Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez bowie 18 gru 2009, 17:17
Czy to jest normalne, że w ciąg dnia ma się wrażenie, że boli Cię serce i czujesz się tak, jakbyś miał zemdleć?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
16 gru 2009, 09:50

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

przez polakita 18 gru 2009, 17:29
W nerwicy to jest typowy objaw. Ja miałam często uczucie że zemdleję / stracę przytomność (albo nawet że zejdę z tego świata mi się wydawało).
polakita
Offline

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez Majster 18 gru 2009, 17:29
Tak, to jest normalne ;)
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

przez celineczka3 18 gru 2009, 17:29
Jesli to nerwica to tak:)Czesto tak mialam, potem jak sie czlowiek leczy to przechodzi
celineczka3
Offline

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez bowie 18 gru 2009, 18:04
Mam jeszcze takie sytuacje, że chce mi się czasami płakać i boje się iść do dziewczyny, ponieważ obawiam się że ją zawiodę - w sensie, że będę miał atak przy niej czy coś. Nie wiem co z tym zrobić?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
16 gru 2009, 09:50

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

przez celineczka3 18 gru 2009, 18:12
Kazdy ma czasami takie lęki, nawet zdrowy.To normalne, nie wszystko trzeba na sile usuwac, moze lepiej trzeba to zrozumiec.
celineczka3
Offline

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez Majster 18 gru 2009, 18:16
Pogadaj z nią, otworz sie troche, w koncu jak razem jestescie to chyba masz do niej zaufanie a ona do Ciebie?
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez bowie 18 gru 2009, 18:19
Kochamy się bardzo, chce się zaręczyć na Święta (kupiłem nawet pierścionek już ;)), tylko ta cholerna nerwica mnie wykańcza. Staje się strasznie roztrzęsiony, nawet mam obawy przed wyjściem z domu do niej. Nigdy wcześniej tak nie miałem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
16 gru 2009, 09:50

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

przez celineczka3 18 gru 2009, 18:26
To pomysl dlaczego to sie czujesz, ale konkretnie. Mowiac inaczej uzupelnij zdanie:Boje się BO........ to pomaga czasami:)
celineczka3
Offline

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez bowie 18 gru 2009, 18:40
Wiesz co, trudno powiedzieć dlaczego tak się czuje. Nigdy wcześniej tak nie miałem, pojawiło się to po tym jak lekarz powiedział, że mam coś na płucach i wtedy się przejąłem. Po wszystkich badaniach wyszło, że jestem zdrowy jak ryba, ale kurde nerwica została. Na pewno chce z tym walczyć, nie dam się! ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
16 gru 2009, 09:50

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

przez celineczka3 18 gru 2009, 18:46
Nie masz wrazenia ze juz odpowiedziales na to pytanie dlaczego sie boisz, w tym poscie?
celineczka3
Offline

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez bowie 18 gru 2009, 18:59
Zadajesz za trudne pytania ;).

Nie wiem kurcze, boje się czegoś czego faktycznie nie ma? Sam nie wiem ;p.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
16 gru 2009, 09:50

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez agusiaww 18 gru 2009, 18:59
Bowie tabletka velafexu ma ok 37 mg, czy kapsulka wiec jezeli wziales nawet najmniejsza dawke to mogles miec takie objawy. Ja bralam na poczatku a mam tez kapsulki, ok pol kapsulki sobie przesypywalam te granuleczki i to bylo z 17 mg uwierz ze mialam takie same skutki uboczne jak przy 37 mg nic sie nie zmienilo, po prostu te leki tak dzialaja. Moja psychiatra powiedziala ze jak od razu sa takie skutki uboczne to znaczy ze lek od razu zaczal dzialac i bedzie w przyszlosci dobry efekt teraputyczny, widze po sobie ze to prawda. :)
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: Pogorszenie stanu po lekach? Inne opcje wyleczenia sią.

Avatar użytkownika
przez bowie 18 gru 2009, 19:05
Hmm... a nic się nie stanie jak wezmę jeszcze raz np. od jutra?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
16 gru 2009, 09:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

Przeskocz do