lekarstwo a sennosc ;/

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

lekarstwo a sennosc ;/

Avatar użytkownika
przez never1337 09 gru 2009, 15:34
biore od 3tyg fluanxol w dawce 2x dziennie po 0.5 mg i ciagle czuje sie taki senny,ze to jest masakra. lek w miare ograniczna lęki i pomaga, chociaz nie tak jakby mozna sobie to wymarzyc... ale spie po nim po kilkanascie godzin dziennie, nie moge sie zebrac w ogole wstaje w samo poludnie, pojde do szkoly i po powroce znow przysypian, ogolnie w autobusie nie moge juz ustac taki jestem oslabiony, sen sen i jeszcze raz sen. jest jakas rada / sposob jak to ograniczyc? lekarz zalecil mi taka dawke a ide do niego w wizyte za jakis czas, a normalnie ciezko jest z ta sennoscia funkcjonowac.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
19 lut 2009, 13:25
Lokalizacja
Kraków

Re: lekarstwo a sennosc ;/

Avatar użytkownika
przez agusiaww 09 gru 2009, 15:50
Wydaje sie ze duzej zbytnio dawki nie masz, moze to skutek uboczny leku, ktory sie nadal utrzymuje.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: lekarstwo a sennosc ;/

Avatar użytkownika
przez Separatysta 09 gru 2009, 16:00
Z tego co się orientuję senność jest działaniem ubocznym wielu leków tego typu. Taki stan nie musi się utrzymywać cały czas, ja chodziłem senny przez zaledwie kilka dni gdy zaczynałem brać leki. Jeżeli jednak masz trudności z funkcjonowaniem to wypadało by pogadać o tym z lekarzem, może zmodyfikuje dawkę bądź przepisze Ci coś innego.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
07 gru 2009, 23:04
Lokalizacja
System Mustafar

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do