Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

przez max85 07 sty 2010, 18:05
Witam serdecznie.

W zwiazku z tym, ze mialem skurcze jakies w klatce, dusznosci, wysokie cisnienie, jakies napady leku o wlasnie zycie udalem sie do internisty na badania serca. Wyszlo wszystko ok.
Dostalem Lozap HCT - na cisnienie
Asertin 50 - na nerwice

Biore oba leki od poniedzialku, w tym, ze asertin wieczorem i mam wysoki puls dochodzacy do 105 a cisnienie jest w normie. Nie wiem czy to jest spowodowane tym lekiem ? Jakies bole glowy, zawroty, potliwosci tez czuje.
Jestem od jakiegos czasu znerwicowany, sam sie nakrecam itp.

Wczesniej nie mialem wysokiego pulsu, wiec nie wiem czy to wina tego leku ? Biore go 4 dzien.
W ogole dzisiaj go nie bralem jeszcze a puls nadal wysoki.

Co o tym sadzicie ? mial ktos podobne obiawy ?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
07 sty 2010, 17:59

Re: Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

przez hamikal 07 sty 2010, 18:58
ja mam tez od niedawna cisnienie ok a puls miedzy 80 a 100 i tak mi skacze... biore na to propranlol i wtedy puls sie uspokaja.... tez sie zastanawiam od czego ten puls taki...mam zamiar wybrac sie na zbadanie tarczycy Tobie tylko mozna powiedziec ze albo poczekaj jeszcze jakis czas i zobacz jak bedzie z pulsem albo wybierz sie na badanie tarczycy jeszcze jesli masz serducho ok. A jesli wyjdzie tarczyca ok to udaj sie do psychiatry po jakies leki na ustabilizowanie pulsu. Pozdrawiam!
Offline
Posty
69
Dołączył(a)
18 mar 2009, 11:32

Re: Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

przez max85 07 sty 2010, 19:01
Tarczyce mialem badana na USG i jest w normie. Co prawda nie oznacza ze prawidlowo funcjonuje. Zbadam po niedzieli, ale ja problemy z pulsem mam od poniedzialku od kiedy wzialem ten na nadcisnienie i asertin, wczesniej bylo w normie. Teraz np gdy leze zmierze sobie na szyi palcem to mam 82 (max mialem 96), tylko na aparacie do cisnienia mam kolo 100.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
07 sty 2010, 17:59

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

przez hamikal 07 sty 2010, 19:06
jesli przed miales ok to mysle ze nie masz sie czym martwic... Nie mierz sobie ciagle bo sam sie nakrecac bedziesz. Mozesz zadzwonic do lekarza ktorey dal Ci te leki czy to od tego i co masz zrobic czy odstawic czy co... i nie panikuj bo ja mam takie tetno juz od 2 tygodni i nie wiem co jest grane... napewno nic Ci sie nie stanie:) A wogole jakie miales objawy ze dostales te leki??
Offline
Posty
69
Dołączył(a)
18 mar 2009, 11:32

Re: Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

przez max85 07 sty 2010, 19:12
wiesz co, kiedys bylem chory na mononuklezoe 2 lata temu i bolal mnie brzuch, nikt nie wiedzial co mi jest, wymyslali dziwne badania itp itd, sam sie zaczalem nakrecac. Potem w koncu wyszlo ze to mononukleoza. Ale i tak juz bylem zestresowany, ze dostalem napieciowych bolow glowy i jakies leki, wmawianie chorob i dostalem od lekarza Luxete i po ok 2 tyg wrocilo wszystko do normy.
a Teraz tez jestem jakis nerwowy, zestresowany, szukam pracy z marnym skutkiem, dostaje na glowe w domu, wszystko mnie wkurza i potem mialem te objawy co wczesniej i znow sie nakrecalem i lekarz tez mi zapisal ta luxete ale w aptece dali mi Asertin bo to ponoc to samo. A 2 lata temu jak bralem to pulsu nie mierzylem.
I tak biore sobie od 4 dni az sie moj stan ducha poprawi.

[Dodane po edycji:]

jeszcze mam pytanie czy dostane znieczulenie u dentysty jak biore asertin ?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
07 sty 2010, 17:59

Re: Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

Avatar użytkownika
przez Gabcia81 08 sty 2010, 12:12
max85 napisał(a):
jeszcze mam pytanie czy dostane znieczulenie u dentysty jak biore asertin ?


nic sie nie martw, dostaniesz- ja biore Asentrę to to samo co Asertin i zawsze sie znieczulam u sadysty ;)
zaburzenia lękowo- depresyjne z somatyzacją- drugie podejście.... :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
08 sty 2008, 20:35
Lokalizacja
Kraków

Re: Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

przez max85 08 sty 2010, 12:18
Dziekuje.

Co zauwazylem to gdy leze tetno mam ok 80. Np dzis rano po przebudzeniu 76 ale jak sie podnioslem i pochodzilem to od razu serce szybciej pracuje i mam prawie 100.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
07 sty 2010, 17:59

Re: Problem z wysokim tętnem - Biore Asertin

Avatar użytkownika
przez Kn24 08 sty 2010, 21:31
chyba kazdy nerwusek ma problemy z tetnem ja tez mam od czasu do czasu a na stale jak na razie biore metocard polowke rano i wieczorem choc bardziej na wieczor biore bo jak nie wezme to murowane ze bede miec kolatania :)
Nie ważne, ile razy się upadnie.
Ważne jest, ile razy się podniesiemy.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
555
Dołączył(a)
09 lis 2009, 16:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do