.2000 18 mar 2013, 21:59
bvb25, jeden z moich głównych problemów. Świat jest taki obcy, dziwny, może nie z koszmaru, ale na pewno jak ze snu. Jak polepszył się nastrój to trochę minęło.
Awatar to skarb Atlantydy: starożytny Scion.

:( F.20
:smile: Solian 600mg
8) Akineton
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8369
Dołączył(a)
26 lis 2011, 14:49
Lokalizacja
mój pokój

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez bvb25 18 mar 2013, 22:07
monk.2000 mówisz bardziej o zwykłej derealizacji odrealnieniu jak w śnie, Ja mówię o czym innym: mam takie dziwne odczucia świata jak w koszmarze ciężko to opisać:/
Wrażenie, że znane miejsca wydają się obce i przerażające, zamazany spowolniony wzrok,śnieg optyczny, nadwrażliwość na światło(zwłaszcza na sztuczne), otępienie...

Doraźnie xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
504
Dołączył(a)
11 lip 2012, 20:36
Lokalizacja
Konin

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Amanda3 18 mar 2013, 22:20
Nie spotkałam jeszcze żadnego lekarza z tej dziedziny ktory by mi pomógł albo wykazał jakieś większe pojęcie w temacie ,za to trafiłam na paru koniowałów że gdyby nie moja wiedza na owy temat to tak by mnie załatwili że uczyłabym sięteraz buty wiązać ....

-- 18 mar 2013, 21:24 --

ku*** mam już dość tych wszystkich schorzeń i dolegliwości !!!!!!!!!!!!!! wiecej mi już pomaga moja lekarka wewnętrzna zawodzę sięna psychiatrach naprawde mam jużtego sosyc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie wiem po co oni tam siedzą zbierają banknocik i następny pacjent a ja oddaje im ostatnie grosze bo nie pracuje a jest coraz gorzej mam tego dosycccccccccccccccccccccccccccccccccc
Avatar użytkownika
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
21 lut 2013, 20:02
Lokalizacja
śląsk

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Majkel86 18 mar 2013, 22:26
bvb25 napisał(a):macie tak, że czujecie się obco? tak jabyście byli w jakimś koszmarze? Widzicie niby ten sam świat ale jest on jakiś obcy wręcz straszny? Mi to się pojawiło po doxepinie, teraz ją odstwaiłem ale wciąż to mam i dobija mnie to straszliwie aż życ się nie chce :/


Miałem podobnie. To już nie było samo odrealnienie ale takie dziwne uczucie, przerażające momentami bo sam nie wiedziałem co się dzieje. Jakieś stany depresyjne, świat się zupełnie inny wydawał, nic fajnego ;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
384
Dołączył(a)
23 lis 2011, 13:47

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 18 mar 2013, 22:31
Amanda3, może jednak zamiast ufać swojej "wiedzy" nabytej w niewiadomy sposób, pójdziesz do dobrego lekarza i BĘDZIESZ SIĘ LECZYĆ WG JEGO WSKAZÓWEK.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez Amanda3 18 mar 2013, 22:40
To daj mi namiary na "dobrego lekarza" ,nie jest tak łatwo znaleźć dobrego !!!!!!!!!!!!! Nie mam też jak sie udać bo nie mam samochodu ani pieniędzy na wyjazdy ani wizyty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
21 lut 2013, 20:02
Lokalizacja
śląsk

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 18 mar 2013, 22:43
Amanda3, ja chodzę na NFZ i ta lekarka zajęła się mną lepiej niż psychiatrzy "prywatni". Poszukaj opinii na temat lekarzy w Twojej okolicy. I nie musisz używać miliona znaków interpunkcyjnych.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Derealizacja. Depersonalizacja.

przez k1992 19 mar 2013, 00:00
Amanda3, jesteś ze Śląska, napisz skąd dokładniej.
k1992
Offline

Derealizacja. Depersonalizacja.

Avatar użytkownika
przez bvb25 19 mar 2013, 00:07
Amanda3 weź wyluzuj bo takim podejściem to tylko możesz sobie krzywdę zrobić;) Uspokój się. Z nerwica niestety trzeba się pogodzić i nauczyć się z nią żyć. Im prędzej to zrobisz tym prędzej się wyleczysz z tego.
Wrażenie, że znane miejsca wydają się obce i przerażające, zamazany spowolniony wzrok,śnieg optyczny, nadwrażliwość na światło(zwłaszcza na sztuczne), otępienie...

Doraźnie xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
504
Dołączył(a)
11 lip 2012, 20:36
Lokalizacja
Konin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

Przeskocz do